Ik houd de boel nog heel ff in de gatenquote:Op zondag 17 december 2006 04:44 schreef Missy_1974 het volgende:
ik trek het niet meer, truste, enne wel even door blijven tikken hier he, dan kan ik morgen weer bijlezen
trusteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Omdat ie net een hele fles whisky opgezopen heeftquote:Op zondag 17 december 2006 04:46 schreef Sonique het volgende:
Waarom gaat NL nou naar de plee in de kamer van Bart?
Zoiets begreep ik ook ja..quote:Op zondag 17 december 2006 04:51 schreef avonne het volgende:
Heeft Huub in de wasbak gekotst?
Nel "Wat is dit voor smerigheid? Pannekoek! Fuck you!"
Nee Huub slaapt alquote:Op zondag 17 december 2006 04:51 schreef tipsch het volgende:
ik kan niets horen, zijn dat NL en Huub in gesprek daar achterin?
Is een sonique tandenborstel...quote:Op zondag 17 december 2006 04:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Omdat ie net een hele fles whisky opgezopen heeft
NL sppokt nu verder rond door het huis, haalde net iets uit een potje in de keuken, zei iets over handdoeken tegen bart en ik hoor 'm nu ook weer vaag rondspoken, en die elektrische tandenborstel van NL maakt ook al zo'n spooky sound...
..... wat heeft Nel net in de keuken gehaald? misschien deed hij zelf iets in de wasbak?quote:Op zondag 17 december 2006 04:54 schreef Sonique het volgende:
het stinkt, het is kots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |