Post je dan wel ff je bevindingen? Scheelt mij weer een tripje/belletje naar de Rabobankquote:Op zondag 17 december 2006 19:01 schreef Xcalibur het volgende:
ik denk dat ik morgen maar even naar de Rabobank bel, hier word ik niet zoveel wijzer van
Ok, klinkt goedquote:Op maandag 18 december 2006 10:08 schreef Janne33 het volgende:
Ik heb na een jaar of 5 lidmaatschap nog geen 'catch' gevonden..
Ik heb twee weken geleden ook met de Rabobank gebeld voor het lidmaatschap (ook voor de Interpolis verzekering), en ik heb nu een afspraak op het bankkantoor gemaakt hiervoor. Degene die ik sprak zei namelijk dat je een handtekening moet zetten en jezelf moet legitimeren om het lidmaatschap te activeren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:17 schreef Xcalibur het volgende:
Nou, ik heb mijn nieuwe verzekering bij Interpolis maar aangevraagd met de collectiviteitskorting van het lidmaatschap... heb nog niks van de Rabobank gehoord, maar ja
Ik kan me niet voorstellen dat die erg streng zijn. Mijn zus heeft er, voor zover ik weet, slechts een betaal- en spaarrekening, maar is wel lid.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:20 schreef Xcalibur het volgende:
Weet jij iets van criteria waar ze je op toetsen om lid te mogen worden?
nee, dat lijkt me ook... ik heb een hypotheek waar ze slapend rijk van worden, dus dan kan dat beetje korting d'r ook wel af dacht ik zoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die erg streng zijn. Mijn zus heeft er, voor zover ik weet, slechts een betaal- en spaarrekening, maar is wel lid
Die hebben ze het liefst.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:05 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
nee, dat lijkt me ook... ik heb een hypotheek waar ze slapend rijk van worden, dus dan kan dat beetje korting d'r ook wel af dacht ik zo![]()
Tja, de voorwaarden om lid te mogen worden zijn niet helemaal hard. Over het algemeen moet je meerdere producten afnemen, maar het hangt een beetje van de Rabo-vestiging af. Die bepalen tot op zekere hoogte hun eigen beleid daarin.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die erg streng zijn. Mijn zus heeft er, voor zover ik weet, slechts een betaal- en spaarrekening, maar is wel lid.
Even langsgaan en zorgen dat het daar meteen geregeld wordt!quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:29 schreef Xcalibur het volgende:
godverdomme
krijg gisteren (!) een brief over m'n lidmaatschap, met diezelfde folder... zit zo'n invulding bij, of ik dat effe in wil vullen... die folder heb ik in december dus ook al eens gehad, maar toen had ik de aanvraag via internet gedaan, dat leek me sneller...
Oh, en ze hebben twee spelfouten in mijn naam gemaakt bij het overtypen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |