opgevoed door de kakkerlakken. Je kunt niet veel anders verwachtenquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:10 schreef macondo het volgende:
Jammer dat hij wellicht door de opvang op 11 jarige leeftijd een totaal verknipt karakter lijkt te hebben...

Dit soort gedrag past eerder bij Ajax. Als ie nou zoals Buijs was, dan had je gelijk gehad jaquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:11 schreef toma het volgende:
[..]
opgevoed door de kakkerlakken. Je kunt niet veel anders verwachten

Nee hoor, denk dat Farfan ook niet meer dan 15 miljoen euro op zal leveren.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:54 schreef twi het volgende:
PSV'ers denken dat Farfan ook meer dan 20 miljoen op zal leveren. Dan zal datzelfde ook voor Sneijder gelden.

quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:31 schreef Chadi het volgende:
Bij Ajax gaat ie eindellijk met professionals werken. ...

Doen wat de Mul en Rosales niet kunnen... dreiging aan de linkerkant.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:35 schreef Panick het volgende:
Leonardo,
.
Die jongen is op en top kakkerlak inc. kutmentaliteit.
Wat de fuck heeft ie bij Ajax te zoeken.

Ik denk nog eerder rond de 10 miljoen, net als Sneijder.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor, denk dat Farfan ook niet meer dan 15 miljoen euro op zal leveren.

Links hebben we Babel al.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Doen wat de Mul en Rosales niet kunnen... dreiging aan de linkerkant.

De Mul zie ik het ook wel in zitten, die hoeft in principe niet eens zijn mannetje voorbij te gaan om een goede dreigende voorzet te geven. Dat hij dat wel kan is mooi meegenomen. Die jongen heeft een fantastische traptechniek.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:40 schreef Panick het volgende:
[..]
Links hebben we Babel al..
Ik neem aan dat je rechts bedoelt.
Maar de Mul wordt nog wel een goeie.. Leonardo brengt wsl alleen een hoop gezeik met zich mee.

Ik dacht dat de nieuwe spelers HET shirt aan moesten trekken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:02 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
en er was vandaag weer iemand op de koffie bij van Geel

Doe mij maar een bakkie Ajax Koffiequote:Op dinsdag 19 december 2006 14:02 schreef toma het volgende:
[afbeelding]

Absoluut prima aankoop. Ik had al wat verhalen over hem gelezen, maar tot nu toe maakt die het meer dan waar.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:06 schreef toma het volgende:
Ik vind trouwens dat Ogararu de laatste tijd een echte basiskracht aan het worden is aan de rechterkant. Zijn voorzetten zijn veel beter dan die van bijv. Rosales.

quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:02 schreef toma het volgende:
[afbeelding]

Hij is een tijdje uit beeld geweest, maar HtC bracht hem steeds in de tweede helft in. Goede voetballer inderdaad, met goede voorzet!quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Absoluut prima aankoop. Ik had al wat verhalen over hem gelezen, maar tot nu toe maakt die het meer dan waar.

Hij moest vandaag nog afhaken bij de training, dus ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:38 schreef One_conundrum het volgende:
is Sneijdert fit voor komend weekend?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |