Chessquote:Op donderdag 21 december 2006 01:17 schreef jerver73 het volgende:
Titel is iig
i know him so well........
uitvoerenden zijn er velen
Del Tha Funkee Homosapien - Mistadabolinaquote:Op donderdag 21 december 2006 13:11 schreef Bouncer2002 het volgende:
ok, diegene die dit weet is echt goed, dus het is een uitdaging.
het is een nummer van al heel wat jaartjes terug (jaren 90 denk ik)
om een of andere reden denk ik dat het iets te maken heeft met de robocop films, vraag me niet waarom, misschien kwam het in de film voor (maar ik vind het niet terug op de OST).
Het is een beetje een rap nummer:
mannenstem: "mister dabolina (kan ook wat anders zijn, maar die naam zit in mijn kop), mister bob dabolina..." en dat een paar keer herhaal....
en dan een vrouwenstem: "boy I was stupid, mister bob dabolina....." en ook dat weer herhaald.
veel vager kan ik het helaas niet maken, maar ja ik zei dan ook dat het een uitdaging was![]()
ok guys RESPECT!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Del Tha Funkee Homosapien - Mistadabolina
had het nou iets met robocop te maken?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Del Tha Funkee Homosapien - Mistadabolina
Volgens mij niet , het enige is dat dat mistadabolina met een soort geknepen robotstemmetje werd gezongen .. misschien daarom?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:36 schreef Bouncer2002 het volgende:
[..]
had het nou iets met robocop te maken?
weet je welk merk... zo ja ster.nl....quote:Op donderdag 21 december 2006 13:47 schreef MrAbagnale het volgende:
ik zoek dat nummer uit die radioreclame over huisdieren of een dierenwinkel/dierenvoer oid. Het begin van het liedje gaat zo; "heb je een huisdier, kat konijn of hond..." het is op de melodie van een klassiek nummer dunkt me, en ik vraag me af van welk lied deze melodie afkomstig is. tnx![]()
geen idee, maar op ster.nl staan toch alleen tv reclames, dus daar schiet ik niets mee op.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:10 schreef jerver73 het volgende:
[..]
weet je welk merk... zo ja ster.nl....
thnx!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:17 schreef jerver73 het volgende:
ATC - Around The World (La La La La La)
more images Label: BMG
Catalog#: 74321 75520 2
Format: CD, Maxi-Single
Country: Germany
Released: 22 May 2000
Genre: Electronic
Style: Trance, Euro House
Credits: Artwork By - Reinsberg
(en binnen de 5 minuten)
Is waar ,,,,maar theoretisch zou het natuurlijk kunnen dat dezelfde muziek ook in de tv spot wordt gebruikt...quote:Op donderdag 21 december 2006 14:18 schreef MrAbagnale het volgende:
[..]
geen idee, maar op ster.nl staan toch alleen tv reclames, dus daar schiet ik niets mee op.
zou kunnen, maar het punt is dat er geen tv spot van bestaat. dus vandaar! iemand anders misschien!?!quote:Op donderdag 21 december 2006 15:02 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Is waar ,,,,maar theoretisch zou het natuurlijk kunnen dat dezelfde muziek ook in de tv spot wordt gebruikt...
quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:18 schreef DennieXL het volgende:http://www.benendicht.nl/rectest.mp3
Ik ben er inmiddels achter welk nummer het is,quote:Op woensdag 20 december 2006 23:18 schreef Niek. het volgende:
[..]
genre: werkelijk waar geen idee
gezongen door een vrouw
niet meerstemmig
weet er verder dus echt niet meer over, als iemand het liedje goed kent/vaker heeft gehoord dan zou hij/zij het kunnen herkennen, anders blijf ik gewoon 3fm luistern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |