abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 februari 2008 @ 20:24:24 #176
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56650963
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Belg solliciteert wel naar een nekschot.
Boehoe. Dat julie mentaliteit niet kosher is is niet zijn probleem.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56660476
Deze corrupte, slappe Belg, zonder een greintje persoonlijkheid heeft WEL de uitslag bepaald.
Sportieve inbreng
  maandag 11 februari 2008 @ 10:16:19 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56660531
Ajax heeft het idd ook aan zichzelf te danken, maar deze Belg bewijst maar weer eens hoe dom Belgen zijn. Zo moeilijk is het allemaal niet, maar deze blinde kippenkop loopt constant aan de andere kant van het veld, ja dan zie je het niet nee... dweil!

Niets met Calimero te maken, ook in het voordeel van Ajax maakte hij debiele fouten, alleen niet zulke opvallende en beslissende.

Ajax had zelf 2 goals meer moeten maken, maar deze laffe zak heeft ons 3 keer genaaid, 1 keer geen rode kaart, 1 penalty onthouden en 1 goal afgekeurd. Tja, dan kan je moeilijk zeggen dat ie voor Ajax floot he?

Elke week weer beslist zo'n ruggegraatloze hond een wedstrijd, en elke week staan ze er gewoon weer..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56760910
Opmerkelijke regelinterpretatie vanavond van Nijhuis, bij Ajax tegen Sparta. Gabri mag spel afbreken door voor een vrije trap te gaan springen, "hij had natuurlijk al teveel gele kaarten staan". Twee Ajacieden mogen zonder bal in de buurt een Spartaan in de rug springen en pletten, gewoon indirect. Heitinga wordt gespaard als hij doorgaat na het fluitsignaal, geel. Kennelijk durft Nijhuis in zo'n stadion nog niet alle KNVB regels te hanteren.
pi_56761060
Ook genoeg andersom dat Nijhuis belachelijk floot hoor. En een goal van Perez afkeuren.

Maar Nijhuis is wel echt een lulletje rozewater.
pi_56761113
En hoeveel spelers krijgen er tegenwoordig consequent geel wanneer ze een bal in het doel schoppen na een fluitsignaal?

Irritante zeikerd ben je toch ook.
pi_56761254
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 22:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
En hoeveel spelers krijgen er tegenwoordig consequent geel wanneer ze een bal in het doel schoppen na een fluitsignaal?

Irritante zeikerd ben je toch ook.
Gewoon consequent zijn! Fluiten, of anders afspreken. Ook spelers die een tweede helft niet willen voetballen, ontslaan. Wat voor brood zou jij eten als de bakker slechts de helft (volgens de regels) bakt??
pi_56798558
Liesveld ziet een doelpunt over het hoofd voor VVV tegen FC Utrecht En zijn grens natuurlijk ook. Bal stuitert achter de lijn.
pi_56906545
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:06 schreef okee6 het volgende:
Liesveld ziet een doelpunt over het hoofd voor VVV tegen FC Utrecht En zijn grens natuurlijk ook. Bal stuitert achter de lijn.
Tsja, ik zeg camera's op de doellat!
Bloed, zweet en tranen!
  zondag 2 maart 2008 @ 14:10:38 #185
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_57103710
quote:
Vink fluit Barcelona-Celtic
Pieter Vink is door de UEFA aangewezen als scheidsrechter voor de wedstrijd Barcelona-Celtic van dinsdag. Het duel is de return in de achtste finale van de Champions League.

Vink zal in Camp Nou worden bijgestaan door grensrechters Hans ten Hoove en Adriaan Inia. Pol van Boekel zal als vierde official fungeren.

Barcelona verdedigt dinsdag een 3-2 voorsprong die het overhield aan het heenduel in Schotland.
Daar zullen ze blij mee zijn bij Barca en Celtic en het is te hopen dat Vink de wedstrijd gewoon uitfluit want die van boekel is nog erger
  zondag 2 maart 2008 @ 14:16:08 #186
154605 Gijsbrecht2
irreligieus
pi_57103826
[quote]Op zondag 10 februari 2008 19:34 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Jawel hoor. Het probleem hier is dat Ajax in dit soort gevallen normaliter bijna altijd een penalty krijgt en als het dat een keer niet zo is zijn de verwende koorknaapjes beledigd en schreeuwen ze moord en brand.
[/quote
\
Ach, mijn zielige, maaqr o zo corrupte Limburg.
Jullie hebben tweemaal gewonnen thuis Ajax en AZ) met behulp van zeer partijdige scheidsrechters, waarbij dat stuk onbenul zonder persoonlijkheid uit Belgie de kroon spande, temidden der hedendaagse slappe, geen persoonlijkheid bezittende autistische minkukels in zwarte pakken.
Sportieve inbreng
  zondag 2 maart 2008 @ 14:28:41 #187
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57104078
van Hulten vind ik momenteel de beste scheids.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 2 maart 2008 @ 20:19:24 #188
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57112028
weer een drama zeg bij feyenoord-nec

buitenspel goal etc
pi_57112099
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:19 schreef jorienvdherik het volgende:
weer een drama zeg bij feyenoord-nec

buitenspel goal etc
Welke etc.?
  zondag 2 maart 2008 @ 20:26:11 #190
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57112151
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:23 schreef VoreG het volgende:

[..]

Welke etc.?
Overtreding op greene vooraf bij de 1-3.
en nog een paar dingen, maar de samenvatting was maar kort. waren meer dingen gebeurd
pi_57112409
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:26 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Overtreding op greene vooraf bij de 1-3.
en nog een paar dingen, maar de samenvatting was maar kort. waren meer dingen gebeurd
Ik heb de wedstrijd gezien en ik vond hem gewoon redelijk fluiten. De 1-3 was alleen een grote fout, de rest niet.
pi_57112601
Heb Feyenoord ook gezien, met die scheids was weinig mis inderdaad. Cler had rood kunnen krijgen. 1-3 was inderdaad niet geldig.

Maar wat voor toegevoegde waarde het heeft om Belgen hier te laten fluiten. Die zijn net zo slecht als wat we zelf hebben
pi_57112868
maar eens uit stal halen.
AFC AJAX
pi_57197684
quote:
Boze Jol loopt weg bij gehoortest
Dick Jol is tijdens een gehoortest van de KNVB boos weggelopen. De scheidsrechter vond dat collega Roelof Luinge voordrong en weigerde deel te nemen aan de test, schrijft het AD.

Volgens coördinator scheidsrechterszaken Stefan Oost heeft de weigering voor Jol, die wel deelnam aan de verplichte conditietest, geen consequenties. "Voor Dick heeft dit geen consequenties. De gehoortest was namelijk op vrijwillige basis."

Alle scheidsrechters legden de test woensdag in Zeist met een positief resultaat af. Eind maart krijgen alle arbiters een headset op maat om de verbinding tussen de scheidsrechter, zijn twee grensrechters en de vierde man te optimaliseren.
Wat is het toch een triest zootje bij mekaar
pi_57197770
Volwassen mensen zijn dat dan.

'Hij dringt voor ! '
pi_57337336
Niet om het een of ander hoor, maar kan die uitwisseling met de Belgen zo snel mogelijk gestopt worden? Vandaag bij AZ was het ook weer drama. Roda-Ajax en Feyenoord-Ajax was ook al niet bepaald een succes...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 23 maart 2008 @ 20:08:02 #197
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57565229
Vandaag was het echt om te huilen. Wanneer grijpt de KNVB is in.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 23 maart 2008 @ 20:19:33 #198
154605 Gijsbrecht2
irreligieus
pi_57565466
Vandaag tenminste weer drie arbiters, die NOOIT meer in de Eredivisie zouden mogen fluiten.
Vuurrood voor Van Hulten, Jol en die Belgische lapzwans bij VVV-NEC, die ook zijn fout, evenals Van Hulten niet toegeeft.
Sportieve inbreng
pi_57565630
quote:
Op zondag 23 maart 2008 20:19 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Vandaag tenminste weer drie arbiters, die NOOIT meer in de Eredivisie zouden mogen fluiten.
Vuurrood voor Van Hulten, Jol en die Belgische lapzwans bij VVV-NEC, die ook zijn fout, evenals Van Hulten niet toegeeft.
Die uitwisselingen met de Belgen moet sowieso zo snel mogelijk gestopt worden. Van Hulten is een debiel omdat hij zijn fout niet eens toegeeft en Jol was ook raar bezig met Bruins. Maar als hij dat van Boukhari niet ziet, en er liep nog een Feyenoord-verdediger in de weg voor het zicht, dan kan ik begrijpen dat hij niet fluit. Als hij het ziet, fluit hij er namelijk wel voor. Op dat moment ga ik Jol echt niet veroordelen, hoe onterecht de goal van Boukhari ook was.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 27 maart 2008 @ 12:37:23 #200
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_57645243
quote:
Op zondag 23 maart 2008 20:08 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag was het echt om te huilen. Wanneer grijpt de KNVB is in.
Ome Jaap zal de desbetreffende scheidsrechters een aai over de bol geven, en ze mogen de volgende wedstrijd weer verkrachten.

In Bulgarije en Rusland dreigen schutterende refs een lange schorsing uit te zitten, meestal levenslang als de corruptie te prevalent is. Topclubs stellen zelfs buitenlandse arbiters aan omdat ze geen vertrouwen hebben in hun eigen korps.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')