Dit is Muzquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:44 schreef slindenau het volgende:
Ik heb hier een sample, en ben er inmiddels achter dat de eerste helft van Madonna komt...maar waar de 2e helft vandaan komt is me nog steeds onbekend helaas.
Men jong, jump/hardstyle, hoe veschrikkelijk dat ook mogen zijn, is een product van dezelfde mensheid die de grootse klassieke stukken heeft geschreven.quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dit is Muz
De 2e helft is geen nummer, da's gewoon triest
Bedoel je Out of Space?? Deze staat op hun Best of cd Their Law, The singles.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:53 schreef no1uknow het volgende:
Ik zoek een nummer, en dat is van The Prodigy, en die hebben dus een remix gemaakt van een nummer van de Audiobully's.
Iemand enig idee hoe die heet? Volgens mij was het iets met space erin.
bvd
Out of Space (Audio Bullys Remix)quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:53 schreef no1uknow het volgende:
Ik zoek een nummer, en dat is van The Prodigy, en die hebben dus een remix gemaakt van een nummer van de Audiobully's.
bvd
Prodigy - Out of Space (audio bullys Remix)quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:53 schreef no1uknow het volgende:
bvd
heb het al gevonden. nevermind!quote:Op maandag 25 december 2006 13:33 schreef fretclick het volgende:
ik heb hier een dj set van pawel blot, en daar zitten een paar nummers in verwerkt waarvan ik graag de titel zou willen weten. het zijn bijna allemaal italo-disco nummers, dus vrolijke disco uit de jaren 80. een aantal fragmenten uit de track:
'..dance tonight, we do what we want to.. tonight.. tonight we gonna celebrate..'
'..you know, this is your life not the end of a show..'
het wordt gezongen door een man en vrouw.
en nog een track, een beetje new wave achtig, gezongen door een man waarin hij zingt
'i waited too much, i've wasted my time' en iets in de richting van 'burn on the plane' ofzo
thanks
monika kruse - latin lovers.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:31 schreef SRV-MAN het volgende:
Op The Box werd (word) regelmatig een salsa-achtig dance nummer gedraaid, wat door een vrouwelijke DJ met een enorme bos krullen wordt gedraaid. Volgens mij is het spaanstalig.
Weet iemand de artiest en de naam van het nummer?
ff dit topic doorlezen was teveel moeite?quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zoek een liedje dat veel werd gedraaid tijdens de Serious Request van 3FM, en gisterennacht ook bij midden-in-de-nacht-Rick. Het is Brits en het reffrein is een meezinggedeelte met als enige (vaak herhaalde) woorden 'tu' en 'du' klinkt wat vaag dit, moet ik toegeven![]()
*Luiheidquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff dit topic doorlezen was teveel moeite?
Wtfquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zoek een nummer met deze titel: merry christmas everybody
Ik weet zelfs de hele songtekst.
What will your daddy do when he sees your mommy kissing Santa Claus
Maar het is niet de versie van Slade.
Het is een rock versie hiervan. En wordt de laatste tijd veel gedraaid op radiozenders.
quote:Op maandag 25 december 2006 14:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nee nee,
Het is niet een rock versie van I Saw mummy kissing Santa Claus. Er komen volgens mij ook stukken van andere nummers in voor.
Edit: het nummer wat jij me gaf is ook geen rock.
Pff ik luister al 2 dagen lang zoveel ik kan naar de radio hiervoor
quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik heb hem!
Oasis - Merry Christmas (Slade Cover)
White Stripes - 7 nation armyquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:25 schreef anisubs het volgende:
Weet er iemand wat de titel van dit liedje is?
http://www.supload.com/sound_confirm.php?get=1274407035.wma
Ik dacht dat ik hem had, maar dat was een ander.quote:
Je hele verhaal.quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hem had, maar dat was een ander.
En het is ook niet een of andere rock versie van: i saw mommy kissing santa claus want dat zinnetje komt maar 1 keer voor in het hele nummer.
Wat snap je nou niet?
Deze zoek ik nog steeds eigenlijkquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:44 schreef slindenau het volgende:
Ik heb hier een sample, en ben er inmiddels achter dat de eerste helft van Madonna komt...maar waar de 2e helft vandaan komt is me nog steeds onbekend helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |