Drenthe, De Guzman, Vlaar, Lucius, Huysegemsquote:Op maandag 18 december 2006 19:58 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nu nog de rest van het kampioensteam 2007/2008![]()
Kom op zeg! Slory is gewoon middelmaat.quote:Op maandag 18 december 2006 19:58 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nu nog de rest van het kampioensteam 2007/2008![]()
Slory is ok als bankzitter naast castelen.quote:Op maandag 18 december 2006 20:03 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Kom op zeg! Slory is gewoon middelmaat.
nee, dan ben ik overtuigdquote:Op maandag 18 december 2006 20:05 schreef BiMeWet het volgende:
En Bruins! We krijgen Bruins! Geloof mij. Luigi vindt feyenoord een 'erg mooie club', zei 'ie me..
Castelen gaat na dit seizoen wegquote:Op maandag 18 december 2006 20:05 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Slory is ok als bankzitter naast castelen.
En Bruins! We krijgen Bruins! Geloof mij. Luigi vindt feyenoord een 'erg mooie club', zei 'ie me..
Fixed.quote:Op maandag 18 december 2006 20:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Drenthe, De Guzman, Vlaar, Lucius, Huysegems, Vincken, Bruins
Die kan nog wat worden, hij is nog jong.quote:Op maandag 18 december 2006 20:03 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Kom op zeg! Slory is gewoon middelmaat.
24 geloof ik?quote:Op maandag 18 december 2006 20:18 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Die kan nog wat worden, hij is nog jong.
Huysegems mag blijven, is pas 24. Mocht er nog een goede aanvaller komen, is hij de ideale pinchitter.quote:Op maandag 18 december 2006 20:12 schreef Tomasso het volgende:
Fixed.
Ja klopt. Niet superjong maar hij heb nog een tijd te gaan. In tegenstelling tot andere..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feijenoord Rotterdam
Ik vind het ook niet over houden, maar anderzijds, slechter dan gyrossteas kan het niet wordenquote:Op maandag 18 december 2006 20:30 schreef Vakkie_W het volgende:
Ziet niemand nou dat Slory niets voor ons is?
Ik snap jullie gevoel wel, maar rationeel slaat het helemaal nergens op om Beenhakker op voorhand af te serveren. So what als hij een jaartje bij Ajax heeft gewerkt. Feyenoord blijft zijn club, daar heeft hij nooit omheen gedraaid.quote:
Die valt vanzelf wel door de mand. Denk ik.quote:Op maandag 18 december 2006 20:30 schreef Vakkie_W het volgende:
Ziet niemand nou dat Slory niets voor ons is?
quote:Op maandag 18 december 2006 20:25 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ja klopt. Niet superjong maar hij heb nog een tijd te gaan. In tegenstelling tot andere..Ik vind hem zeker niet het niveau wat Feyenoord moet nastreven, maar transfervrij, 1jarig contract... momenteel is het nog best een nuttige speler met Castelen geblesseerd. Ik begin zowaar wat waardering voor hem te krijgen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwah.. dan hebben we dus ook niets aan Castelen... vergelijkbare speler...quote:Op maandag 18 december 2006 20:48 schreef Vakkie_W het volgende:
Slory is een counterspits die 3/4 van de goals door zijn snelheid maakt. Daar heb je niks aan als je op de helft van de tegenstander speelt.
volgens wiki heeft hij er 3 periodes gewerkt waarvan 2x direct na een Feyenoord periode, 8 jaar in totaalquote:Op maandag 18 december 2006 20:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik snap jullie gevoel wel, maar rationeel slaat het helemaal nergens op om Beenhakker op voorhand af te serveren. So what als hij een jaartje bij Ajax heeft gewerkt.
maar wel het tegendeel bewezenquote:Feyenoord blijft zijn club, daar heeft hij nooit omheen gedraaid.
Ik ben ook geen fan van Castelen.quote:Op maandag 18 december 2006 20:49 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
mwah.. dan hebben we dus ook niets aan Castelen... vergelijkbare speler...
Op een loopbaan die al ruim 40 jaar duurt vind ik dat niet extreem. 't Zijn er natuurlijk wel 8 te veelquote:Op maandag 18 december 2006 20:50 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
volgens wiki heeft hij er 3 periodes gewerkt waarvan 2x direct na een Feyenoord periode, 8 jaar in totaal
Door bij Ajax te gaan werken? Kom op zeg. Hij moet ook de huur betalen.quote:maar wel het tegendeel bewezen
Ok, maar nog even dit:quote:Op maandag 18 december 2006 20:54 schreef ruud_fr het volgende:
discussie is klaar voor mij, gelukkig blijft ie voorlopig in Polen
Zullen we Wim dan ook maar de deur uit trappen?quote:Wilhelmus Marinus Antonius (Wim) Jansen (28 oktober 1946, Rotterdam) is een beroemde Nederlandse voetbalspeler die de posities rechtshalf, linksbinnen en libero innam. Hij speelde het grootste deel van zijn carrière bij Feyenoord (15 seizoenen).
Bij die club won hij veel prijzen. Hij won er onder andere de Nederlandse beker, werd er drie keer landskampioen en won in zijn topjaar in 1970 ook nog eens de Europa Cup I plus de wereldbeker. In 1974 werd dat nog eens gevolgd door de UEFA Cup.
Na zijn periode bij Feyenoord speelde hij nog een seizoen bij de Washington Diplomats en ook nog eens twee seizoenen bij Ajax, de grote rivaal van Feyenoord. Deze actie werd hem door de Feyenoord-fans niet in dank afgenomen.
die zei niet vlak voor z'n transfer dat Feyenoord z'n club isquote:Op maandag 18 december 2006 20:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ok, maar nog even dit:
[..]
Zullen we Wim dan ook maar de deur uit trappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |