Boehoe. Dat julie mentaliteit niet kosher is is niet zijn probleem.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Belg solliciteert wel naar een nekschot.
Gewoon consequent zijn! Fluiten, of anders afspreken. Ook spelers die een tweede helft niet willen voetballen, ontslaan. Wat voor brood zou jij eten als de bakker slechts de helft (volgens de regels) bakt??quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
En hoeveel spelers krijgen er tegenwoordig consequent geel wanneer ze een bal in het doel schoppen na een fluitsignaal?
Irritante zeikerd ben je toch ook.
Tsja, ik zeg camera's op de doellat!quote:Op zondag 17 februari 2008 20:06 schreef okee6 het volgende:
Liesveld ziet een doelpunt over het hoofd voor VVV tegen FC UtrechtEn zijn grens natuurlijk ook. Bal stuitert achter de lijn.
Daar zullen ze blij mee zijn bij Barca en Celticquote:Vink fluit Barcelona-Celtic
Pieter Vink is door de UEFA aangewezen als scheidsrechter voor de wedstrijd Barcelona-Celtic van dinsdag. Het duel is de return in de achtste finale van de Champions League.
Vink zal in Camp Nou worden bijgestaan door grensrechters Hans ten Hoove en Adriaan Inia. Pol van Boekel zal als vierde official fungeren.
Barcelona verdedigt dinsdag een 3-2 voorsprong die het overhield aan het heenduel in Schotland.
Welke etc.?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:19 schreef jorienvdherik het volgende:
weer een drama zeg bij feyenoord-nec
buitenspel goal etc
Overtreding op greene vooraf bij de 1-3.quote:
Ik heb de wedstrijd gezien en ik vond hem gewoon redelijk fluiten. De 1-3 was alleen een grote fout, de rest niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Overtreding op greene vooraf bij de 1-3.
en nog een paar dingen, maar de samenvatting was maar kort. waren meer dingen gebeurd
Wat is het toch een triest zootje bij mekaarquote:Boze Jol loopt weg bij gehoortest
Dick Jol is tijdens een gehoortest van de KNVB boos weggelopen. De scheidsrechter vond dat collega Roelof Luinge voordrong en weigerde deel te nemen aan de test, schrijft het AD.
Volgens coördinator scheidsrechterszaken Stefan Oost heeft de weigering voor Jol, die wel deelnam aan de verplichte conditietest, geen consequenties. "Voor Dick heeft dit geen consequenties. De gehoortest was namelijk op vrijwillige basis."
Alle scheidsrechters legden de test woensdag in Zeist met een positief resultaat af. Eind maart krijgen alle arbiters een headset op maat om de verbinding tussen de scheidsrechter, zijn twee grensrechters en de vierde man te optimaliseren.
Die uitwisselingen met de Belgen moet sowieso zo snel mogelijk gestopt worden. Van Hulten is een debiel omdat hij zijn fout niet eens toegeeft en Jol was ook raar bezig met Bruins. Maar als hij dat van Boukhari niet ziet, en er liep nog een Feyenoord-verdediger in de weg voor het zicht, dan kan ik begrijpen dat hij niet fluit. Als hij het ziet, fluit hij er namelijk wel voor. Op dat moment ga ik Jol echt niet veroordelen, hoe onterecht de goal van Boukhari ook was.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:19 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Vandaag tenminste weer drie arbiters, die NOOIT meer in de Eredivisie zouden mogen fluiten.
Vuurrood voor Van Hulten, Jol en die Belgische lapzwans bij VVV-NEC, die ook zijn fout,![]()
![]()
![]()
evenals Van Hulten niet toegeeft.
Ome Jaap zal de desbetreffende scheidsrechters een aai over de bol geven, en ze mogen de volgende wedstrijd weer verkrachten.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:08 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag was het echt om te huilen. Wanneer grijpt de KNVB is in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |