Nee! Juist niet, Een combo!quote:
Sollyquote:Op maandag 18 december 2006 15:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee! Juist niet, Een combo!
Mooie tekst op de muur die verwijst naar de boeken en boekenkast, maar ook die slogan van Buzzer in het boekje als boekenlegger.
Woordje "extra" gemist?![]()
quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 15:07 schreef zoalshetis het volgende:
laatste kutzin:
wie schrijft die blijft. en dat willen deze boeken ook graag.
Durf moeilijk nee te zeggen, maar het moet gewoon een beetje doorschemeren zegmaar... Niet bewust met boekenleggers én een tekst op de muur erbij... Ik zou niet het idee hebben dat ik welkom ben bij een boekenkast tussen alle docenten, waar me 2x uitdrukkelijk wordt vermeld de boeken vooral niet mee te nemen.quote:Op maandag 18 december 2006 15:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik zie het al voor me, jij ook?
quote:Op maandag 18 december 2006 15:10 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Durf moeilijk nee te zeggen, maar het moet gewoon een beetje doorschemeren zegmaar... Niet bewust met boekenleggers én een tekst op de muur erbij... Ik zou niet het idee hebben dat ik welkom ben bij een boekenkast tussen alle docenten, waar me 2x uitdrukkelijk wordt vermeld de boeken vooral niet mee te nemen.
Nee, maar ga wel van het idee uit, dat er een paar gejat gaan worden, en dat er verstrooide studenten het gewoon weg in hun tas stoppen en er mee weg lopen.quote:
Voorbeeld: we hebben hier ooit eens Fatboys gelegd, zonder iets erbij. Studenten staken er een sleutel of iets dergelijks in en de Fatboys gingen al dan niet kapot in de kast. Nu willen we weer iets proberen maar niet meteen van het slechte van de student uitgaan...
Heb je een punt...je begint me haast te overtuigen! Moet wel bij vermeld worden dat we dus geen bibliotheek willen zijn etc, bovendien moet iemand van de docenten het dan zelf even verven. Boekenleggers moeten gemaakt worden door iemand... etc... Iets 'maart' er bij mijquote:Op maandag 18 december 2006 15:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou zeg, alsof er een doodstraf op staat...![]()
Het is humor die te begrijpen is, maar wel even met klem moet worden gemeld.
Je weet hoe Nederlanders/studenten zijn...![]()
[..]
Nee, maar ga wel van het idee uit, dat er een paar gejat gaan worden, en dat er verstrooide studenten het gewoon weg in hun tas stoppen en er mee weg lopen.![]()
Ik weet niet precies hoe het gedrag is van iemand die leest, maar ik zie dan iemand voor me die de boekenlegger meeneemt tijdens het lezen...Snap je dan wat ik bedoel?
Je krijgt een vlotte boodschap bij het begin, vraagt daar begrip voor, min of meer.
En dan nog een geheugensteuntje.![]()
Het is even werk, maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 18 december 2006 15:19 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Heb je een punt...je begint me haast te overtuigen! Moet wel bij vermeld worden dat we dus geen bibliotheek willen zijn etc, bovendien moet iemand van de docenten het dan zelf even verven. Boekenleggers moeten gemaakt worden door iemand... etc... Iets 'maart' er bij mij![]()
het is ook nooit goed.quote:Op maandag 18 december 2006 15:08 schreef Oblivion het volgende:
Hoezo ook?
Wie blijft er dan nog meer?![]()
quote:
Zal maar niet zeggen welke studie ik volg in combinatie met dat we dat dus teveel werk vindenquote:Op maandag 18 december 2006 15:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het is even werk, maar dan heb je ook wat.
Beetje organiseren...
Vertel!!!quote:Op maandag 18 december 2006 15:24 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Zal maar niet zeggen welke studie ik volg in combinatie met dat we dat dus teveel werk vinden![]()
neem toch eens iets aan van een communicatiespecilistquote:Op maandag 18 december 2006 15:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Daar ben ik een vrouw voor, mijn voorrecht!![]()
Evenementenmanagement haha en dan zeiken over een paar boekenleggersquote:
Is goed, dan neem ik deze aan:quote:Op maandag 18 december 2006 15:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neem toch eens iets aan van een communicatiespecilist![]()
quote:
Jij gaat met de boeken op stok!quote:Op maandag 18 december 2006 15:30 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Evenementenmanagement haha en dan zeiken over een paar boekenleggers![]()
Bingo!quote:Op maandag 18 december 2006 15:38 schreef Angst het volgende:
Beter alle boeken in de kast dan eentje in je tas!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |