Gerard van Maasakkers - Goade meequote:Op maandag 18 december 2006 18:21 schreef vosss het volgende:
Hoe heet dit liedje?
Het gaat ongeveer zo:
Hey ga de mee dan goan we n stukske lopen laot ouwe jas maar hangen tis niet kou.
Hey ga de mee dan goan we n stukske lopen ..... de bloemkes zijn al open.....
Sorry weewim, ik had al op ster.nl gekeken, en weetjewel, deze is het dus helaas niet, het gaat om een nog nieuwere reclamequote:Op maandag 18 december 2006 18:41 schreef weetjewel het volgende:
[..]
Artiest: Massive Music (geluidsstudio)
Titel: 925
Die mischien?
Moony - Dove (I'll Be Loving You)quote:Op maandag 18 december 2006 20:56 schreef wobbel het volgende:
http://www.6pack.tv/default.php?log=1641&cont=viewLog
het liedje waarmee het filmpje begint (die 3 sec jahmaargoed, het is een bekend nummer dus
)
Het was dus ook Milk Inc.quote:Op maandag 18 december 2006 22:37 schreef BrauN het volgende:
Ik zoek 'n vocal trance nummerke.
Beetje in de stijl van Milk Inc. en Sylver en dat soort groepen. Ik hoor 't vaak op XFM.
De enige lyrics die ik onthouden heb is zoiets als "I'm gonna run, run, as fast as I can", ofzo.
Iemand?
Damien Rice - 9 crimesquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:08 schreef Amigoow het volgende:
Misschien al vaker gevraagd maar ik kon het niet vinden...
Het nummer van de reclame van 3FM Serious Request van die 30 miljoen landmijnen.
Enige wat ik weet is dat er 'is that alright?' in gezongen wordt door een man en een vrouw
(in de clip van dat nummer ziet zo'n gozer een vrouwenhoofd wat een soort van balon is)
Dat meen je nietquote:Op maandag 18 december 2006 19:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer, dat nummer al zo vaak gehoord en geluisterd en van internet gehaald.
Ring Ring Ring. Hey how are you doing........ Why don't you leave your name, and your number. And my answering machine will call back to you. 555 etc etc.
Ik zoek even de artiest. Donkere mensen maar ik ben dus echt de artiest kwijt en wil vandaag nog dat nummer binnen halen of via youtube luisteren.
Please help me![]()
Pretty please with sugur on top![]()
Het ligt op het puntje van mijn tong maar het puntje van mijn tong kan niet goed vinden
Google geeft wir war van gegevens aan
Ik heb momenteel geen geluid nu dus kan jouw fragment niet horen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:04 schreef Willempiehhh het volgende:
Hallee! Zoek een nummer uit een (volgens mij) oude film, waarin een hele hoge kinderstem of vrouwenstem een emotioneel en/of droevig nummer zingt...Om een of andere reden heeft dit indruk op mij gemaakt vroeger, alleen weet niet hoe het nummer heet...Wie kan mij helpen?
Linkje met mijn ingefloten stukje muziek: http://www.uploading.nl/index.php?file=fluutmaster.mp3
Mooi gefloten, het zegt me ook wel wat.. maar een artiest kan ik je niet gevenquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:04 schreef Willempiehhh het volgende:
Hallee! Zoek een nummer uit een (volgens mij) oude film, waarin een hele hoge kinderstem of vrouwenstem een emotioneel en/of droevig nummer zingt...Om een of andere reden heeft dit indruk op mij gemaakt vroeger, alleen weet niet hoe het nummer heet...Wie kan mij helpen?
Linkje met mijn ingefloten stukje muziek: http://www.uploading.nl/index.php?file=fluutmaster.mp3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |