ik heb geen pics gezien?quote:Op maandag 18 december 2006 05:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naast het feit dat je dat soort dingen niet vraagt aan een vrouw, kan je ook nog eens niet gokken.
Je doet iets fout schat.
Neh.. ijsthee ijsthee ijsthee ijsthee ijsthee ijsthee ijstheequote:Op maandag 18 december 2006 05:47 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Te scherp voor dit tijdstip, aan de coke ofzo?![]()
Is dit dan Martin het zakmes?quote:Op maandag 18 december 2006 05:47 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Te scherp voor dit tijdstip, aan de coke ofzo?![]()
ik heb nog 4 gramquote:
Mag ik even voelen dan, ik heb een heel goed inschattings vermogen, mits aanraking.quote:Op maandag 18 december 2006 05:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naast het feit dat je dat soort dingen niet vraagt aan een vrouw, kan je ook nog eens niet gokken.
Je doet iets fout schat.
quote:Op maandag 18 december 2006 05:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik heb geen pics gezien?dus ik gok maar wat in het wild
Kasparov is een schatje.quote:Op maandag 18 december 2006 05:47 schreef opgebaarde het volgende:
Whaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh
Die Kasparov is eng, TEH HORRER!1!!!!!
Wil jou dat nog een keer zien zeggen als jij een vers lekker bakkie koffie over je handen ketstquote:
over 11 minuten is het 's ochtendsquote:Op maandag 18 december 2006 05:48 schreef TwyLight het volgende:
koffie is voor 's ochtends
nee hoor dan is het nachtquote:Op maandag 18 december 2006 05:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
over 11 minuten is het 's ochtends
Jij ehh.. nee.quote:Op maandag 18 december 2006 05:48 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Mag ik even voelen dan, ik heb een heel goed inschattings vermogen, mits aanraking.![]()
Hmmm... vrouwen, ik geloof er niets vanquote:Op maandag 18 december 2006 05:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neh.. ijsthee ijsthee ijsthee ijsthee ijsthee ijsthee ijsthee
quote:
Hou op!!!quote:
Hangt van je bioklok afquote:
MIjn bioklok zegt vooravond..quote:
volgensmij glijd ze zowat van dr stoel afquote:Op maandag 18 december 2006 05:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg Janet, nog een beetje geil?
Zeer meesterlijkquote:Op maandag 18 december 2006 05:50 schreef Guiduuuuw het volgende:
fappen is voor echte mannen.. mannen met baarden of voor vrouwen die een baard krijgen van mijn Cumsel... HOE MEESTERLIJCK IS DEZE UITSPRAAK!?
Valt mee vanavond D_A.quote:Op maandag 18 december 2006 05:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker soppig.quote:Op maandag 18 december 2006 05:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
volgensmij glijd ze zowat van dr stoel af
mits soppendquote:Op maandag 18 december 2006 05:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
volgensmij glijd ze zowat van dr stoel af
Ochoch, nieuw woordje van je moeder geleerd dit weekend, gefeliciteerdquote:Op maandag 18 december 2006 05:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, maar goed nu ben ik online.quote:
Zeg TwyLight, ben je vroeger misbruikt door je moeder of heeft ze je op je hoofd laten vallen?quote:Op maandag 18 december 2006 05:52 schreef TwyLight het volgende:
janetje ben je kaal van onder?
Bosjosti melden bij balie 2.quote:Op maandag 18 december 2006 05:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ochoch, nieuw woordje van je moeder geleerd dit weekend, gefeliciteerd[afbeelding]
Ja.. toen was het meteen over...quote:Op maandag 18 december 2006 05:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, maar goed nu ben ik online.
ik mis een vrouw in mijn levenquote:Op maandag 18 december 2006 05:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg TwyLight, ben je vroeger misbruikt door je moeder of heeft ze je op je hoofd laten vallen?
Vanwaar die sexuele frustratie?
Ik antwoord ook maar evenquote:Op maandag 18 december 2006 05:52 schreef TwyLight het volgende:
janetje houd jij van masturberen?
Was ook een vrij simpel inkoppertjequote:
Ach is dat het..quote:
is balie 2 voor bosjostie's of is dat gewoon de dichtsbijzijnde beschikbare balie?quote:Op maandag 18 december 2006 05:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bosjosti melden bij balie 2.
het is al laatquote:Op maandag 18 december 2006 05:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Was ook een vrij simpel inkoppertje
alleen voor bosjosti'squote:Op maandag 18 december 2006 05:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
is balie 2 voor bosjostie's of is dat gewoon de dichtsbijzijnde beschikbare balie?
Sweet, eindelijk een keer een andere balie, had het onderhand gehad met balie 1cquote:Op maandag 18 december 2006 05:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bosjosti melden bij balie 2.
Of vroeg.quote:
Was dan weggebleven?quote:Op maandag 18 december 2006 05:53 schreef JediMindTricks het volgende:
Het niveau zakt jongens (en dames).![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |