Hey!! Kan zo nog niks vinden, maar erg bedankt alvast!!quote:Op donderdag 21 december 2006 02:06 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
via emule o.i.d. zoeken naar;
vengeance essential club sounds (daar zitten wel wat hardstyle bassdrums bij dacht ik)
of zoek dit product;
http://www.bestservice.de(...)rdstyle_samples_vol1
lekker hardtrance setje van 22 september (mijn verjaardag),quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:14 schreef warezguy05 het volgende:
nee, binnenkort maar weer ns doen
als je wat wil horen, dan kan je surfen naar mn site; www.ernestoow.com
daar staan genoeg sets (hardtrance, early hardstyle, hardstyle draai ik)
Waarschijnlijk heb je m al ontdektquote:Op maandag 18 december 2006 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je ergens linkje om te luisteren/downloaden?ben nieuwsgierig geworden...
X-Qlusive Zany is gewoon trein vanaf Hengelo naar Duivendrecht, iets voor 21.00 zijn we dan daar, 1 lange rechte weg, ideaal, vanaf station klein stukje lopen naar HMH, weekendretourtje kost ¤ 20,80 (met korting, heb OV), en dan 's ochtends de 2e trein weer richting huis (iets over 8, iets over 7 redden we misschien...)quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:37 schreef jovink het volgende:
hoe doen jullie dat als je met het openbaar vervoer naar zon feest heengaat? ga je dan gewoon met de eerst volgende trein smorgens weer terug?
haha idd, maar hmh is wel goed te doen met OV, 1e trein gaat iets na 7e alquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:53 schreef warezguy05 het volgende:
ik pak echt nooit meer het openbaar vervoer..
echt verschrikkelijk. sta je daar sochtends in de kou, al die gare gezichtjes
lekker de auto
Nou het heeft 's morgens wel iets. Tis wel gezellig in ieder geval.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:53 schreef warezguy05 het volgende:
ik pak echt nooit meer het openbaar vervoer..
echt verschrikkelijk. sta je daar sochtends in de kou, al die gare gezichtjes
lekker de auto
Bij mij zijn het 6 pagina'squote:Op vrijdag 22 december 2006 23:09 schreef miss.cutie4you het volgende:
Is het nodig om al die f*cking 3 pagina's door te lezen???? (Na twee weken geband te zijn?????) Of kan ik gewoon inspringen???![]()
Ghehe, nee gewoon andere instellingenquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:45 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ook JIJ bent dus blonT geweest!!![]()
Totaal niet boeiend. Althans, het wekt bij nog niks op.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:34 schreef mstx het volgende:
http://events.q-dance.nl/2007-03_24-maart_24032007/24032007/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |