Klaagvolk..quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:58 schreef K33T het volgende:
Wat ik meest onthutsend vind, is dat de politici ons destijds nergens om gevraagd hebben.
Er profiteren inmiddels een anderhalf miljoen niet-Westerse allochtonen mee in Nederland. Hebben ze ons, de autochtonen, gevraagd of ze dit wel goed vonden? Helemaal niet. Ik schat dat dan zo'n 80% á 90% van de autochtonen NEE gestemd zouden hebben. Maar dat deed de politiek simpelweg niet. Ze zetten de poorten wagenwijd open voor alle profiteurs van onze hoge welvaart, zonder dat ze ons wat gevraagd hebben.
Schandalig gewoon. Nu zitten we hier met een verziekt land. En nog bedankt, hé!
"Zo ongeveer", "pin me niet vast op het derde cijfer achter de komma". Pak hem beet 40 zetels, dan denk ik aan tussen de 36 en 44, dus +/- 10 %. En met kamerzetels wordt een verlies in de peilingen van 28 tot 24 zetels al een flinke verschuiving genoemd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat betekent pak hem beet?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:34 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ga ook eens klagen over de ongewenste aanwezigheid van hoogopgeleide jonge vrouwen. Die trekken ook onevenredig vaak een royale uitkering doordat ze een ' Burn-out' claimen te hebben.
Nou, poepoe, stoere jongen. Sukkelquote:Op woensdag 12 augustus 2009 04:10 schreef Rexonium het volgende:
WAjong hier, lekker profiteren van de staat.
Zelfs al ben je een blanke NL gast, ga gewoon aan het werk. Geldt voor iedereen, allochtoon of niet. Ik hekel ook kampers die hier profiteren van de staat. Ook die moeten ze verplichten aan het werk te gaan, of in een strafkamp te stoppen (ze zullen zich er gauw thuisvoelen, aangezien dit ook een kamp is...)quote:Misschien is mijn wel-westerse allochtone achtergrond de reden....
(Ik heb toch zo'n grafhekel aan die eeuwigdurende discussie over buitenlanders en al helemaal aan de term 'uitkeringstrekkers'...)
![]()
![]()
Nou, poepoe, stoere jongen. Loser.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:12 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Nou, poepoe, stoere jongen. Sukkel
[..]
Zelfs al ben je een blanke NL gast, ga gewoon aan het werk. Geldt voor iedereen, allochtoon of niet. Ik hekel ook kampers die hier profiteren van de staat. Ook die moeten ze verplichten aan het werk te gaan, of in een strafkamp te stoppen (ze zullen zich er gauw thuisvoelen, aangezien dit ook een kamp is...)
Even een volkswijkje intrekken met het leger en ruimen die handel, meedoen of het strafkamp in. En als het dan allemaal niet wil lijkt me een draai door de gehaktmolen, een spuitje of electrocutie nog wel een oplossing. Vervelend volk
Zozo, stakkerquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:58 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou, poepoe, stoere jongen. Loser.
Alsof jij zou willen werken met de mensen die je nu op een hoop gooit om geruimd te worden.
Jij weet wat ik zou doen? Knap hoor!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:26 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Zozo, stakker
Alsof jij zou willen werken met de mensen die ik op een hoop zou gooien. Nee , je geeft ze nog een extra pot subsidie en een uitkering. Dat zet echt zoden aan de dijk. Loser
hear hear...quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Jij weet wat ik zou doen? Knap hoor!
Als het zover komt, ruim ik mezelf wel. Maak je geen zorgenquote:Het ontgaat je blijkbaar dat jij zelf zo maar in een onbewaakt ogenblik bij de te ruimen groep zou kunnen gaan horen?
Pats! Invalide! Invalide? Ruimen die Robbie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |