abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44665969
Nou, ik heb eigenlijk heel veel medelijden met de TS. Ik vind het erg zielig en ik leef met hem mee. Hij heeft dan wel gehandeld tegen de wet en algemene normen en waarden, maar hij had er gewoon mee weg moeten komen. SLechte conducteurs, dat ze zomaar de geldigheid van de plaatsbewijzen controleren! Wat een rare wetgeving, dat ze het misbruiken van diensten van de politie (aangifte doen) strafbaar stellen!

Assumption is the mother of all fuckups.
pi_44686576
ja, leven is erg oneerlijk
pi_44686742
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:55 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Nou nee. De OV jaarkaart was als gestolen opgegeven en TS had geen recht op een nieuwe. Dit betekent dus dat de staat er niet meer aan mee betaalde, aangezien de betreffende OV naar men dacht uit de roulatie was.

TS heeft alleen de OV-maatschappijen getild, niet de staat, dus ook jou niet (behalve dan met eventuele zwartrijders kosten doorberekend in de vervoersprijs, tenminste ALS jij gebruikt maakt van het OV..

-edit-
Oh enkelen waren mij al voor.
Zeg vriend, heb jij enig idee wie er grootaandeelhouder is van het gros van alle openbaar vervoersdiensten?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_44743125
En, zit je al vast? Of is het bij schoffelen gebleven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')