12:30 Excelsior Rotterdam ? - ? Ajax Amsterdamquote:Welkom in een nieuwe editie van Fok’s Eredivisie Liveverslagen topic! In dit topic volgen we de wedstrijden uit de Nederlandse eredivisie. Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volgt. Het is hier NIET de bedoeling, zoals het op Fok! nergens de bedoeling is, te trollen. Hieronder valt ook het posten van foutieve tussenstanden tijdens de wedstrijden; dit is erg irriterend. Tegen dergelijke posts zal worden opgetreden. Vanaf heden volgt hier een ban voor. Het Eredivisie Liveverslagen topic is een topic als alle andere topics op Fok!, hier gelden dus geen andere regels.
Is ie al hoor.quote:Op zondag 17 december 2006 12:29 schreef borisz het volgende:
net zolang Yonthe nog geen kanaal onair heeft kijk ik wel naar Barca![]()
testkanaal.quote:Op zondag 17 december 2006 12:32 schreef borisz het volgende:
[..]
hmz ik zie niks op sopcast, ff langs hun forum
Van Dijkquote:Op zondag 17 december 2006 12:41 schreef RayMania het volgende:
Wie scoorde hem eigenlijk?
Greene haalde Fortune neer, dacht ikquote:Op zondag 17 december 2006 12:43 schreef frenzy2003 het volgende:
waarvoor was de pingel eigenlijk?
een overtreding van Greene waarschijnlijk, die staat in het boekje van de scheidsrechterquote:Op zondag 17 december 2006 12:43 schreef frenzy2003 het volgende:
waarvoor was de pingel eigenlijk?
Ja....tegen Utrecht.quote:Op zondag 17 december 2006 12:48 schreef Messenga het volgende:
Feyenoord toch..
Ik hoop liever dat Ajax ruim wintquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 12:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik hoop liever dat Ajax ruim wint
In combinatie met een fikse nederlaag van Feyenoordquote:Op zondag 17 december 2006 12:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik hoop liever dat Ajax ruim wint
Grappig jullie zijn ondanks die 8 punten voorsprong toch nog niet zeker van het kampioenschap?quote:Op zondag 17 december 2006 12:50 schreef leolinedance het volgende:
10 10 10 10!
ajax en az nog ff wat tegengoalen nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |