Zrtlrnc!quote:
Sinasje dan maar?quote:Op maandag 18 december 2006 05:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zrtlrnc!
Dat ik als vrouw zo laat alleen over Fok loop betekent nog niet dat ik zó makkelijk ben.![]()
Ik zie jullie allemaal denken: Tietenneuken.quote:
dan maar zonder te vragenquote:Op maandag 18 december 2006 05:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zrtlrnc!
Dat ik als vrouw zo laat alleen over Fok loop betekent nog niet dat ik zó makkelijk ben.
ik dacht eigenlijk aan jouquote:Op maandag 18 december 2006 05:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zie jullie allemaal denken: Tietenneuken.
Ok.quote:
Bij het zien van die foto?quote:
Wat was jou eerste gedachte dan?quote:Op maandag 18 december 2006 05:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zie jullie allemaal denken: Tietenneuken.
Daar mag jij niet naar kijkenquote:Op maandag 18 december 2006 05:06 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Wil je geen foto's meer van je moeder plaatsen, dank je.
nee, sowizoquote:Op maandag 18 december 2006 05:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bij het zien van die foto?
Thanks!![]()
Ontbreezer dat eens voor me, wil je.quote:Op maandag 18 december 2006 05:06 schreef TwyLight het volgende:
Janetje hvj wjnmk knzj ntb jbma
Tietenneukenquote:Op maandag 18 december 2006 05:07 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Wat was jou eerste gedachte dan?![]()
![]()
met je hoofd tussen de desbetreffende borstenquote:Op maandag 18 december 2006 05:08 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik heb het toch gedaan![]()
Krijg ik nu straf![]()
Dus je bent wél zo makkelijk..quote:
janetje hou van je wil je nooit meer kwijt kan niet zonder je niet te breken je bent me allesquote:Op maandag 18 december 2006 05:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ontbreezer dat eens voor me, wil je.
[..]
Tietenneuken
Ik laat Twylight jequote:Op maandag 18 december 2006 05:08 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik heb het (jammer genoeg) toch gedaan![]()
Krijg ik nu straf![]()
Nee! Dat kan je me niet aandoen !!!quote:Op maandag 18 december 2006 05:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
met je hoofd tussen de desbetreffende borsten
Achossie..quote:
Net een man...quote:Op maandag 18 december 2006 05:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ontbreezer dat eens voor me, wil je.
[..]
Tietenneuken
Nu moet je op gaan passen, Janetquote:Op maandag 18 december 2006 05:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
kan niet zonder je niet te breken
*Zichzelf veilig voelt..quote:Op maandag 18 december 2006 05:08 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Dus je bent wél zo makkelijk..![]()
Maarja een vrouw heeft ook bescherming nodig op dit tijdstip. Feel save darling.![]()
Ieuw.quote:Op maandag 18 december 2006 05:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
janetje hou van je wil je nooit meer kwijt kan niet zonder je niet te breken je bent me alles
quote:Op maandag 18 december 2006 05:10 schreef TwyLight het volgende:
wie dit leest heeft zijn oma van achter laten schrikken [afbeelding]
Maar dan vanuit het andere perspectiefquote:
Dat is de kleinste kooi die ik ooit gezien hebquote:
Die heeft die nuquote:Op maandag 18 december 2006 05:11 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dat is de kleinste kooi die ik ooit gezien heb.
Ja, het werkt
Ik pas altijd op.. mod van KLB jeweets..quote:Op maandag 18 december 2006 05:09 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Nu moet je op gaan passen, Janet
Naughty thoughtsquote:Op maandag 18 december 2006 05:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Zichzelf veilig voelt..
*Uitgevoeld is..
*Condoom weggooit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |