Wat jij wil,quote:Op zondag 17 december 2006 13:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je ziet hem slaan en daarna wat zeggen. Pas na die woorden reageert de scheidsrechter door naar de kaarten te grijpen
En nog niet de belangrijkste prijs kunnen winnenquote:Op zondag 17 december 2006 13:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast wel, de doodsteek voor het voetbal. Zo'n club zou verboden moeten worden, ros er geld in en klaar....
Waarin?quote:
Ik zeg ook niet dat het onterecht is. Op de radio zei men dat hij door het slaan rood kreeg. Maar het lijkt mij eerder het commentaar op de leiding dan het slaan.quote:Op zondag 17 december 2006 13:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus? De combinatie tussen slaan en "scheldwoord" lijkt me voldoende he?
Tja, hij moet ook nog even de tijd hebben om die kaart te trekken na die slag natuurlijk..quote:Op zondag 17 december 2006 13:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het onterecht is. Op de radio zei men dat hij door het slaan rood kreeg. Maar het lijkt mij eerder het commentaar op de leiding dan het slaan.
Hoe doet die club van jou het ?quote:
Jezus, Messenga.quote:
Dan wachtte hij wel lang vond ikquote:Op zondag 17 december 2006 13:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, hij moet ook nog even de tijd hebben om die kaart te trekken na die slag natuurlijk..
Ga jij ontkennen dat hij beter is in de kleine ruimte? Al die Rosales-haat moet ook een keer opzouten. Trieste lui.quote:
Zoek Feedback om te zeuren.quote:Op zondag 17 december 2006 13:24 schreef Panick het volgende:
[..]
Jezus, Messenga.
Ik weet dat je heel erg jong bent, maar het is hier geen kleuterklasje met dat irritante ge-edit van je de hele tijd.
Kroon op je werk was nog wel de opmerking over Perez die naar de kankerafdeling in het ziekenhuis ging waar jij babyafdeling van maakte.
Welke debiel heeft jou ooit op VBL aangesteld?.
quote:Op zondag 17 december 2006 13:24 schreef Panick het volgende:
[..]
Jezus, Messenga.
Ik weet dat je heel erg jong bent, maar het is hier geen kleuterklasje met dat irritante ge-edit van je de hele tijd.
Kroon op je werk was nog wel de opmerking over Perez die naar de kankerafdeling in het ziekenhuis ging waar jij babyafdeling van maakte.
Welke debiel heeft jou ooit op VBL aangesteld?.
Weet je WAT moet ophouden? Dat keer op keer falen van die renhond... geef eens meer dan 1 redelijke voorzet in een wedstrijd, win een een duel WEL en dan lullen we verder..quote:Op zondag 17 december 2006 13:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ga jij ontkennen dat hij beter is in de kleine ruimte? Al die Rosales-haat moet ook een keer opzouten. Trieste lui.
Ik heb oneindig meer vertrouwen in De Mul dan in Rosales.quote:Op zondag 17 december 2006 13:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ga jij ontkennen dat hij beter is in de kleine ruimte? Al die Rosales-haat moet ook een keer opzouten. Trieste lui.
Ah, kritiek is meteen zeuren.quote:Op zondag 17 december 2006 13:24 schreef Messenga het volgende:
zeuren.
daar sluit ik mij bij aanquote:
Soms zijn we het wel eens eensquote:Op zondag 17 december 2006 13:25 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik heb oneindig meer vertrouwen in De Mul dan in Rosales.
Die laat nu toch al 2 seizoenen zien dat ie niets tot vrij weinig kan.
Als de Rosales-haat weg moet, dan ook de mensen die nog steeds vertrouwen hebben in hem..
Want waar dat op gebaseerd is, is mij een raadsel.
Nee, De Mul staat vandaag fantastisch te spelen. Geweldige voorzetten, zo op kniehoogte eerste paal.quote:Op zondag 17 december 2006 13:25 schreef HeatWave het volgende:
Weet je WAT moet ophouden? Dat keer op keer falen van die renhond... geef eens meer dan 1 redelijke voorzet in een wedstrijd, win een een duel WEL en dan lullen we verder..
Ook voor Kritiek op de mods moet je in FB zijn en niet hier.quote:Op zondag 17 december 2006 13:26 schreef Panick het volgende:
[..]
Ah, kritiek is meteen zeuren.
Weten we dat ook weer.
En Rosales kan dat beter uiteraard.quote:Op zondag 17 december 2006 13:27 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, De Mul staat vandaag fantastisch te spelen. Geweldige voorzetten, zo op kniehoogte eerste paal.
Je leest m'n argumentatie toch, of moet ik een Sneijdertje uithalen?quote:Op zondag 17 december 2006 13:25 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik heb oneindig meer vertrouwen in De Mul dan in Rosales.
Die laat nu toch al 2 seizoenen zien dat ie niets tot vrij weinig kan.
Als de Rosales-haat weg moet, dan ook de mensen die nog steeds vertrouwen hebben in hem..
Want waar dat op gebaseerd is, is mij een raadsel.
Wint tenminste nog eens een duel, maakt een redelijke actie en heeft zeker al 2 redelijke voorzetten gegeven hoor...quote:Op zondag 17 december 2006 13:27 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, De Mul staat vandaag fantastisch te spelen. Geweldige voorzetten, zo op kniehoogte eerste paal.
quote:Op zondag 17 december 2006 13:27 schreef twi het volgende:
[..]
Je leest m'n argumentatie toch, of moet ik een Sneijdertje uithalen?
Alles tegen Rosales magquote:Op zondag 17 december 2006 13:28 schreef Panick het volgende:
[..].
Ik mag het toch wel oneens zijn met wat je zegt?
T lijkt toch echt net of Stam rood krijgt...quote:
Vraag me sowieso af wat ie daar tussen staat te doen..quote:Op zondag 17 december 2006 13:30 schreef Longmen het volgende:
[..]
T lijkt toch echt net of Stam rood krijgt...
Hup rood witte scharenquote:Op zondag 17 december 2006 13:28 schreef Urquhart het volgende:
Hup Ajax!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |