'het' is nooit mannelijk. je weet toch wel dat het 'HET geloof' is?quote:Op zondag 17 december 2006 14:49 schreef OFfSprngr het volgende:
tnx, ik dacht dat het mannelijk was
-v-
Daar is een ook een ban functie voor.quote:Op zondag 17 december 2006 15:40 schreef OFfSprngr het volgende:
dat heeft een reclame functie =P
Misschien heb je alvast wat aan de volgende grammaticale verbeteringen:quote:Op zondag 17 december 2006 14:44 schreef OFfSprngr het volgende:
des Christelijken geloofs?quote:Op zondag 17 december 2006 14:53 schreef OFfSprngr het volgende:
weet je welke vervoeging 'onzijdig' krijgt, 'den' toch? Maargoed, van af nu lezen jullie maar:"De betekenisloosheid van het Christelijk geloof."
Zou je mij kunnen expliceren wat de meerwaarde is van het woord 'expliceren' over het woord 'uitleggen', behalve dat je er interessant mee over probeert te komen?quote:Op zondag 17 december 2006 18:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Zou je kunnen expliceren wat de A en B zijn volgens jou? Ik zie jouw kritiek niet.
-v-
quote:Op zondag 17 december 2006 18:57 schreef Seneca het volgende:
[..]
Zou je mij kunnen expliceren wat de meerwaarde is van het woord 'expliceren' over het woord 'uitleggen', behalve dat je er interessant mee over probeert te komen?
quote:Op zondag 17 december 2006 18:57 schreef Seneca het volgende:
[..]
Zou je mij kunnen expliceren wat de meerwaarde is van het woord 'expliceren' over het woord 'uitleggen', behalve dat je er interessant mee over probeert te komen?
Vertaling: als we iets niet weten, dan kunnen we er alles over zeggen. Immers, we zitten zonder enige vorm van beperking of bewijslast. Je hele 'explicatie' samengevat. Wittgenstein zou dat anders verwoorden, dat we juist geen uitleg kunnen geven over datgene wat niet gevraagd kan worden. Ergo: het raadsel bestaat niet, de vraag is te groot en onbepaald.quote:Dood is de eindigheid van mijn wezen. Geen thesis kan opgemaakt worden buiten mijn eindigheid. Ik kan niet buiten mijn kaders treden. Veronderstel ik dit wel te kunnen dan veronderstel ik ontsterfelijk, onbegrenst, oneindig te zijn en stel ik een onbegrenste theses. Een onbegrensde theses claimt een betekenis volle betrekking op alles te hebben en kent dus geen tegendelen. Thesen die geen tegendelen kennen zijn betekenisloos. Kan er een betekenis volle uitspraak gemaakt worden ten aanzien van de dood? Slechts een: Dood is betekenis. Is betekenis dood? Een dergelijke vraag vereist nieuwe demonstratie en verheldering van termen.
A en B onder demonstratie. C onder explicatie.quote:Op zondag 17 december 2006 18:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Zou je kunnen expliceren wat de A en B zijn volgens jou? Ik zie jouw kritiek niet.
-v-
Die slechte spelling en vooral de wollige formulering weerhoudt mensen (ook mij) inhoudelijk te reageren, omdat er geen touw aan vast te knopen is. Als je de discussie toch levend wilt houden zou je kunnen proberen in gewoon Nederlands uit te leggen wat je bedoelt.quote:Op zondag 17 december 2006 20:28 schreef OFfSprngr het volgende:
Uhm, ik lees dit nu pas, maar goed, voor zover ik dit heb doorgelezen zijn er ook maar weinig mensen die er inhoudelijk op in gaan, praktisch alleen maar over hoe de V slecht is in spelling.
En het is niet erg als je niet kan spellen, maar als je vervolgens van dat pretentieuze taalgebruik gaat hanteren, kun je verwachten dat je op aangevallen wordt. Een beetje vergelijkbaar met een rudeonline die gaat schermen met de relativiteitstheorie terwijl hij niet eens weet hoe je moet vermenigvuldigen.quote:Op zondag 17 december 2006 20:32 schreef Maethor het volgende:
[..]
Die slechte spelling en vooral de wollige formulering weerhoudt mensen (ook mij) inhoudelijk te reageren, omdat er geen touw aan vast te knopen is. Als je de discussie toch levend wilt houden zou je kunnen proberen in gewoon Nederlands uit te leggen wat je bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |