Chelsea op 1 op korte afstand gevolgd door de sperz en Arsenal.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee was een serieuze vraag![]()
Dus Chelsea heeft de duurste kaartjes van de PL?Ik weet wel dat ze bij Man Utd tussen de 23 en 39 pond kosten.Maar binnen 5 jaar moet dat 50% duurder worden volgens de Amerikaanse muppet.
Arsenal speelt de laatste weken gewoon ondermaats en aangezien dit mij bij wat ging irriteren heb ik vandaag gewoon voor de grap naar een andere wedstrijd gekeken. Vanavond kijk ik gewoon weer met alle plezier naar de samenvatting van de wedstrijd zoals elke weekquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dus omdat ze niet winnen kijk je niet? Nou lekker fan ben je dan. Ze speelden vandaag prima, aantal mooie combinaties gezien, ik heb weer genoten![]()
Arsenal
Je zou toch zeggen dat ze met zo'n miljardair aan het roer, die kaartjes praktisch kunnen gaan weggeven toch?quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee was een serieuze vraag![]()
Dus Chelsea heeft de duurste kaartjes van de PL?Ik weet wel dat ze bij Man Utd tussen de 23 en 39 pond kosten.Maar binnen 5 jaar moet dat 50% duurder worden volgens de Amerikaanse muppet.
Hij is gierigquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat ze met zo'n miljardair aan het roer, die kaartjes praktisch kunnen gaan weggeven toch?![]()
Jorien kijkt alleen maar naar zijn toto-uitslagenquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:29 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Jorien is alleen vanavond voor Chelsea![]()
Als lyon niet wint, heeft het nog geen nutquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:29 schreef Cantona_No.7 het volgende:
ben je nu weer voor che£$ki?quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:28 schreef jorienvdherik het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jorien kijkt alleen maar naar zijn toto-uitslagen
En daar had een pingel voor Wigan niet misstaan
Joh laat die k*t Feyenoorder gewoon, ze zullen vanavond het al lastig genoeg hebben tegen Spartaquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:29 schreef Cantona_No.7 het volgende:
tyfus editquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als lyon niet wint, heeft het nog geen nut![]()
Zit er totaal niet in.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:43 schreef venomsnake het volgende:
0-1 zie ik..![]()
Maar even kijken dan, hopen op de gelijkmaker..
quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:48 schreef venomsnake het volgende:
* venomsnake zapt en gaat maar even iets anders kijken...
Goed idee.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:48 schreef venomsnake het volgende:
*zich daarbij aansluit.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:48 schreef venomsnake het volgende:
Ook jij, de groetenquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
*zich daarbij aansluit.
Tegen zoveel effectiviteit kan ik niet op in tegenstelling tot een ander zichzelf Arsenal-supporter noemende FOKker.
Wigan gaat nog gelijk maken.Vanavond ff BBC kijken voor de wereldgoal van Scholes!quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:00 schreef Dos37 het volgende:
heeeuuyy weer gewonnen
jammer dat chelski voor staat maar niet schokkend. Worden nog leuke weken zo.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:02 schreef Piet_Veerman het volgende:
Mooi, Wigan terug op 1-2.
Hoe word ik zo cool als jouquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Toch maar even de 2e helft checken dan..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |