Ik zeg niet dat ze NL opgehitst hebben om te drinken, wel om de glazen kapot te maken, Nena helpt hierbij.quote:Op zondag 17 december 2006 17:05 schreef Missy_1974 het volgende:
ik heb gekeken en nena en brian hebben nl niet opgehitst om te drinken dus wat je zegt klopt niet sonique
huub hebben ze wel opgehitst tot drinken dat wel maar NL zeker niet want die was al zo dronken als een tor
sonique ik was even getriggerd door wat je hier boven tikte, dus vandaar dat ik er zo fel op in ging, want nena en brian hebben niks te maken met het zuipen van NLquote:Op zondag 17 december 2006 16:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als de medebewoners er zó'n probleem met het drinken van NL hadden/hebben, hadden ze er meteen wat van moeten zeggen, en niet laten uitlopen op wat er gebeurt is. Sterker nog, het uitlokken ervan (door Nena en Brian)
Het uitlopen om het breken van de glazen bedoel ik dus...quote:Op zondag 17 december 2006 17:12 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
sonique ik was even getriggerd door wat je hier boven tikte, dus vandaar dat ik er zo fel op in ging, want nena en brian hebben niks te maken met het zuipen van NL
Misschien was ik iets onduidelijk...quote:Op zondag 17 december 2006 17:15 schreef Missy_1974 het volgende:
nee oke, maar zoals je de zin tikte kwam het over alsof je hun daar van betichte, excuus dat ik je dan verkeerd begreep
En hoe dat Ilona bij voorbaat de schuld bij NL legt... Terwijl het Bart was...quote:Op zondag 17 december 2006 17:15 schreef happyme28 het volgende:
áj, nu doet Iloon een domme zet. En zet daarmee Huub nog even lekker voor lul.
Ik hoef het niet eens gezien te hebben om te geloven dat die lelijke dingen zijn gezegd, al was het bij wijze van grappen onder elkaar. Het zijn hele vieze grappen, Bart. Bart stinkt.quote:Op zondag 17 december 2006 17:20 schreef tipsch het volgende:
Huub lult dus wat smerige uitspraken van Bart door aan Ilona. En nu is Huub volgens Bart de viespeuk.
Is inmiddels ook duidelijk dat de redactie liever heeft dat Huub eerder gaat, na de well-getimede videoboodschap voor Nathanael.quote:Op zondag 17 december 2006 17:26 schreef happyme28 het volgende:
De meiden willen perse dat NL eerst gaat, dus waarschijnlijk redt het hem een maandje. Bart kan eigenlijk niet anders omdat hij heeft gezegd, het maakt me niet uit als 1 van beiden maar gaat.
Als je gewoon een beetje rustig aan wat mager vlees eet, wordt je echt niet dikker van, 1x in de week, alleen fat-diva weet geen maat te houden........quote:Op zondag 17 december 2006 17:34 schreef beco het volgende:
Gezellig dat gourmetten... maar niet heus.
Alleen de diva zelf leeft in haar eigen wereld en doet net als anders..![]()
Of de redactie probeert ook Nathanael te breken door juist nu met z'n zoontje te komen.....quote:Op zondag 17 december 2006 17:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is inmiddels ook duidelijk dat de redactie liever heeft dat Huub eerder gaat, na de well-getimede videoboodschap voor Nathanael.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |