Nee, daar hou ik dus weer niet zo vanquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:57 schreef ReMcOrE het volgende:
met een beetje flink hakken op z'n tijd is niks mis, lekker uitleven
hehe dat gehalte is idd wel hoog in zakquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:55 schreef scarefreak het volgende:
Eind van de avond is het puur hardcore, en dan staat de vloer ook altijd vol met anabolen slikkende lonsdale kampers...
om helemaal uit m'n dak te gaan, vind ik (Empire) New York in Hengelo (OV) en De Radstake in Varsseveld (Gld) heel erg geschiktquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:34 schreef NrSiX het volgende:
[..]
hehe dat gehalte is idd wel hoog in zak.. voor de rest vind ik het de plek om los/uit te gaan.
Euw tof, daar ga ik ook even reageren.quote:Op maandag 18 december 2006 14:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
True true, ook stampuh heb genoeg gehoord. Samen met zo'; n gast op audio attack gewoon stil gestaan bij het nummer....stonden we beiden met de armen over elkaar...echt top moment
Btw,
Bijna 2007. Wat was jouw vetste party dit jaar?
Mijn reactie
[..]
Meer een mix tussen hard/tech-trance en hardstylequote:Op dinsdag 19 december 2006 10:09 schreef ReMcOrE het volgende:
waar ben jij van dan, stampen / jumpen / pogo???![]()
en tracks op de rand van de hardstyle dan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:13 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Meer een mix tussen hard/tech-trance en hardstyle
Je bedoeld het crossover vlak tussen hardstyle en hardcore zeker...quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en tracks op de rand van de hardstyle dan?
ja, hardstyle tracks die tegen hardcore aanhangen bedoelde ik...een goed voorbeeld is bijvoorbeeld Metal Licker van Brainkicker, dat vind ik echt op het randjequote:Op dinsdag 19 december 2006 13:04 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Je bedoeld het crossover vlak tussen hardstyle en hardcore zeker...
Ligt eraan, ik hou van nummers met een overheersende melodie, ik kick niet op een bass alleen.
Veel hardcore nummers hebben dat niet, hardstyle juist wel...
Ja maar het punt van lekker stampen is dan al voorbij gegaan en overgegaan in lomp raggenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, hardstyle tracks die tegen hardcore aanhangen bedoelde ik...een goed voorbeeld is bijvoorbeeld Metal Licker van Brainkicker, dat vind ik echt op het randjeen er bestaat genoeg geniale melodieuze hardcore (Nosferatu + Endymion
)
noem eens wat van die oldskool remixjes dan, weet zo niet echt wat je bedoeldquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:11 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ja maar het punt van lekker stampen is dan al voorbij gegaan en overgegaan in lomp raggen
Ik kan opzich ook erg goed de laatste tijd die hype van alle oldskool remixjes van hardstyle nummers goed waarderen![]()
Toegevoegd en thnxquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:56 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Waar is de technoboy in de op?![]()
Verder mooie OP!![]()
Ik kan je niet echt een lijst geven nu, ik zit op me werkquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
noem eens wat van die oldskool remixjes dan, weet zo niet echt wat je bedoeld
en ik vind livesetjes van Nosferatu of Endymion (DefQon.1 en Q-Base) echt GE-NI-AAL, ik ben niet echt een grote fan van Hardcore, maar wel van die soort die hun draaien
er zijn toch wel wat bekende nummers die in de mix zijn gegooid?quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:28 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik kan je niet echt een lijst geven nu, ik zit op me werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |