Wauw! Ik had geen reactie verwacht, dus dat valt alweer mee. Ik snap het alleen niet helemaal. Ik wil gewoon die film. Ik hoef geen dubbel-dvd, geen extra's, geen 'sleeve covers' o.i.d.quote:Op maandag 18 december 2006 09:03 schreef Soundwave84 het volgende:
jij vraagt ongeveer een prijs van 10,- denk er aan dat als je deze disneys zoekt heb je automatisch 1e Editie release.
*tip* probeer kleine dorpjes, die willen ze soms nog weleens hebben en sommige V&D's
Wil je dit niet dan kan je denk ik beter wachten op een 2e release..
P.S. dit is geen aanval ... ik spaar zelf Disney DVD's en weet hoe moeilijk het soms is er aan te komen
foto plaatsen van Frank en Frey !!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:06 schreef DJJoris het volgende:
Frank en Frey en Aristokatten liggen voor een tientje bij Media Markt Almere.
Je mag geen foto's maken in de Media Marktquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:34 schreef Patch het volgende:
[..]
foto plaatsen van Frank en Frey !!!
dat ie op een poster staat kan ik me voorstellen, maar hij ligt echt nergens in geen 1 winkel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:50 schreef DJJoris het volgende:
Volgens mij lag hij er echt, stond geloof ik ook ook op die poster van ze die er hangt.
Maar hoe weet je het eigenlijk zeker?
dit klopt dan weer wel...quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:12 schreef div-er het volgende:
F&F ben ik gisteren wel tegengekomen! Maar,,, in een Disney-Box met als thema Dieren of zoiets. Samen met 2 andere films voor ik meen 50 of 55 euro. Jammer.......
Neem eens een kijkje bij de Blokker..quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:38 schreef Patch het volgende:
nu ga ik het harder spelen, ik weet zeker dat F&F niet bij de Mediamarkten ligt...
daar ligt ie ook niet...quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:23 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje bij de Blokker..
die zijn gewoon te krijgen in een normale winkelquote:Op maandag 18 december 2006 09:21 schreef div-er het volgende:
[..]
Wauw! Ik had geen reactie verwacht, dus dat valt alweer mee. Ik snap het alleen niet helemaal. Ik wil gewoon die film. Ik hoef geen dubbel-dvd, geen extra's, geen 'sleeve covers' o.i.d.
Misschien maakt dat het eenvoudiger?
En, inmiddels dubbel? Roeji, mail me maar op sirian AT dds PUNT nlquote:Op donderdag 21 december 2006 20:45 schreef Roeji het volgende:
Spaceballs heb ik hier liggen. Maar... ik doe hem pas weg als ik de special edition kan bemachtigen. Ik ga daar morgen even voor kijken of ik die nog kan vinden, dan laat ik nog wel wat weten.
Helaas nog niet gaan kijken. Ben ziek geweest en kon niet buiten de deur gaan. Ik zal maandag even kijken of ik m nog kan vinden. Dan laat ik ófwel hier ófwel via mail iets weten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:59 schreef div-er het volgende:
[..]
En, inmiddels dubbel? Roeji, mail me maar op sirian AT dds PUNT nl
Voor wat betreft de Disney's die ik zocht: ik heb ze! En dat niet iemand gaat zeiken dat je niet mag kopieren, het is anders niet te krijgen. En heb maar eens twee kinderen die dit gewoon willen hebben!
Topic mag dicht!
van mij mag je copieren hoor, maar bij de Blokker staan ze gewoon weerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:59 schreef div-er het volgende:
[..]
Voor wat betreft de Disney's die ik zocht: ik heb ze! En dat niet iemand gaat zeiken dat je niet mag kopieren, het is anders niet te krijgen. En heb maar eens twee kinderen die dit gewoon willen hebben!
Topic mag dicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |