quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 18:19 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek een nummer, gisterenavond gehoord in de discotheek, een sneakerznummer (net als Erick E, Gregor Salto, Roog, Sidney Samson etc.) met de volgende tekst (kan ook de titel zijn):
[....] dancefloor
Shake it hot!
Bij voorbaat dank...![]()
Niet veel info weet ik...![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 00:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het enige wat in me opkomt is
Green Velvet - Shake and Pop
JAAAAAAA dankjewelquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de Havenzagers - Countrydans
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:23 schreef mini-lellan het volgende:
Het origineel van BodyRox Ft. Luciana - Yeah Yeah. Tis echt een bekend deuntje maar kan de titel echt niet vinden.
Bodyrox - Yeah Yeah (D Ramirez Mix )quote:
MUHAHAHA! Ik hoor hem ineens op 3FMquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:50 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Nee man..en volgens mij kent niemand m hier ofzoben alle charts al afgegaan enzo..
![]()
iemand?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:40 schreef naittun1 het volgende:
Ja dat soort nummers. Tnx! Weet je nog meer van dat soort?
The Fratellis - Chelsea Daggerquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:43 schreef bierjoost het volgende:
Dat nummer dat ze de hele tijd zingen bij 3fm in dat huis en met zijn allen gaan meebleren... Wendy van Dijk en Chris Zegers deden gister mee.
Ozark Henry - Weekenders dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:37 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
nee... die zanger had wat weg van die gozer van ehm.. de dijk.. vet mooi rustig chill liedje.. ook op jensen forums weten ze het allemaal niet..
JAAAAAAA!! Woohooo! bedankt man. Life saverquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:37 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
MUHAHAHA! Ik hoor hem ineens op 3FM
Dit is iig het nummer dat ik zoek:
Bodyrocks - Yeah Yeah
The Trammps - Rubber Bandquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:19 schreef SpyEye het volgende:
hey mensen,
ik ben op zoek naar het orgiginele nummer van 50cent - hate it or love it.
weet iemand dat misschien?
alsvast bedankt
![]()
greetz,
SpyEye
Nu nog ff kijken waar ik m kan 'kopen'quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:37 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
MUHAHAHA! Ik hoor hem ineens op 3FM
Dit is iig het nummer dat ik zoek:
Bodyrocks - Yeah Yeah
yeah.. dat is hem!!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ozark Henry - Weekenders dan?
De muziek zit in de trailer van Kruistocht in Spijkerbroek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |