abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44502599
Hoi,

ik ben me aan het orienteren op een nieuwe zorgverzekering, en nou kwam ik bij Interpolis uit.
Als je klant bent bij de Rabobank (ik heb een hypotheek) krijg je een flinke korting (30,- goedkoper per maand dan mijn huidige verzekering voor 2 personen), en als je lid bent nog meer korting (45,- goedkoper per maand).

Zover ik weet ben ik geen lid en kan ik dat wel worden. Maar wat houdt dat nou precies in? Kan je dat gewoon aanvragen en is het dan geregeld? Kost het geld? etc. Dit is de pagina op de site: http://www.rabobank.nl/pa(...)n/waarom_lid_worden/

Iemand ervaring hiermee?
  zondag 17 december 2006 @ 16:43:03 #2
159768 Katey
Snap out of it!
pi_44511009
Ik heb geen antwoord, maar wil wel ff een TVP'tje plaatsen. Het klink wel interessant ..
Manny: Do you think I should wash my beard?
Bernard: I think you should wash it, yeah. Then shave it off, nail it to a frisbee, and fling it over a rainbow.
pi_44514842
ik denk dat ik morgen maar even naar de Rabobank bel, hier word ik niet zoveel wijzer van
  zondag 17 december 2006 @ 19:03:27 #4
159768 Katey
Snap out of it!
pi_44514893
quote:
Op zondag 17 december 2006 19:01 schreef Xcalibur het volgende:
ik denk dat ik morgen maar even naar de Rabobank bel, hier word ik niet zoveel wijzer van
Post je dan wel ff je bevindingen? Scheelt mij weer een tripje/belletje naar de Rabobank
Manny: Do you think I should wash my beard?
Bernard: I think you should wash it, yeah. Then shave it off, nail it to a frisbee, and fling it over a rainbow.
  zondag 17 december 2006 @ 22:18:30 #5
44195 Janne33
live and let live.
pi_44522252
Het lidmaatschap is volgens mij gratis. Vervolgens kun je dus inderdaad goedkoper je ziektenkostenverzekering regelen via de collectieve verzerkering voor leden. Je krijgt geregeld een ledenmagazine, wordt uitgenodigd voor de jaarlijkse ledenvergadering en er zijn speciale aanbiedingen voor leden. Geen verplichtingen, maar gewoon een soort van klantenbinding voor de Rabobank.
Angels can fly because they take themselves lightly; devils fall because of their gravity
pi_44529009
Hmmm, klinkt goed

De voordelen had ik inderdaad gevonden, maar de 'catch' nog niet
Straks even met de Rabobank bellen, dan weten we meer...
pi_44529795
Net gebeld, de betreffende afdeling / persoon was er niet... ik word vandaag nog teruggebeld...
  maandag 18 december 2006 @ 10:08:01 #8
44195 Janne33
live and let live.
pi_44530331
Ik heb na een jaar of 5 lidmaatschap nog geen 'catch' gevonden..
Angels can fly because they take themselves lightly; devils fall because of their gravity
pi_44531548
Mmm... dan ga ik ook eens kijken! Voordeel is nooit weg met zo'n dure verzekering!
pi_44531655
Aangezien ik sowieso weg wil bij de Postbank, is dit wel interessant.
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_44533585
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:08 schreef Janne33 het volgende:
Ik heb na een jaar of 5 lidmaatschap nog geen 'catch' gevonden..
Ok, klinkt goed
Dat is wel makkelijk geld besparen dan!

Als ik de Rabobank gesproken heb post ik het hier nog even....
  maandag 18 december 2006 @ 13:42:32 #12
157178 framboos
fris en fruitig
pi_44535571
Ik heb sinds vorig jaar ook de collectieve verzkering bij Interpolis via de Rabobank. Ben toen ook lid geworden, het enige wat je krijgt is af en toe een ledenmagazine en een uitnodiging voor een de ledenvergadering. Voor de rest merk je er niks van! De verzekering bevalt me prima, je kunt alles gewoon met Interpolis zelf regelen.
pi_44537247
Ik heb ze net gesproken, het is inderdaad gratis
Het enige is dat ze wel een soort acceptatiecriteria hanteren, of je 'voldoende' Rabobank producten afneemt.... maar hoe dit exact zit kon ze me niet vertellen, maar het lijkt me dat een hypotheek zwaarder weegt dan een betaalrekening....

Als iemand hier nog meer over weet hoor ik het graag
  maandag 18 december 2006 @ 16:50:22 #14
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_44541969
Volgens mij moet je volgens de 'officiele' Rabobank normen een totaalpakket hebben en kan je dan lid worden.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_44545531
Nou, ik heb me net via de website aangemeldt. Ze vragen om een rekeningnummer (niet verplicht, kennelijk kan je ook lid worden als je nog geen klant bent dus), dus ik heb maar het rekeningnummer van mijn hypotheek ingevuld

Er wordt binnen een paar dagen contact met me opgenomen, dus ik hoor het wel
pi_44564797
Je kunt gratis lid worden van de Rabobank aan de hand van de volgende criteria: Je bent ouder dan 18 jaar, je woont of werkt in de plaats waar je Rabobank zich bevindt en je meerder producten bij de Rabobank afneemt. Meestal betekent dit dat je totaalklant bent, dwz betaalrekening waar je salaris op binnen komt, verzekeringen en event. hypotheek. Nu is de hypotheek de meest winstgevende dus dat zal wel niet zo'n probleem zijn om lid te worden.
pi_44565548
Maar je huidige zorgverzekeraar, kan je die gewoon tussendoor opzeggen? Dit klinkt namelijk wel interressant zo.
  dinsdag 19 december 2006 @ 15:37:32 #18
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_44570842
die mag je voor 1 januari opzeggen
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_44573901
Voor 1 januari opzeggen inderdaad, en de nieuwe aanvragen voor 31 januari als ik het goed heb
pi_44592053
Nou maar ff snel lid worden, ben helaas op vakantie vanaf vrijdag, dus bel ze dan wel even en uiteraard even snel mijn huidige verzekering opzeggen.
pi_44602220
Als je geen lid kan worden, kan je ook nog een hele aardige korting krijgen als je klant bent
pi_44852556
Nou, ik heb mijn nieuwe verzekering bij Interpolis maar aangevraagd met de collectiviteitskorting van het lidmaatschap... heb nog niks van de Rabobank gehoord, maar ja
pi_44854739
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:17 schreef Xcalibur het volgende:
Nou, ik heb mijn nieuwe verzekering bij Interpolis maar aangevraagd met de collectiviteitskorting van het lidmaatschap... heb nog niks van de Rabobank gehoord, maar ja
Ik heb twee weken geleden ook met de Rabobank gebeld voor het lidmaatschap (ook voor de Interpolis verzekering), en ik heb nu een afspraak op het bankkantoor gemaakt hiervoor. Degene die ik sprak zei namelijk dat je een handtekening moet zetten en jezelf moet legitimeren om het lidmaatschap te activeren.

Dus misschien moet je toch nog maar weer eens de Rabobank bellen...
pi_44863819
ik heb het aangevraagd via de website, dus ik neem aan dat ik wat informatie of een bevestiging thuisgestuurd krijg? Ik had eerder de Rabobank gebeld maar die konden me niet veel vertellen...

Ik hoor het wel
Mocht het echt niet doorgaan kan ik altijd nog de 'ik ben een Rabobank klant' korting krijgen...

Weet jij iets van criteria waar ze je op toetsen om lid te mogen worden?
pi_45510481
Ik heb nog steeds niks van de Rabobank gehoord, is alweer 3 weken geleden...
Van Interpolis een brief gehad dat het druk is, en dat ik binnenkort meer hoor.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:47:40 #26
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_45511151
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:20 schreef Xcalibur het volgende:
Weet jij iets van criteria waar ze je op toetsen om lid te mogen worden?
Ik kan me niet voorstellen dat die erg streng zijn. Mijn zus heeft er, voor zover ik weet, slechts een betaal- en spaarrekening, maar is wel lid.

Verder zijn er inderdaad geen nadelen. Of je moet het ontvangen van iets meer post als nadeel ervaren. De Rabo is een vereniging met uitgesloten aansprakelijkheid. Voorheen was er nog wel beperkte aansprakelijkheid, maar dit is al jaren niet meer het geval.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_45511680
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die erg streng zijn. Mijn zus heeft er, voor zover ik weet, slechts een betaal- en spaarrekening, maar is wel lid
nee, dat lijkt me ook... ik heb een hypotheek waar ze slapend rijk van worden, dus dan kan dat beetje korting d'r ook wel af dacht ik zo
pi_45575233
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:05 schreef Xcalibur het volgende:

[..]

nee, dat lijkt me ook... ik heb een hypotheek waar ze slapend rijk van worden, dus dan kan dat beetje korting d'r ook wel af dacht ik zo
Die hebben ze het liefst. En het is gewoon heel druk op dit moment van al die lidmaatschapsaanvragen ivm de zorgverzekering.. Zolang je de aanvraag voor het lidmaatschap maar voor 1 januari hebt gedaan is het geen probleem. Duurt iets langer, maar het wordt vanzelf verwerkt.
En over het lidmaatschap: Je wordt eigenlijk bijna nooit geweigerd of je moet het echt heel bont hebben gemaakt. betalingsachterstanden e.d.
  maandag 22 januari 2007 @ 15:53:29 #29
58948 Daboy
ModelBeleggen
pi_45581610
Lidmaatschap biedt ook nog meerder opties trouwens. Zo krijg je geregeld aanbiedingen voor verschillende optredens/musea/musicals enz enz. Altijd wel meegenomen lijkt mij.
pi_45581973
ja, de voordelen zijn wel duidelijk
ben benieuwd wanneer ik wat hoor.... heb van Interpolis ook nog niks concreets gehoord
pi_45612539
nou, ik heb inmiddels m'n Interpolis polis binnen, op basis van het nog niet bestaande lidmaatschap
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:28:15 #32
58948 Daboy
ModelBeleggen
pi_45617810
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat die erg streng zijn. Mijn zus heeft er, voor zover ik weet, slechts een betaal- en spaarrekening, maar is wel lid.
Tja, de voorwaarden om lid te mogen worden zijn niet helemaal hard. Over het algemeen moet je meerdere producten afnemen, maar het hangt een beetje van de Rabo-vestiging af. Die bepalen tot op zekere hoogte hun eigen beleid daarin.
pi_45621406
maar het lijkt me een wezenlijk verschil of je 2 simpelen betaalrekeningen hebt, of 1 hypotheek?
pi_46065309
godverdomme

krijg gisteren (!) een brief over m'n lidmaatschap, met diezelfde folder... zit zo'n invulding bij, of ik dat effe in wil vullen ... die folder heb ik in december dus ook al eens gehad, maar toen had ik de aanvraag via internet gedaan, dat leek me sneller...

Oh, en ze hebben twee spelfouten in mijn naam gemaakt bij het overtypen
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:54:24 #36
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_46071429
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 08:29 schreef Xcalibur het volgende:
godverdomme

krijg gisteren (!) een brief over m'n lidmaatschap, met diezelfde folder... zit zo'n invulding bij, of ik dat effe in wil vullen ... die folder heb ik in december dus ook al eens gehad, maar toen had ik de aanvraag via internet gedaan, dat leek me sneller...

Oh, en ze hebben twee spelfouten in mijn naam gemaakt bij het overtypen
Even langsgaan en zorgen dat het daar meteen geregeld wordt!
Miauw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')