En waarom niet?quote:Op maandag 18 december 2006 20:30 schreef Vakkie_W het volgende:
Ziet niemand nou dat Slory niets voor ons is?
Kuyt?quote:Op maandag 18 december 2006 23:31 schreef Steve_I. het volgende:
[..]uiteraard
En we hebben ook echt een topspeler gehad die zoiets waard zou zijn ten tijde van Wotte
Zeiksnor![]()
Zozo,was dat 't grote nieuws van die kinderlokker?Dan maakt 't niks uit.Begint 'n beetje op de Fabeltjeskrant te lijken,alleen was Meneer De Uil geloofwaardiger dan die kinderlokker.Ik maak me pas zorgen als hij of dat rode manwijf juist goede nieuws hebben over de club.quote:Op maandag 18 december 2006 23:26 schreef Vakkie_W het volgende:
Volgens de Snor is het een chaos bij Feyenoord
Ja ok, maar als er 1 speler is waarvan ik niet geloof dat hij zich voor zoiets zou laten lenen.......quote:
Dan lijkt het me Kalou. Die PSV-affaire was toch nog voordat Wotte vertrok?quote:Op maandag 18 december 2006 23:59 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ja ok, maar als er 1 speler is waarvan ik niet geloof dat hij zich voor zoiets zou laten lenen.......
Ik denk dat de kans groot is dat het inderdaad Kalou is. Hij leek aanvankelijk toch op een breuk af te sturen, later trok dat nogal bij.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dan lijkt het me Kalou. Die PSV-affaire was toch nog voordat Wotte vertrok?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Pfff, ga je mond spoelen met salpeter.
Opzich de enige mogelijkheid, die had zowieso al een kuttende manager. Maar als dat zo is dan hebben 'we' ons goed laten naaien. 1mio aan een zaakwaarnemer betalen terwijl die gast vervolgens niet bijtekend en voor een eigenlijk te laag bedrag kan weglopen...... Dan is dat het geld niet bepaald waardgeweest [gecensureerde versiequote:Op dinsdag 19 december 2006 00:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groot is dat het inderdaad Kalou is. Hij leek aanvankelijk toch op een breuk af te sturen, later trok dat nogal bij.
Als jij nou eens ging wieberenquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
Niet zo blind onze helden vereren. Geen mens is perfect, de Kromme ook niet.
van wie ben jij dan weer een kloonquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Pfff, ga je mond spoelen met salpeter.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die snor had nog wat te melden.
Volgens snorremans is Bruins niet geinteresseerd in een transfer naar Feyenoord, Eindhoven of Amsterdam.
AZ heeft zijn voorkeur.
De Kromme, Happel, de Wolf, Fräser, Kiprich etc, zijn van die mensen die blind vereerd moeten worden. Elk onvertogen woord over dit soort persoonlijkheden is ongepast.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
Niet zo blind onze helden vereren. Geen mens is perfect, de Kromme ook niet.
Op voetbalgebied danquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:17 schreef Happel het volgende:
[..]
De Kromme, Happel, de Wolf, Fräser, Kiprich etc, zijn van die mensen die blind vereerd moeten worden. Elk onvertogen woord over dit soort persoonlijkheden is ongepast.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:14 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
van wie ben jij dan weer een kloon![]()
edit: OMFGquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Zelfs ik weet het. 1 hint : South Park
juistquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:17 schreef Happel het volgende:
[..]
De Kromme, Happel, de Wolf, Fräser, Kiprich etc, zijn van die mensen die blind vereerd moeten worden. Elk onvertogen woord over dit soort persoonlijkheden is ongepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |