Zeer meesterlijkquote:Op maandag 18 december 2006 05:50 schreef Guiduuuuw het volgende:
fappen is voor echte mannen.. mannen met baarden of voor vrouwen die een baard krijgen van mijn Cumsel... HOE MEESTERLIJCK IS DEZE UITSPRAAK!?
Valt mee vanavond D_A.quote:Op maandag 18 december 2006 05:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg Janet, nog een beetje geil?
Lekker soppig.quote:Op maandag 18 december 2006 05:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
volgensmij glijd ze zowat van dr stoel af
mits soppendquote:Op maandag 18 december 2006 05:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
volgensmij glijd ze zowat van dr stoel af
Ochoch, nieuw woordje van je moeder geleerd dit weekend, gefeliciteerdquote:Op maandag 18 december 2006 05:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg Janet, nog een beetje geil?
Hmm, maar goed nu ben ik online.quote:
Zeg TwyLight, ben je vroeger misbruikt door je moeder of heeft ze je op je hoofd laten vallen?quote:Op maandag 18 december 2006 05:52 schreef TwyLight het volgende:
janetje ben je kaal van onder?
Bosjosti melden bij balie 2.quote:Op maandag 18 december 2006 05:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ochoch, nieuw woordje van je moeder geleerd dit weekend, gefeliciteerd[afbeelding]
Ja.. toen was het meteen over...quote:Op maandag 18 december 2006 05:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, maar goed nu ben ik online.
ik mis een vrouw in mijn levenquote:Op maandag 18 december 2006 05:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg TwyLight, ben je vroeger misbruikt door je moeder of heeft ze je op je hoofd laten vallen?
Vanwaar die sexuele frustratie?
Ik antwoord ook maar evenquote:Op maandag 18 december 2006 05:52 schreef TwyLight het volgende:
janetje houd jij van masturberen?
Was ook een vrij simpel inkoppertjequote:
Ach is dat het..quote:
is balie 2 voor bosjostie's of is dat gewoon de dichtsbijzijnde beschikbare balie?quote:Op maandag 18 december 2006 05:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bosjosti melden bij balie 2.
het is al laatquote:Op maandag 18 december 2006 05:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Was ook een vrij simpel inkoppertje
alleen voor bosjosti'squote:Op maandag 18 december 2006 05:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
is balie 2 voor bosjostie's of is dat gewoon de dichtsbijzijnde beschikbare balie?
Sweet, eindelijk een keer een andere balie, had het onderhand gehad met balie 1cquote:Op maandag 18 december 2006 05:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bosjosti melden bij balie 2.
Of vroeg.quote:
Was dan weggebleven?quote:Op maandag 18 december 2006 05:53 schreef JediMindTricks het volgende:
Het niveau zakt jongens (en dames).![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |