quote:Welkom in een nieuwe editie van Fok’s Eredivisie Liveverslagen topic! In dit topic volgen we de wedstrijden uit de Nederlandse eredivisie. Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volgt. Het is hier NIET de bedoeling, zoals het op Fok! nergens de bedoeling is, te trollen. Hieronder valt ook het posten van foutieve tussenstanden tijdens de wedstrijden; dit is erg irriterend. Tegen dergelijke posts zal worden opgetreden. Vanaf heden volgt hier een ban voor. Het Eredivisie Liveverslagen topic is een topic als alle andere topics op Fok!, hier gelden dus geen andere regels.
Nou, een assist van De Mul en hij zorgt voor rood bij de tegenstander.quote:
Dan Heerenveen ook maarquote:Op zondag 17 december 2006 13:43 schreef Bos81 het volgende:
Hup Groningen alvast
Ben zelf ook ajacied maar ben wel altijd kritisch geweest. Zoals de hype vorig jaar niet helemaal reeel was (hij maakt oranje wel even wereldkampioen en dat soort grootspraak) was de negativiteit de afgelopen maanden ook overdreven. Ik wil nu een beetje waken voor opnieuw te lovende uitspraken. Hopelijk zet hij deze lijn weer door.quote:Op zondag 17 december 2006 13:41 schreef Panick het volgende:
[..]
Door mensen die het leuk vonden dat hij een vormdipje had.
Door geen 1 Ajacied (hier iig) is hij uitgekotst hoor..
Weet ik niet, maar Ajax heeft er ook al wat hoor.quote:Op zondag 17 december 2006 13:43 schreef mcyodogg het volgende:
Hoeveel rodse kaarten hebben de tegenstanders van ajax dit jaar al gehad
Het is allemaal de schuld van de KNJBquote:Op zondag 17 december 2006 13:43 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb altijd vertrouwen gehad, dipjes had Jari zelfs.quote:Op zondag 17 december 2006 13:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ben zelf ook ajacied maar ben wel altijd kritisch geweest. Zoals de hype vorig jaar niet helemaal reeel was (hij maakt ornaje wel even wereldkampioen en dat soort grootspraak) was de negativiteit de afgelopen maanden ook overdreven. Ik wil nu een beetje waken voor opnieuw te lovende uitspraken. Hopelijk zet hij deze lijn weer door.
KNJB!quote:Op zondag 17 december 2006 13:43 schreef mcyodogg het volgende:
Valt wel mee. 5e geloof ik. Vitesse, Feyenoord en nu Excelsior.quote:Op zondag 17 december 2006 13:43 schreef mcyodogg het volgende:
quote:Op zondag 17 december 2006 13:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de KNJB.
Grappig, daar zeiden ze dat ook net.quote:
Bij 7 mensen in het veld geloof ik.quote:Op zondag 17 december 2006 13:44 schreef Mr.Mills het volgende:
Als Excelsior nou nog 2 (of 3?) keer rood pakt wordt het tenminste een reglementaire 0-3, toch?
Zou lullig zijn als je net met 0-5 voor staatquote:Op zondag 17 december 2006 13:44 schreef Mr.Mills het volgende:
Als Excelsior nou nog 2 (of 3?) keer rood pakt wordt het tenminste een reglementaire 0-3, toch?
Ik was eerder.quote:Op zondag 17 december 2006 13:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
Grappig, daar zeiden ze dat ook net.![]()
Het was ook meer een tip voor Excelsiorquote:Op zondag 17 december 2006 13:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zou lullig zijn als je net met 0-5 voor staat.
Ja oke...quote:Op zondag 17 december 2006 13:45 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik heb altijd vertrouwen gehad, dipjes had Jari zelfs.
Uitgekotst was wel een beetje overdreven, non?
En onlogisch is het niet.quote:
Ach het kan altijd erger, Koeman zou bijvoorbeeld een verdigende middenvelder en een verdediger erin gooienquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 13:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Huntelaar en Babel missen voor leeg doel.
quote:Op zondag 17 december 2006 13:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Huntelaar en Babel missen voor leeg doel.
Dan had ajax tegen Zulte Waregem dus gewoon 5 rode kaarten moeten halenquote:Op zondag 17 december 2006 13:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zou lullig zijn als je net met 0-5 voor staat.
Dat kan helaas niet.quote:Op zondag 17 december 2006 13:46 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja oke...
en vertrouwen heb ik ook wel gehouden. Laat m tegen Werder Bremen maar eens vlammen!![]()
Snap je de logica daar zelf nog wel van?quote:Op zondag 17 december 2006 13:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dan had ajax tegen Zulte Waregem dus gewoon 5 rode kaarten moeten halen![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 13:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dan had ajax tegen Zulte Waregem dus gewoon 5 rode kaarten moeten halen![]()
Das idd kut....quote:Op zondag 17 december 2006 13:48 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet.
Geschorst voor de eerste wedstrijd...
met een 3-0 verlies waren we zeker van de volgende ronde.quote:Op zondag 17 december 2006 13:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Snap je de logica daar zelf nog wel van?![]()
Iddquote:Op zondag 17 december 2006 13:49 schreef StarGazer het volgende:
Werk nou eens een beetje aan het doelsaldo Ajax!
Het vervelende zijn dan weer die schorsingen he. Oh nee die krijgen we nooitquote:Op zondag 17 december 2006 13:48 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]! Stel je voor, sta je 5-0 achter ga je gewoon lomp om je heen maaien.
quote:Op zondag 17 december 2006 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Gabri eraf, Krohn Deli er in.
Shit dat is ook zo.quote:Op zondag 17 december 2006 13:48 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet.
Geschorst voor de eerste wedstrijd...
Ik zie de stand nu pas.quote:Op zondag 17 december 2006 13:51 schreef StarGazer het volgende:
Bij Utrecht - Feyenoord gebeurt ook niet zoveel meer of wel
Wtf, hoe komen ze nou aan een cornerquote:Op zondag 17 december 2006 13:51 schreef HeatWave het volgende:
excelsior neemt een corner hoor. meteen achter de lijn
.
Foute terugspeelbal Rogerquote:Op zondag 17 december 2006 13:52 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Wtf, hoe komen ze nou aan een corner
Foutje van super speler Rogerquote:Op zondag 17 december 2006 13:52 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Wtf, hoe komen ze nou aan een corner
Excelsior (2x), Zulte, Willem II, PSV, Feyenoord (2x), Utrecht en Vitessequote:Op zondag 17 december 2006 13:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Valt wel mee. 5e geloof ik. Vitesse, Feyenoord en nu Excelsior.
En volgens mij speelt psv ook vaak genoeg tegen tien man.
quote:Op zondag 17 december 2006 13:53 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Hmm, of is Ajax gewoon nog niet goed genoeg om die bal van Roger aan te nemen
Ssssst! Die man is te goed voor Ajax ja!quote:Op zondag 17 december 2006 13:53 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Hmm, of is Ajax gewoon nog niet goed genoeg om die bal van Roger aan te nemen
Oja, dat was hetquote:Op zondag 17 december 2006 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ssssst! Die man is te goed voor Ajax ja!.
quote:Op zondag 17 december 2006 13:54 schreef HeatWave het volgende:
"zien we ook stekelburg eens in beeld, leuk voor hem".
Waarom opvallend?quote:Op zondag 17 december 2006 13:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Excelsior (2x), Zulte, Willem II, PSV, Feyenoord (2x), Utrecht en Vitesse
Wat meer dus, ik roep ook niet 'KNJB' ofzo, maar het is wel opvallend.
tuurlijk, maar dat zal ook nog wel. maar het zou makkelijk 0-6 moeten kunnen worden, maar zoals al vaker dit seizoen als de 3 punten zeker zijn gaan ze zichzelf sparen ofzo...quote:Op zondag 17 december 2006 13:56 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar 0-3 zou leuk zijn.
quote:Op zondag 17 december 2006 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dat zal ook nog wel. maar het zou makkelijk 0-6 moeten kunnen worden, maar zoals al vaker dit seizoen als de 3 punten zeker zijn gaan ze zichzelf sparen ofzo...
quote:Op zondag 17 december 2006 13:58 schreef HeatWave het volgende:
bijna 1-2 ook nog, vrij voor de keeper.
Scheelde echt niets, dan kan het nog spannend wordenquote:
Noem je die naam nou omdat dat de enige is die je kent, of...?quote:Op zondag 17 december 2006 13:58 schreef Longmen het volgende:
Nu wat anders: hoe zit het met Derk Boerrigter, wanneer gaat die eens naar het 1e toe?
Opvallend veel. Volgens mij is dit niet het gemiddelde.quote:
Gohquote:Op zondag 17 december 2006 13:59 schreef Urquhart het volgende:
Geel Heitinga, geschorst tegen Vitesse
quote:Op zondag 17 december 2006 13:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Noem je die naam nou omdat dat de enige is die je kent, of...?
Inderdaadquote:Op zondag 17 december 2006 14:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk niet, ik kem m al vanuit zn twente tijd, opvallende speler (toen)...
Welquote:Op zondag 17 december 2006 14:01 schreef borisz het volgende:
Heitinga zullen we niet missen
Wel een hele mooie deze keerquote:Op zondag 17 december 2006 14:01 schreef Urquhart het volgende:
Wederom een kopbal
Zeg dat eens vaker, dan wordt er gescoordquote:Op zondag 17 december 2006 13:59 schreef StarGazer het volgende:
Diep triest voetbal van Ajax op dit moment
quote:Op zondag 17 december 2006 14:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeg dat eens vaker, dan wordt er gescoord.
Een topper vind ik het echter niet.quote:Op zondag 17 december 2006 14:01 schreef Panick het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hij werd met veel bombarie gehaald.
Alle NL topclubs wilde hem hebben, maar hij breekt nog niet echt door nee...
Whehe. Ik wil niet zeuren verder, maar zo lamlendig voetballen tegen 9 man van Excelsior kan echt niet. Je hebt nu de kans om het doelsaldo flink op te krikken, doe het dan ook.quote:Op zondag 17 december 2006 14:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeg dat eens vaker, dan wordt er gescoord.
Hij doet het erg lekker idd.quote:Op zondag 17 december 2006 14:02 schreef Urquhart het volgende:
Weer een assist van Ogararu, de held
Hatem wie?
Sterf!quote:Op zondag 17 december 2006 14:01 schreef borisz het volgende:
Heitinga zullen we niet missen
Paar keer zien spelen, vond het wel een typische buitenspeler.quote:Op zondag 17 december 2006 14:02 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Een topper vind ik het echter niet.
Lekker zwaar bestraft...quote:
Sjek www.rodajcfans.nlquote:Op zondag 17 december 2006 14:04 schreef RayMania het volgende:
Die linkjes van venom gaan heel Nederland door, komt voorbij over allerlei chats en MSN.
Ach, een drama is het niet..quote:
Het was een tweede geel.quote:
quote:
Johnny is een echte Ajacied.quote:Op zondag 17 december 2006 14:04 schreef Panick het volgende:
[..]
Ach, een drama is het niet..
Je ziet dat het zonder Sneijder er Perez ook prima gaat, en die vind ik iets bepalender dan Sjonnie H.
tjah hij kan toch ook niet beterquote:Op zondag 17 december 2006 14:05 schreef Urquhart het volgende:
Kopbal Maduro op de paal
Yup.quote:Op zondag 17 december 2006 14:05 schreef tong80 het volgende:
Was ff weg, speelt excelsiot met 9 man ?
nee, 9 vrouw.quote:Op zondag 17 december 2006 14:05 schreef tong80 het volgende:
Vind dat Johnny het op het middenveld heel aardig doet, zelfs beter als backquote:Op zondag 17 december 2006 14:04 schreef Panick het volgende:
[..]
Ach, een drama is het niet..
Je ziet dat het zonder Sneijder er Perez ook prima gaat, en die vind ik iets bepalender dan Sjonnie H.
Die soms een steekje of wat laat vallen. Maduro is ook een echte Ajacied en die kan ook voor de verdediging spelen.quote:
2 keer geel voor Zijm, vasthoudenquote:
Zat ik ook aan te denken. Misschien iets voor Twente.quote:Op zondag 17 december 2006 14:03 schreef Panick het volgende:
[..]
Paar keer zien spelen, vond het wel een typische buitenspeler.
Verwacht eigenlijk dat ie verhuurd gaat worden.
Nee maar excelsioR wel.quote:Op zondag 17 december 2006 14:05 schreef tong80 het volgende:
Als ie een venom-merkje achter laat is ie binnen de kortste tijd bekende nederlanderquote:Op zondag 17 december 2006 14:04 schreef RayMania het volgende:
Die linkjes van venom gaan heel Nederland door, komt voorbij over allerlei chats en MSN.
Ja, op de laatste linie zie ik hem liever niet.quote:Op zondag 17 december 2006 14:06 schreef Arockalypse het volgende:
[..]
Vind dat Johnny het op het middenveld heel aardig doet, zelfs beter als back
Hello and welcome to last week!quote:Op zondag 17 december 2006 14:07 schreef jobosrulez het volgende:
Lindenbergh in winterstop naar Feyenoord
??quote:Op zondag 17 december 2006 14:07 schreef jobosrulez het volgende:
Lindenbergh in winterstop naar Feyenoord
onterecht, je ziet dat De Mul zichzelf ervoor wurmt, dan kan Zijm echt niks anders dan erop lopenquote:Op zondag 17 december 2006 14:07 schreef borisz het volgende:
[..]
voor Zijm
[afbeelding]
kreeg zijn 2de gele kaart
Dat heet slim uitlokkenquote:Op zondag 17 december 2006 14:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
onterecht, je ziet dat De Mul zichzelf ervoor wurmt, dan kan Zijm echt niks anders dan erop lopen
quote:Op zondag 17 december 2006 14:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
onterecht, je ziet dat De Mul zichzelf ervoor wurmt, dan kan Zijm echt niks anders dan erop lopen
pakt hem vast he...quote:Op zondag 17 december 2006 14:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Bij de strot ook nog eens.quote:
quote:Dat is echt Rothman dat je nu nog mee moet doen
Les 1 van een sprintduel:"snij voor de verdediger langs, dan laat ie je lopen of maakt ie een overtreding".Zal elke trainer zijn spelers meegeven.quote:Op zondag 17 december 2006 14:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Olaf Lindenbergh, speler van Ajax, maakt in de winterstop hoogstwaarschijnlijk de overstap naar f'noord.quote:
Als dat al geel isquote:
2-0quote:Op zondag 17 december 2006 14:10 schreef Frasier het volgende:
Weet iemand hoeveel 't bij Utrecht - Feyenoord staat...?
...
2-0 voor Utrecht.quote:Op zondag 17 december 2006 14:10 schreef Frasier het volgende:
...
2-0quote:Op zondag 17 december 2006 14:10 schreef Frasier het volgende:
...
Yes massaquote:Op zondag 17 december 2006 14:10 schreef Panick het volgende:
[..]
Olaf Lindenbergh, speler van Ajax, maakt in de winterstop hoogstwaarschijnlijk de overstap naar f'noord.
Zo duidelijker?
Of inhouden, of opzij stappen. Hij had genoeg opties, hij koos voor erop lopen, wat dus geel is.quote:Op zondag 17 december 2006 14:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 december 2006 14:10 schreef Panick het volgende:
[..]
Olaf Lindenbergh, speler van Ajax, maakt in de winterstop hoogstwaarschijnlijk de overstap naar f'noord.
Zo duidelijker?
Maar wel een heel hardnekkige.quote:
geld toegeven, nooit begrepen waarom die gekocht is...quote:Op zondag 17 december 2006 14:11 schreef Panick het volgende:
[..]
Maar wel een heel hardnekkige.
Ik zie um wel gaan.
van Geel?quote:Op zondag 17 december 2006 14:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
geld toegeven, nooit begrepen waarom die gekocht is...
Qua half wordt Koos Alberts hulptrainer.quote:Op zondag 17 december 2006 14:12 schreef Incolumis het volgende:
half ajax speelt dan bij feyenoord, gaan die breinlozen leuk vinden
geen idee, zit Ajax te kijkenquote:Op zondag 17 december 2006 14:13 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wordt daar ook lekker met kaarten gestrooid he.
zou kunnen, snap ik het nog nietquote:
O echt??????????/quote:Op zondag 17 december 2006 14:13 schreef jobosrulez het volgende:
Barcelona verloren voor de wereldbeker dat is geen gerucht...
quote:Op zondag 17 december 2006 14:13 schreef jobosrulez het volgende:
Barcelona verloren voor de wereldbeker dat is geen gerucht...
Maar kom op Ajax nog 2 doelpunten erbij
Straks willen ze Krohn-Dehli ook nogquote:Op zondag 17 december 2006 14:12 schreef Incolumis het volgende:
Rood voor Rossiniquote:Op zondag 17 december 2006 14:13 schreef Urquhart het volgende:
Knokken in Utrecht
In Spanje zijn de doelen hoger.quote:Op zondag 17 december 2006 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Roger, vrij voor de goal, huizenhoog over. Duidelijk te goed voor Ajax/
Nog 10 van hem en we worden fluitend kampioenquote:
Ik werk met een hardcore kakkerlak (relaxte gast verder wel) die Charisteas nog steeds niet erkend.quote:Op zondag 17 december 2006 14:12 schreef Incolumis het volgende:
Ja, Charisteas die anderhalf jaar bij Ajax balt is een echte neus terwijl Lindenbergh die uit de jeugd komt en altijd z'n liefde voor Ajax verkondigt geen echte jood isquote:Op zondag 17 december 2006 14:15 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik werk met een hardcore kakkerlak (relaxte gast verder wel) die Charisteas nog steeds niet erkend.
"Dat is een neus".
Toen ik zei dat Lindenbergh wsl zou gaan reageerde hij wel positief. "Das geen echte Jood, die mag wel komen".
Lekker hypocriet ook.
Kijk het topic eens door voor de gifjesquote:Op zondag 17 december 2006 14:16 schreef koemleit het volgende:
hoe waren de doelpunten van huntelaar?
Alla woensdag of anders?
Ik bedoel maarquote:Op zondag 17 december 2006 14:16 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja, Charisteas die anderhalf jaar bij Ajax balt is een echte neus terwijl Lindenbergh die uit de jeugd komt en altijd z'n liefde voor Ajax verkondigt geen echte jood is
Boeiequote:Op zondag 17 december 2006 14:17 schreef HeatWave het volgende:
Hier kan en moet je ook alleen maar boos om worden zeg, wat een aanfluiting..
YOKOHAMA - Het Braziliaanse Internacional heeft zondag de wereldbeker voor clubteams gewonnen. De ploeg versloeg in Yokohama in de finale verrassend Barcelona met 1-0. Invaller Adriano was in de 82e minuut verantwoordelijk voor de enige treffer.quote:Op zondag 17 december 2006 14:14 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
O echt??????????/![]()
Vertel me meer![]()
![]()
On-ge-lo-fe-lijkquote:Op zondag 17 december 2006 14:17 schreef HeatWave het volgende:
Hier kan en moet je ook alleen maar boos om worden zeg, wat een aanfluiting..
Knip de legendarische linksachter van het roemruchte VUC uit begin van de vorige eeuw.quote:Op zondag 17 december 2006 14:16 schreef tong80 het volgende:
Knip.
Knap stukje verhaal.quote:Op zondag 17 december 2006 14:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Knip de legendarische linksachter van het roemruchte VUC uit begin van de vorige eeuw.
Maar Mesenga, wat is de relevantie van die speler op dit moment ?
Ajacied?quote:Op zondag 17 december 2006 14:19 schreef Panick het volgende:
En een Ajacied scoort voor f'noord.
Oh the irony.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |