krascityquote:Op maandag 18 december 2006 13:02 schreef Anthraxx het volgende:
Rijswijk in de winter is nog depressiever dan BttD zonder vrouw.
quote:Op maandag 18 december 2006 13:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zelfs mét zon is en blijft het Grijswijk.
Het Amstelveen van Den Haag. Of is dat Zoetermeer al?quote:Op maandag 18 december 2006 13:04 schreef Mokster het volgende:
Zelfs mét zon is en blijft het Grijswijk.
Zoals een conducteur ooit omriep: "Zoetermeer! Station Den Haag Bijlmer!"quote:Op maandag 18 december 2006 13:05 schreef JDude het volgende:
Het Amstelveen van Den Haag. Of is dat Zoetermeer al?
feliquote:Op maandag 18 december 2006 11:41 schreef MoChe het volgende:
Jah godverdomme! ik heb morgen tentamens maar ik ben vandaag ook jarig
Niks mis met amstelveen.quote:Op maandag 18 december 2006 13:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Het Amstelveen van Den Haag. Of is dat Zoetermeer al?
whehehe daar lijkt het wel op jaquote:Op maandag 18 december 2006 13:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Zoals een conducteur ooit omriep: "Zoetermeer! Station Den Haag Bijlmer!"
en 't is veel te koud om door de stad te hobbelen.quote:Op maandag 18 december 2006 12:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het was 9.59![]()
Ik zou eigenlijk kerstkadootjes gaan kopen, maar ik ben zo lui![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 13:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niks mis met amstelveen.
Dat staat in zijn geheel nog boven Den Haag
Exact!quote:Op maandag 18 december 2006 13:09 schreef Godlike02 het volgende:
Niks mis met amstelveen.
Precies, het is ook nog eens te koudquote:Op maandag 18 december 2006 13:09 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
en 't is veel te koud om door de stad te hobbelen.![]()
Ik heb het net gedaan en het is niet aan te raden. Ik hoop weer snel van mijn blauwe kleurtje terug naar het mooie bruine kleurtje te komen.
brrrrrr
Dan heb ik alleen de verkeerde eindeloze avenues met betonflats gezien.quote:Op maandag 18 december 2006 13:09 schreef Godlike02 het volgende:
Niks mis met amstelveen.
Et tu mokster...quote:
Dan zat je idd niet in Amstelveenquote:Op maandag 18 december 2006 13:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan heb ik alleen de verkeerde eindeloze avenues met betonflats gezien.
hmm meer brainwashing nodig..quote:Op maandag 18 december 2006 13:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsja... Ik ben en blijf natuurlijk Noord-Hollander.
Maar jou nemen we toch niet serieusquote:Op maandag 18 december 2006 13:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
den haag is tof! zuidholland is veel gaver dan noordholland
Correct.quote:Op maandag 18 december 2006 13:14 schreef Godlike02 het volgende:
Dan zat je idd niet in Amstelveen
Tenminste niet in het echte amstelveen maar eerder buitenveldert
Als het ook een antieke dorpskern heeft dan heb je me overtuigd. Ik hou niet van plaatsen die uit louter nieuwbouw bestaan.quote:Op maandag 18 december 2006 13:14 schreef Godlike02 het volgende:
Dan zat je idd niet in Amstelveen
Tenminste niet in het echte amstelveen maar eerder buitenveldert
Dat heeft het.quote:Op maandag 18 december 2006 13:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Als het ook een antieke dorpskern heeft dan heb je me overtuigd. Ik hou niet van plaatsen die uit louter nieuwbouw bestaan.
gelukkig niet..quote:Op maandag 18 december 2006 13:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar jou nemen we toch niet serieus
Dat is helemaal nérgens voor nodig.quote:Op maandag 18 december 2006 13:14 schreef nixxx het volgende:
hmm meer brainwashing nodig..
ook niet met glittershampoo? dan krijg je glitterende hersensquote:Op maandag 18 december 2006 13:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat is helemaal nérgens voor nodig.
Je bent aan het doordraaien nixxx.quote:Op maandag 18 december 2006 13:21 schreef nixxx het volgende:
ook niet met glittershampoo? dan krijg je glitterende hersenshoe cool is dat?
maar een klein beetjequote:Op maandag 18 december 2006 13:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je bent aan het doordraaien nixxx.
gadverquote:Op maandag 18 december 2006 13:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar een klein beetjeik ben gewoon happy happy joy joy!
Good for you!quote:Op maandag 18 december 2006 13:27 schreef nixxx het volgende:
quote:
Toch lief dat je je dan met regelmaat toch maar opoffert om Sjoewe gezelschap te houdenquote:Op maandag 18 december 2006 12:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
En ik ben liever bij een bepaald iemand dan in de bieb, maar hey.
dwaas gedoe.quote:Op maandag 18 december 2006 13:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
*aaiquote:
Dat laatste wil ik niet tegenin gaan, maar om dat nou als bewijs voor de eerste stelling te gebruiken...quote:Op maandag 18 december 2006 13:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niks mis met amstelveen.
*stabbitty stabbitty STAB !quote:Op maandag 18 december 2006 13:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat laatste wil ik niet tegenin gaan, maar om dat nou als bewijs voor de eerste stelling te gebruiken...
I'm a fool for you!quote:
en je kent me niet eensquote:Op maandag 18 december 2006 13:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar wel..
Hmm, laat maar, beide woorden zijn nogal dubbelzinnig, nixxx kennende.
gelukkig ben ik in het echt andersquote:Op maandag 18 december 2006 13:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wel van hier en dat dat is erg genoeg.
Welneen.quote:Op maandag 18 december 2006 13:50 schreef Aarti het volgende:
zouden we hier niet gewoon allemaal in een winterdepressie moeten zijn met zn allen?
Ik wist dat ik iets was vergeten dit jaarquote:Op maandag 18 december 2006 12:45 schreef Christine het volgende:
Ik ga 'm vanmiddag ophalen.
Kan ik gelijk kerstzegels kopen voor de kerstkaartjes. Lekker op tijd he?.
Daar heet je dan ook geen nixxx.quote:Op maandag 18 december 2006 13:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
gelukkig ben ik in het echt anders
nee echt
inderdaad.. nergens goed voorquote:
welterusten saraquote:Op maandag 18 december 2006 13:52 schreef sararaats het volgende:
ik doe een winterslaap
hmmm misschien wel leuk.. wettelijk mijn naam wijzigen in nixxxquote:Op maandag 18 december 2006 13:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar heet je dan ook geen nixxx.
Ik moet zeggen dat het behoorlijk besmettelijk isquote:Op maandag 18 december 2006 13:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
inderdaad.. nergens goed voorwe zijn gewoon allemaal vrolijk, want het is bijna kerst enzo..
liever besmettelijke vrolijkheid dan iets met jeuk op onaangename plaatsenquote:Op maandag 18 december 2006 13:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het behoorlijk besmettelijk is![]()
Precies. Een ongegeneerd vreet- en zuipfestijd onder het mom van een gebeurtenis van 2000 jaar geledenquote:Op maandag 18 december 2006 13:52 schreef nixxx het volgende:
inderdaad.. nergens goed voorwe zijn gewoon allemaal vrolijk, want het is bijna kerst enzo..
Leuk begin van een gesprek... "hallo ik ben nixxx".quote:Op maandag 18 december 2006 13:53 schreef nixxx het volgende:
hmmm misschien wel leuk.. wettelijk mijn naam wijzigen in nixxxmaar nee.. slecht idee
Iedereen krijgt gelijk medelijden met hem omdat die jongen zo'n minderwaardigheidscomplex heeft.quote:Op maandag 18 december 2006 13:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Leuk begin van een gesprek... "hallo ik ben nixxx".
ja zo gaat dat op een meetquote:Op maandag 18 december 2006 13:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Leuk begin van een gesprek... "hallo ik ben nixxx".
Groepskrassenquote:Op maandag 18 december 2006 13:50 schreef Aarti het volgende:
zouden we hier niet gewoon allemaal in een winterdepressie moeten zijn met zn allen?
Exact!!quote:Op maandag 18 december 2006 13:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
liever besmettelijke vrolijkheid dan iets met jeuk op onaangename plaatsen
quote:Op maandag 18 december 2006 14:00 schreef sararaats het volgende:
het is heel gek maar eigenlijk zijn ze bij ons thuis echt niet in kerststemming
komt mede doordat m'n grootmoeder in het ziekenhuis is, dat ze nogal hard achteruitgaat en dat de mama een depressie heeft
de enige die in kerststemming is ben IK
wil wel m'n kerstsok terug
Litpho: wat je net op msn tegen me zei, klopt van geen kantquote:Op maandag 18 december 2006 13:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 december 2006 14:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Litpho: wat je net op msn tegen me zei, klopt van geen kant.
.
Lijkt me niet zo vreemd dat ze zich zo voelen..quote:Op maandag 18 december 2006 14:00 schreef sararaats het volgende:
het is heel gek maar eigenlijk zijn ze bij ons thuis echt niet in kerststemming
komt mede doordat m'n grootmoeder in het ziekenhuis is, dat ze nogal hard achteruitgaat en dat de mama een depressie heeft
de enige die in kerststemming is ben IK
wil wel m'n kerstsok terug
muesli goed genoeg?quote:Op maandag 18 december 2006 14:10 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben vergeten te eten...heeft er iemend iets van fruit over.. of iets wat ie met me wil delen..![]()
Nee johquote:Op maandag 18 december 2006 14:08 schreef nixxx het volgende:
kom je nu pas uit je bed.. luie!
heb nog kruidnoten van Bolletjequote:Op maandag 18 december 2006 14:10 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben vergeten te eten...heeft er iemend iets van fruit over.. of iets wat ie met me wil delen..![]()
alleen als er fruit in zit..quote:
rozijnen is fruitquote:
Wist je dat 1 kruidnoot ongeveer 25 calorieën bevat?quote:Op maandag 18 december 2006 14:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
heb nog kruidnoten van Bolletje
dan is het een godswonder dat ik nog niet obees benquote:Op maandag 18 december 2006 14:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wist je dat 1 kruidnoot ongeveer 25 calorieën bevat?
Klopt maar wel erg pietepeuterig...dan moet je er maar ff een handjevol uitvissen..quote:
euh neequote:Op maandag 18 december 2006 14:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
pffffffffffquote:Op maandag 18 december 2006 14:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Klopt maar wel erg pietepeuterig...dan moet je er maar ff een handjevol uitvissen..![]()
Zovéél?...quote:Op maandag 18 december 2006 14:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Checkt FB..quote:Op maandag 18 december 2006 14:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
euh nee
als je denkt dat ik dik ben, zit je er wel vreselijk naast
ik weeg maar 50 kg en ben 1m50 groot
quote:Op maandag 18 december 2006 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dan is het een godswonder dat ik nog niet obees ben.
ik denk dat je daar kilocalorie van moet makenquote:Op maandag 18 december 2006 14:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik hoorde 't laatst, van een vrouw, en moest er gelijk aan denkenquote:Op maandag 18 december 2006 14:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zovéél?...Hoe weet jij dat? ik dacht dat alleen wij vrouwbeestjes ons daar mee bezighielden..
eeeuh.. hoezo dat?quote:Op maandag 18 december 2006 14:24 schreef Ynske het volgende:
Goed begin van de week!
Ben alweer thuis
Een kleine meisje vrouw dusquote:Op maandag 18 december 2006 14:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
euh nee
als je denkt dat ik dik ben, zit je er wel vreselijk naast
ik weeg maar 50 kg en ben 1m50 groot
omdat m'n moeder in het keldergat viel en daardoor vroeger ging bevallenquote:Op maandag 18 december 2006 14:24 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Checkt FB..
Waarom ben jij op dezelfde dag als ik jarig ?
Kan best, dat weet ik zo precies niet meerquote:Op maandag 18 december 2006 14:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk dat je daar kilocalorie van moet maken
scheelt maar een factor duizend johquote:Op maandag 18 december 2006 14:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kan best, dat weet ik zo precies niet meer
kreeg ineens zonder aanwijzingen waarvan heel veel pijnlijke steken in operatiegebied. kon de huid ook niet aanraken zonder pijn. en aangezien het onmogelijk voor mij is om rustigaan te doen of om even niets te doen op t werk is het verstandiger om dan maar naar huis te gaan.quote:
auch.. hopelijk niets ernstigs...quote:Op maandag 18 december 2006 14:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
kreeg ineens zonder aanwijzingen waarvan heel veel pijnlijke steken in operatiegebied. kon de huid ook niet aanraken zonder pijn. en aangezien het onmogelijk voor mij is om rustigaan te doen of om even niets te doen op t werk is het verstandiger om dan maar naar huis te gaan.
quote:Op maandag 18 december 2006 14:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
kreeg ineens zonder aanwijzingen waarvan heel veel pijnlijke steken in operatiegebied. kon de huid ook niet aanraken zonder pijn. en aangezien het onmogelijk voor mij is om rustigaan te doen of om even niets te doen op t werk is het verstandiger om dan maar naar huis te gaan.
Wat een slap excuus, ik sta altijijijd rood.quote:Op maandag 18 december 2006 14:28 schreef CherryLips het volgende:
kut ik sta rood en moet nog kerstcadeautjes halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |