jij krijgt geen drinkenquote:Op maandag 18 december 2006 09:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEE
snif snik snik
met warme melk ben ik ook al tevredenquote:Op maandag 18 december 2006 10:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij krijgt geen drinkenhet is nog te vroeg.. of is koffie ook goed?
dat heb ik nietquote:Op maandag 18 december 2006 10:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
met warme melk ben ik ook al tevreden
mijn vrije week!quote:Op maandag 18 december 2006 10:11 schreef Christine het volgende:
Deze week mag heeeeeeel snel voorbij zijn.
en dan... lekker vrij?quote:Op maandag 18 december 2006 10:11 schreef Christine het volgende:
Ook. Nouja, een take-home tentamen en het schiet niet op ivm concentratiestoornissen. En ik wacht op de uitslag van een onderzoek en daarna de juiste medicijnen, maar het schiet allemaal voor geen meter opquote:Op maandag 18 december 2006 10:15 schreef Anthraxx het volgende:
Tentamens Christine?
Behalve woensdag!quote:Op maandag 18 december 2006 10:11 schreef Christine het volgende:
de hele week !quote:
Bah, dan moet het wel heel ernstig zijn.quote:Op maandag 18 december 2006 10:21 schreef Christine het volgende:
Ik heb niet eens zin in woensdag door al dit gedoe.![]()
.
Ah, klinkt inderdaad als een baggerweekquote:Op maandag 18 december 2006 10:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Ook. Nouja, een take-home tentamen en het schiet niet op ivm concentratiestoornissen. En ik wacht op de uitslag van een onderzoek en daarna de juiste medicijnen, maar het schiet allemaal voor geen meter op.
Wanneer ga jij verhuizen trouwens?
Ohja, ik lees het nu.quote:Op maandag 18 december 2006 10:22 schreef JDude het volgende:
Bah, dan moet het wel heel ernstig zijn.
quote:Op maandag 18 december 2006 10:41 schreef JDude het volgende:
What's that coming over the hill, is it a mokster?
foei!quote:
Intens boeiendquote:Op maandag 18 december 2006 11:21 schreef Nosh het volgende:
het bioritme van een hamster
Hamsters hebben een redelijk bioritme hoor.quote:Op maandag 18 december 2006 11:21 schreef Nosh het volgende:
Oh god, combinatie van 5 boeken die gelezen en geanalyseerd en beschreven moeten worden, concentratiestoornis, het bioritme van een hamster én een beoordelingsgesprek met iemand die eerder al vroeg 'of ik dit wel zag zitten'.
Toepasselijk, die titel.
Exact omgekeerd dat van het onze. Best redelijk.quote:Op maandag 18 december 2006 11:29 schreef Anthraxx het volgende:
Hamsters hebben een redelijk bioritme hoor.
Audrey!quote:Op maandag 18 december 2006 11:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ah, dus hier is het Verzamelpunt Voor Slaapritmeverstoorden & Concentratiegebrekslachtoffers.
* AudreyHepburn meldt zich.
Precies, en het is best grappig om te lezen welke briljante gedachtensprongen je maakt om 3 uur 's nachts in leesdossiers. Complete hoofdstukken die je afdoet met een 'maar dat spreekt voor zich, dus dit doet er niet toe' en zulks.quote:Op maandag 18 december 2006 11:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Exact omgekeerd dat van het onze. Best redelijk.
gefeliciteerdquote:Op maandag 18 december 2006 11:41 schreef MoChe het volgende:
Jah godverdomme! ik heb morgen tentamens maar ik ben vandaag ook jarig
Dat valt niet eens 'verkapt' meer te noemen.quote:Op maandag 18 december 2006 11:41 schreef MoChe het volgende:
Jah godverdomme! ik heb morgen tentamens maar ik ben vandaag ook jarig
Bij mij komt het door iets anders.quote:Op maandag 18 december 2006 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
Concentratiegebrek komt eerder door dit topic dan door iets anders.
Mijn 'studeren' bestaat tegenwoordig uit het typen van zielige mailtjes waarin ik om uitstel van deadlines bedelquote:Op maandag 18 december 2006 11:40 schreef Nosh het volgende:
[..]
Audrey!
[..]
Precies, en het is best grappig om te lezen welke briljante gedachtensprongen je maakt om 3 uur 's nachts in leesdossiers. Complete hoofdstukken die je afdoet met een 'maar dat spreekt voor zich, dus dit doet er niet toe' en zulks.
het was ook niet verkapt...quote:Op maandag 18 december 2006 11:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dat valt niet eens 'verkapt' meer te noemen.
Gefeliciteerd enzo
Dat heb ik echt nog maar twee keer gezienquote:Op maandag 18 december 2006 11:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Mijn 'studeren' bestaat tegenwoordig uit het typen van zielige mailtjes waarin ik om uitstel van deadlines bedel.
Telt 'bijna jezelf van kant maken' ook?quote:Op maandag 18 december 2006 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd MoChe!![]()
Goed reden CL. Bijna doodgaan. Daar verschuif je pas deadlines mee.
Dan vinden ze je waarschijnlijk alleen maar raar en engquote:Op maandag 18 december 2006 11:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Telt 'bijna jezelf van kant maken' ook?
Ja.quote:Op maandag 18 december 2006 11:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Telt 'bijna jezelf van kant maken' ook?
Tja... bij concentratieproblemen staan er gelijk 10 hulptroepen klaar. Als je je motivatie kwijt bent, krijg je kennelijk meteen het stempel lui en laks opgedrukt.quote:Op maandag 18 december 2006 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik biechtte een paar maanden geleden dus op dat ik geen motivatie had, helemaal ingekakt was en hulp nodig had, en toen vroeg die docent; 'Is het een gebrek aan concentratie?'
Nee, dove, MOTIVATIE. Als taalkundige verwacht ik wel dat je het verschil kent. Heb ook geen hulp gehad of zo.
Dat valt ook nog vies tegen. Hoewel ik onder stricte controle van huisarts en psycholoog sta momenteelquote:Op maandag 18 december 2006 11:59 schreef JDude het volgende:
Tja... bij concentratieproblemen staan er gelijk 10 hulptroepen klaar.
Ik geef ook toe dat ik niet de meest slimme en snelle persoon ben. In de eerste drie jaar ging alles goed, en ik heb tot nu toe gewoon bijna alles gehaald wat gegeven werd (op twee pretvakken na, maar die punten had ik toch niet nodig) maar met die scriptie ben ik gewoon verschrikkelijk ongemotiveerd, tot ongeveer drie weken geleden, toen ben ik lekker bezig geweest, vorige week kreeg ik klotemailtje, en nu heb ik geen letter meer op papier gekregen.quote:Op maandag 18 december 2006 11:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Tja... bij concentratieproblemen staan er gelijk 10 hulptroepen klaar. Als je je motivatie kwijt bent, krijg je kennelijk meteen het stempel lui en laks opgedrukt.
quote:Op maandag 18 december 2006 12:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat heb ik idd ook.
Ik loop nu al drie jaar perfect nominaal, en de koek is gewoon een beetje op.
Ik ook, dus waar doe ik het nog voor.quote:Op maandag 18 december 2006 12:08 schreef JDude het volgende:
Maar... ik heb nu wel m'n diploma (al is het dan HBO).
Dat heb ik ook altijd bij nixxx. Hij is nogal... ehm... ongevoelig. Of nouja, hij is vooral eigenlijk altijd z'n eigen niet-grappige, botte, oversektste zelf. Zelfs op momenten dat het overduidelijk is dat men daar even geen behoefte aan heeft.quote:Op maandag 18 december 2006 12:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Fuck jou, echt. Laat mij nou maar lekker, okay ?
dank jequote:Op maandag 18 december 2006 12:10 schreef Christine het volgende:
En sorry, nu ga ik weer lief doen voor de medemens.
CL, die boeken kan je gewoon bij de letterenbieb afhalen en inleveren ja.
wat zij zegtquote:Op maandag 18 december 2006 12:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd bij nixxx. Hij is nogal... ehm... ongevoelig. Of nouja, hij is vooral eigenlijk altijd z'n eigen niet-grappige, botte, oversektste zelf. Zelfs op momenten dat het overduidelijk is dat men daar even geen behoefte aan heeft.
sorry... kusjekroel!quote:Op maandag 18 december 2006 12:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Fuck jou, echt. Laat mij nou maar lekker, okay ?
Middag. Of de middag ook goed wordt, valt nog te bezien.quote:Op maandag 18 december 2006 12:06 schreef Aarti het volgende:
Goeiemiddag!
Ik werd verdorie wakkergesmstquote:Op maandag 18 december 2006 12:16 schreef webspider het volgende:
[..]
Middag. Of de middag ook goed wordt, valt nog te bezien..
Ik ben ook vaak bot en oversekst. Daarbij heb ik ook een hekel aan vrouwen.quote:Op maandag 18 december 2006 12:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd bij nixxx. Hij is nogal... ehm... ongevoelig. Of nouja, hij is vooral eigenlijk altijd z'n eigen niet-grappige, botte, oversektste zelf. Zelfs op momenten dat het overduidelijk is dat men daar even geen behoefte aan heeft.
blauwoog?quote:
je kunt heel grappig biertappen jaquote:Op maandag 18 december 2006 12:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak bot en oversekst. Daarbij heb ik ook een hekel aan vrouwen.
Gelukkig ben ik daarentegen wél grappig..
ja, maar dat maakt het niet goedquote:
Was jij ook al op die ene baggermeet bij mij in de toko ?quote:Op maandag 18 december 2006 12:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
je kunt heel grappig biertappen ja
Het was 9.59quote:Op maandag 18 december 2006 12:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Och, als 't na 10nen geweest was, is 't netjes op tijd
Vakantie, dus dan mag hetquote:Op maandag 18 december 2006 12:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het was 9.59![]()
Ik zou eigenlijk kerstkadootjes gaan kopen, maar ik ben zo lui![]()
't Is maandagochtend, zijn de winkels dan open?quote:Op maandag 18 december 2006 12:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het was 9.59![]()
Ik zou eigenlijk kerstkadootjes gaan kopen, maar ik ben zo lui![]()
Maar maandagmiddag buiten de vakantie is wel een goeie dag voor kerstkadootjesquote:
Hij stootte zijn hoofd niet aan de bar.quote:Op maandag 18 december 2006 12:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Was jij ook al op die ene baggermeet bij mij in de toko ?
het is bijna 13 uur, schatquote:Op maandag 18 december 2006 12:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Is maandagochtend, zijn de winkels dan open?
Oja! Goed dat je het zegt!quote:Op maandag 18 december 2006 12:37 schreef CherryLips het volgende:
oja, moet m'n OV nog ophalen. Zullen ze leuk vinden bij het postkantoor, met die kerstdrukte.
Ik wel. En ik mag niet eens meer een OVquote:Op maandag 18 december 2006 12:41 schreef Christine het volgende:
Oja! Goed dat je het zegt!
Ik heb alleen (alwer!) geen oproepkaart gehad.
Beenham graag. Met mosterd.quote:Op maandag 18 december 2006 13:00 schreef Mokster het volgende:
En de broodjes bij de toko natuurlijk.
Schan-dá-lig JD. Tssssk.quote:Op maandag 18 december 2006 13:01 schreef JDude het volgende:
Of kent een toko dat niet? Ik ken geen toko's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |