Hoe is de TS door de plee gespoeld????quote:Op zondag 17 december 2006 16:25 schreef Mirage het volgende:
dromenvanger, het doet er niet toe.. ik kan mij niet eens herineren wie de TS was...
ik weet wel dat de TS volledig door de plee is gespoeld
We zullen doorgaan, tot het puntje van de maan.quote:Op zondag 17 december 2006 16:26 schreef nokwanda het volgende:
yep. Het gaat gewoon door. Niet meer te stoppen
een hele serie users die hem volledig in de zeik zetten...quote:Op zondag 17 december 2006 16:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoe is de TS door de plee gespoeld????
Een ban, een slotje op het topic of users die hem in de zeik zetten en over hem heen pissen en doorspoelen?
Hou jezelf in ere, dat moet je doen.quote:Op zondag 17 december 2006 16:27 schreef sararaats het volgende:
ik laat me niet gek maken
that's a promise
is Pluto niet koud?quote:Op zondag 17 december 2006 16:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
We zullen doorgaan, tot het puntje van de maan.
Maar we zijn al op mars, we gaan nu richting pluto![]()
Hey babequote:Op zondag 17 december 2006 16:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey schatjes van me
zo weinig?quote:Op zondag 17 december 2006 16:39 schreef sararaats het volgende:
ik ben meer dan een stuiver waard. kan het zelfs bewijzen
ik ben ¤100.000 waard (zegt ons mama toch altijd)
bij wijze van sprekenquote:Op zondag 17 december 2006 16:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zo weinig?
dus als iemand jou ontvoerd en 110.000 euro eist dan mag ie je houden?
Hallo gangsterquote:Op zondag 17 december 2006 16:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey schatjes van me
In dat ene topic mag jij je uitleven, schrijf gewoon daar de users op die je geen stuiver waard vindt.quote:Op zondag 17 december 2006 16:39 schreef sararaats het volgende:
ik ben meer dan een stuiver waard. kan het zelfs bewijzen
ik ben ¤100.000 waard (zegt ons mama toch altijd)
Niet allemaal DV. Er zijn mensen die ECHT zijn. Heel echt zijn wie ze zeggen te zijn.quote:Op zondag 17 december 2006 16:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar vooral op internet waar anonieme watjes zijn die in het echt niet eens de mond durven open te trekken
Er lopen inderdaad pubertjes rond hier.quote:Op zondag 17 december 2006 16:49 schreef sararaats het volgende:
heb m'n zegje eventjes gedaan
volgens mij zijn dat kutpubertjes zonder leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |