Dat heet overheersen.quote:Op maandag 18 december 2006 05:54 schreef Zrtlrnc het volgende:
Beetje jammer, het eerst zo intieme sfeertje is zo inene weggeslagen door mannelijk blauw..
Ja links in de hoek!quote:Op maandag 18 december 2006 05:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Sweet, eindelijk een keer een andere balie, had het onderhand gehad met balie 1c
Balie 2, dat is toch in zaal B, aan de achterkant van het gebouw speciaal voor de zware gevallen?
Hij komt nowhere near my tieten met z'n neusquote:Op maandag 18 december 2006 05:55 schreef TwyLight het volgende:
janetje wou bijna haar tieten posten tot jij weer met je neus ertussen kwam
wiebenjij?quote:Op maandag 18 december 2006 05:55 schreef Xbox360 het volgende:
[..]
En heb je je RAAM archievment gekregen haahaha![]()
Mocht je willenquote:Op maandag 18 december 2006 05:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij komt nowhere near my tieten met z'n neus
quote:
* Ziet het niveau plots toch ineens wederom stijgenquote:Op maandag 18 december 2006 05:55 schreef Janetje het volgende:
Zoekresultaat op "niveau daalt":
[afbeelding]
Twylight (mag ik twy zeggen?)quote:Op maandag 18 december 2006 05:55 schreef TwyLight het volgende:
Staat er trouwens tegenwoordig bij elke balie zo'n geil lekker jong ding met de schaamlipjes stevig tegen elkaar aan gedrukt?
Door een spin toch?quote:Op maandag 18 december 2006 05:57 schreef TwyLight het volgende:
Janetje denkt nog steeds dat ze nog nooit is verkracht in haar slaap
D_Aquote:Op maandag 18 december 2006 05:57 schreef TwyLight het volgende:
Janetje denkt nog steeds dat ze nog nooit is verkracht in haar slaap
Ik werk wel aan dat niveauquote:
Ik heb sinds korst sperma en heb een hoge drank om het te deponeren in een warm stomend vrouwelijk lichaam.quote:Op maandag 18 december 2006 05:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Twylight (mag ik twy zeggen?)
Heb je lepra ofzo omdat je zo sexueel gefrustreerd bent?
Groetjes -xxx-
een onzeker kreeftje
Vrij typisch wel hè, hmm.quote:Op maandag 18 december 2006 05:58 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Overal waar jij komt wordt het kil en saai?![]()
quote:
* Ziet niks verkeerds in doorgedraaide sexuele frustratiequote:Op maandag 18 december 2006 05:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Twylight (mag ik twy zeggen?)
Heb je lepra ofzo omdat je zo sexueel gefrustreerd bent?
Groetjes -xxx-
een onzeker kreeftje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |