abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71789401
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 01:58 schreef K33T het volgende:
Wat ik meest onthutsend vind, is dat de politici ons destijds nergens om gevraagd hebben.

Er profiteren inmiddels een anderhalf miljoen niet-Westerse allochtonen mee in Nederland. Hebben ze ons, de autochtonen, gevraagd of ze dit wel goed vonden? Helemaal niet. Ik schat dat dan zo'n 80% á 90% van de autochtonen NEE gestemd zouden hebben. Maar dat deed de politiek simpelweg niet. Ze zetten de poorten wagenwijd open voor alle profiteurs van onze hoge welvaart, zonder dat ze ons wat gevraagd hebben.

Schandalig gewoon. Nu zitten we hier met een verziekt land. En nog bedankt, hé!
Klaagvolk..
pi_71790740
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat betekent pak hem beet?
"Zo ongeveer", "pin me niet vast op het derde cijfer achter de komma". Pak hem beet 40 zetels, dan denk ik aan tussen de 36 en 44, dus +/- 10 %. En met kamerzetels wordt een verlies in de peilingen van 28 tot 24 zetels al een flinke verschuiving genoemd.

Overigens gelden die 28 zetels voor alle niet-westerse allochtonen, vanaf de tasjesrovende kut-Marokkaan die net 18 geworden is tot de uiterst succesvolle Surinaamse zakenvrouw die net haar derde filiaal geopend heeft. Het zal dus beslist niet een enkel blok zijn in de Kamer. Meer zoals dat nu al is: een paar bij de VVD, een paar bij het CDA, wat bij de PvdA, Groen Links, etc. Eigenlijk gewoon verdeeld, net zoals ambtenaren, vakkenvullers, verkoopmedewerkers, Hollanders, homo's of welke onderverdeling je dan ook wilt maken in de maatschappij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kees22 op 11-08-2009 23:46:09 ]
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:34:03 #153
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_71791629
Ga ook eens klagen over de ongewenste aanwezigheid van hoogopgeleide jonge vrouwen. Die trekken ook onevenredig vaak een royale uitkering doordat ze een ' Burn-out' claimen te hebben.
pi_71799837
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:34 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ga ook eens klagen over de ongewenste aanwezigheid van hoogopgeleide jonge vrouwen. Die trekken ook onevenredig vaak een royale uitkering doordat ze een ' Burn-out' claimen te hebben.

Dat is ook storend inderdaad en daar moet ook wat aan gedaan worden.
pi_71805795
Foutje.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71809040
WAjong hier, lekker profiteren van de staat .

Misschien is mijn wel-westerse allochtone achtergrond de reden....

(Ik heb toch zo'n grafhekel aan die eeuwigdurende discussie over buitenlanders en al helemaal aan de term 'uitkeringstrekkers'...)

The reason grandparents and grandchildren get along so well is that they have a common enemy. | Bluelight.RU | Echte vrijheid? - Vrijmetselarij.NL
pi_71912036
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 04:10 schreef Rexonium het volgende:
WAjong hier, lekker profiteren van de staat .
Nou, poepoe, stoere jongen. Sukkel
quote:
Misschien is mijn wel-westerse allochtone achtergrond de reden....

(Ik heb toch zo'n grafhekel aan die eeuwigdurende discussie over buitenlanders en al helemaal aan de term 'uitkeringstrekkers'...)

Zelfs al ben je een blanke NL gast, ga gewoon aan het werk. Geldt voor iedereen, allochtoon of niet. Ik hekel ook kampers die hier profiteren van de staat. Ook die moeten ze verplichten aan het werk te gaan, of in een strafkamp te stoppen (ze zullen zich er gauw thuisvoelen, aangezien dit ook een kamp is...)

Even een volkswijkje intrekken met het leger en ruimen die handel, meedoen of het strafkamp in. En als het dan allemaal niet wil lijkt me een draai door de gehaktmolen, een spuitje of electrocutie nog wel een oplossing. Vervelend volk
pi_71912705
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:12 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Nou, poepoe, stoere jongen. Sukkel
[..]

Zelfs al ben je een blanke NL gast, ga gewoon aan het werk. Geldt voor iedereen, allochtoon of niet. Ik hekel ook kampers die hier profiteren van de staat. Ook die moeten ze verplichten aan het werk te gaan, of in een strafkamp te stoppen (ze zullen zich er gauw thuisvoelen, aangezien dit ook een kamp is...)

Even een volkswijkje intrekken met het leger en ruimen die handel, meedoen of het strafkamp in. En als het dan allemaal niet wil lijkt me een draai door de gehaktmolen, een spuitje of electrocutie nog wel een oplossing. Vervelend volk
Nou, poepoe, stoere jongen. Loser.

Alsof jij zou willen werken met de mensen die je nu op een hoop gooit om geruimd te worden.
pi_71934707
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:58 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nou, poepoe, stoere jongen. Loser.

Alsof jij zou willen werken met de mensen die je nu op een hoop gooit om geruimd te worden.
Zozo, stakker

Alsof jij zou willen werken met de mensen die ik op een hoop zou gooien. Nee , je geeft ze nog een extra pot subsidie en een uitkering. Dat zet echt zoden aan de dijk. Loser
pi_71937079
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 22:26 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Zozo, stakker

Alsof jij zou willen werken met de mensen die ik op een hoop zou gooien. Nee , je geeft ze nog een extra pot subsidie en een uitkering. Dat zet echt zoden aan de dijk. Loser
Jij weet wat ik zou doen? Knap hoor!

Het ontgaat je blijkbaar dat jij zelf zo maar in een onbewaakt ogenblik bij de te ruimen groep zou kunnen gaan horen?
Pats! Invalide! Invalide? Ruimen die Robbie!
pi_71937449
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 23:33 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Jij weet wat ik zou doen? Knap hoor!
hear hear...
quote:
Het ontgaat je blijkbaar dat jij zelf zo maar in een onbewaakt ogenblik bij de te ruimen groep zou kunnen gaan horen?
Pats! Invalide! Invalide? Ruimen die Robbie!
Als het zover komt, ruim ik mezelf wel. Maak je geen zorgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')