quote:Je hebt vandaag leuk kloontje gespeeld, doe morgen maar niet weer en nu naar bedje toe..post nu maar weer gewoon onder je eigen naam! Truste!
Op dinsdag 15 januari 2002 18:21 schreef Refragmental het volgende:
Ik vind het wel leuk hoe men elkaar het handje boven het hoofd houdt.
quote:Ik ben geen kloon.
Op dinsdag 15 januari 2002 18:22 schreef Catootje het volgende:[..]
Je hebt vandaag leuk kloontje gespeeld, doe morgen maar niet weer en nu naar bedje toe..post nu maar weer gewoon onder je eigen naam! Truste!
Edit:
Gooi maar in onzin, zolang ie maar open blijft.
[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 15-01-2002 18:23]
quote:Inderdaad zeg! Dan zeggen sommigen wel eens dat *ik* teveel achter de PC zit, deze meneer kan kennelijk helemaal geen onderscheid meer maken tussen echt en internet!
Op dinsdag 15 januari 2002 18:22 schreef Catootje het volgende:[..]
Je hebt vandaag leuk kloontje gespeeld, doe morgen maar niet weer en nu naar bedje toe..post nu maar weer gewoon onder je eigen naam! Truste!
quote:Had 'm dan ook gewoon dicht gehouden!
Op dinsdag 15 januari 2002 18:22 schreef Verbal het volgende:Op deze toer verdergaan is gegarandeerd enkeltje onzin.
V.
Nu komt het natuurlijk totaal niet serieus meer over!
quote:die is wel erg blond
Op dinsdag 15 januari 2002 18:15 schreef Refragmental het volgende:[..]
Gedraag je dan ook zo.
quote:Yppy: Jarno zit niet teveel achter de puter..
Op dinsdag 15 januari 2002 18:23 schreef Jarno het volgende:[..]
Inderdaad zeg! Dan zeggen sommigen wel eens dat *ik* teveel achter de PC zit, deze meneer kan kennelijk helemaal geen onderscheid meer maken tussen echt en internet!
quote:Lol, ik zit eens 1 dagje lekker op Fok en wordt voor kloon uitgemaakt.... bwaaahahahahhahahaah
Op dinsdag 15 januari 2002 18:23 schreef Jarno het volgende:[..]
Inderdaad zeg! Dan zeggen sommigen wel eens dat *ik* teveel achter de PC zit, deze meneer kan kennelijk helemaal geen onderscheid meer maken tussen echt en internet!
quote:Ben jij Strolie niet dan?
Op dinsdag 15 januari 2002 18:24 schreef Refragmental het volgende:Lol, ik zit eens 1 dagje lekker op Fok en wordt voor kloon uitgemaakt.... bwaaahahahahhahahaah
quote:Nee hoor, ik post al erg lang onder deze naam en heb nooit een andere naam gehad.
Op dinsdag 15 januari 2002 18:25 schreef thecrook het volgende:[..]
Ben jij Strolie niet dan?
Strolie woont wel in Maastricht, maar dat is ook het enige wat ik weet over hem.
quote:Geen kloon, wel zielig.
Op dinsdag 15 januari 2002 18:24 schreef Refragmental het volgende:[..]
Lol, ik zit eens 1 dagje lekker op Fok en wordt voor kloon uitgemaakt.... bwaaahahahahhahahaah
quote:Waarom staat ie dan niet gewoon in Onzin
Op dinsdag 15 januari 2002 17:19 schreef Refragmental het volgende:Oh en in plaats van em te sluiten, kun je em beter neerzetten waar ie misschien hoort.
quote:Waarom zielig?
Op dinsdag 15 januari 2002 18:26 schreef Jarno het volgende:[..]
Geen kloon, wel zielig.
quote:Gewoon, je zit je zelf zo giga op te naaien over iets wat gebeurd op een INTERNET-FORUM, genant gewoon. Just let it be, zet die knop om en ga ff lekker afwassen ofzo.
Op dinsdag 15 januari 2002 18:27 schreef Refragmental het volgende:[..]
Waarom zielig?
quote:hihi.
Op dinsdag 15 januari 2002 18:27 schreef Verbal het volgende:
-----> Onzin*meewarig hoofd schudt*
V.
quote:Roels!!!!
Op dinsdag 15 januari 2002 18:27 schreef Verbal het volgende:
-----> Onzin*meewarig hoofd schudt*
V.
quote:Ik verdedig mezelf gewoon.
Op dinsdag 15 januari 2002 18:28 schreef Jarno het volgende:[..]
Gewoon, je zit je zelf zo giga op te naaien over iets wat gebeurd op een INTERNET-FORUM, genant gewoon. Just let it be, zet die knop om en ga ff lekker afwassen ofzo.
Maar inderdaad, mij boeit het ook niet zoveel meer.
Ik heb vandaag wel gezien wie hier de "zielige" mensen zijn om zich zo druk te maken over mijn sig.
quote:Goh, nu al?
Op dinsdag 15 januari 2002 18:30 schreef Refragmental het volgende:
quote:En dit soort "mensen" bedoel ik dus.
Op dinsdag 15 januari 2002 18:32 schreef Lithion het volgende:[..]
Goh, nu al?
quote:JA JEZUS!!
Op dinsdag 15 januari 2002 18:30 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb vandaag wel gezien wie hier de "zielige" mensen zijn om zich zo druk te maken over mijn sig.
Dan had hij dus best op slot gekund en had je mij ook geen 'mongool' hoeven noemen
![]()
Vermoeiend type...
V.
quote:Gooi maar op slot, maar laat je domme opmerkingen achterwege, je bent tenslotte een modje met een voorbeeldpositie.
Op dinsdag 15 januari 2002 18:33 schreef Verbal het volgende:[..]
JA JEZUS!!
Dan had hij dus best op slot gekund en had je mij ook geen 'mongool' hoeven noemen
![]()
![]()
Vermoeiend type...
V.
quote:Zeg, haal dit eens weg. Ik wens niet geassocieerd te worden met mensen, laat staan als het tussen haakjes staat! Kijk maar uit, dadelijk zet ik het gespiegeld in m'n sig!
Op dinsdag 15 januari 2002 18:33 schreef Refragmental het volgende:
En dit soort "mensen" bedoel ik dus.
quote:Ja en jij bent een user die de FAQ en policy had moeten lezen.
Op dinsdag 15 januari 2002 18:36 schreef Refragmental het volgende:
Gooi maar op slot, maar laat je domme opmerkingen achterwege, je bent tenslotte een modje met een voorbeeldpositie.
quote:Die dingen noemen ze aanhalingtekens.
Op dinsdag 15 januari 2002 18:37 schreef Lithion het volgende:[..]
Zeg, haal dit eens weg. Ik wens niet geassocieerd te worden met mensen, laat staan als het tussen haakjes staat! Kijk maar uit, dadelijk zet ik het gespiegeld in m'n sig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |