het is niet verboden om zo'n ding op zolder te hebben staan.quote:Op maandag 18 december 2006 00:18 schreef sjimz het volgende:
Als politieagent weet ik dat ze gewoon verboden zijn in Nederland net als de zogenaamde balletjespistolen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dus mag dat ding gewoon verkocht worden..Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
af te halen in Hilversum staat erquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:15 schreef VandenBerg het volgende:
TVP
Waar woon je ? Heb al een crosser, is de vering redelijk gelijk ? Of echt stug afgesteld ?
Vering?quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:15 schreef VandenBerg het volgende:
TVP
Waar woon je ? Heb al een crosser, is de vering redelijk gelijk ? Of echt stug afgesteld ?
En ja, het is een redelijke prijs. Staat me een beetje in de weg, heb een nieuw speeltje nmlk die de schuur in moetquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:51 schreef Robhimself.2 het volgende:
50 euro valt ERG mee, ik zit er serieus over te denken. Kan ik over de galerij in de flat knallen en mijn buren zieken.
gemaildquote:Op woensdag 20 december 2006 11:02 schreef TheGoozmen het volgende:
¤ 50 geboden mail me ff
Genoteerdquote:Op woensdag 20 december 2006 17:24 schreef vannelle het volgende:
Is dit topic al ten einde dan? 55 euro bied ik.
Weet ik eigenlijk niet. Want zelfs voor dit bedrag liep het topic niet hard (wel dik 600 views, maar geen bod)quote:Op woensdag 20 december 2006 17:32 schreef vannelle het volgende:
Tot wanneer bied je de bike aan eigenlijk?
Oftewel, wat is de sluitingsdatum van het bieden?
Heeft van de zomer prima gelopen, staat sinds die tijd enkel stilquote:Op woensdag 20 december 2006 18:21 schreef Ill-Skillz het volgende:
Motor loopt dus niet?
En dus heb ik er wel vertrouwen in en anders moet er maar wat geknutseld worden.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:30 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Heeft van de zomer prima gelopen, staat sinds die tijd enkel stil
Wil er niet teveel energie insteken (vandaar ook de dumpprijs)quote:Op woensdag 20 december 2006 20:03 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ja dat las ik. Maar als je hem nu start loopt de motor dan? Of ben je bereid dit even te testen? als er bijvoorbeeld geen benzine in zit?
Heb het dingetje zelf al helemaal nagekeken (vorige eigenaar vond niet nodig om er wiellagers in te doenquote:Op woensdag 20 december 2006 22:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
En dus heb ik er wel vertrouwen in en anders moet er maar wat geknutseld worden.
Waar moet je vandaan komen?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:14 schreef vannelle het volgende:
Mijn bod van 55 euro staat er, mankementen staan idd in de OP.
Blijft de vraag tot wanneer je em aanbiedt......
Kan het een kadootje voor onder de kerstboom worden, een leuk begin van het nieuwe jaar of moet er gewacht worden tot vaderdag?
Niet om je te haasten of zo, maar het zou prettig zijn een termijn te weten.
Heb em 2x gemaild, nog niets gehoordquote:Op woensdag 20 december 2006 22:26 schreef vannelle het volgende:
Bij Bergen op Zoom, maar dat maakt me niet uit. Kan om de kosten te drukken een auto op LPG pakken om em op te halen.
Maar wil je niet eerst even afwachten tot TheGoozMan weer heeft gereageerd? Hij heeft tenslotte ook interesse en hij moet wel een kans hebben om opnieuw te bieden lijkt me.
Niet dat ik onder mijn bod uit wil, maar dat lijkt me wel zo eerlijk.
Mocht hij niet reageren of afhaken dan kun je me mailen op vannelle at home punt nl
Genoteerdquote:
Genoteeerdquote:
Graag!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:07 schreef Pek het volgende:
Zal ik maar stoppen met bieden dan, ik wil het niet al te ingewikkeld maken![]()
Koop gaat gewoon door, heb je erover gemaild dat ik tijdens de kerst niet aanwezig zou zijnquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:32 schreef vannelle het volgende:
Weet ik het?
Wat mij betreft niet iig.
Heb je het topic gelezen?quote:Op woensdag 27 december 2006 11:49 schreef Backhander het volgende:
Doet de minibike het helemaal?
Dat mailtje heb ik dan niet gehad of zelf gemist.quote:Op woensdag 27 december 2006 07:34 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Koop gaat gewoon door, heb je erover gemaild dat ik tijdens de kerst niet aanwezig zou zijn
Rest van het topic niet gelezen zeker?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:31 schreef bruine_beer het volgende:
35 euries geef ik je ervoor
Dat is een extra feature van V&A op dit forum,zulke users.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Rest van het topic niet gelezen zeker?
Geregistreerd op: dinsdag 12 december 2006 @ 01:55quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat is een extra feature van V&A op dit forum,zulke users.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |