quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:42 schreef sjak het volgende:
Daarom schreef ik ook dat ik het met enige schroom schreef. Ik begreep jouw link daarnaartoe niet gelijk Easy. Ik dacht iets heel anders![]()
Super meiden! De eerste PM-metjes zijn retour!quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:49 schreef Ireth het volgende:
Sjak / Schanul: kan ik reacties doorsturen naar het mailadres in het profiel van Sjak? Kheb het idee dat ik heul veul mailtjes ga krijgen voor rompertjes aan te leveren!
Wat is zo klein mogelijk? Ik heb (uiteraard) niets liggen maar vind het wel een goed doel, dus wil best even shoppen en het lijkt me dat aan kleine maatjes dan meer behoefte is?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:20 schreef sjak het volgende:
Zij is dus op zoek naar 100% katoenen rompertjes van zo klein mogelijk tot en met maat 68.
De ruimte is geen probleem omdat zij een vriendin heeft die stewardess is en zoveel mee kan nemen als ze wil (en anders in meerdere keren).quote:Op zondag 17 december 2006 12:24 schreef Jelief het volgende:
hema rompers zijn vrijwel altijd katoen, alleen de stretchversie heeft wat lycra erbijzitten.
Hoeveel ruimte heeft ze?
pm onderweg...
Is het met dubbel n gedaan (dat gaat vaak mis)quote:
quote:kan dit over n paar maanden ook nog?? dan heb ik ook n boel over!
En dit Sjak?quote:Op zondag 17 december 2006 12:25 schreef YPPY het volgende:
Kan dat niet gewoon mee naar de meeting? Dat zou wel makkelijk zijn, of is dat te laat?
Oh, foutje, moest een editje zijn ipv een quote.quote:Op zondag 17 december 2006 10:31 schreef Moonah het volgende:
Oh, wat een goed initiatief Sjak!![]()
Ik heb van de week Thies zijn kledingkast eens uitgeruimd.
Tíg Vijftien rompertjes maatje 50/56 die hij (bijna) nooit heeft gedragen en waar hij is uitgegroeid.
Even goed lezen wat ik moet doen... Jou PM'en?
quote:Verloskundige vraagt babykleertjes
Ik werk regelmatig als waarnemend verloskundige op Aruba. Natuurlijk zijn
daar ook winkels met babybenodigdheden en vinden alle moeders het heerlijk
als hun kindje er piekfijn aangekleed bijligt.De inkomensverschillen zijn er
groter dan in Nederland. Je treft er veel rijke mensen aan. Maar er is
daar-net als overal elders in de wereld- ook een vorm van wat ik noem "nette
armoede" en die zie je pas als je bij de mensen thuis komt. Mijn collega's
en ik maken daar thuis visites waarbij we dan wel eens zien dat de mensen
bijna niks hebben, en in hun trots laten ze ook niets merken van hun
behoeften.Als we daar dan, heel diplomatiek eens een paar rompertjes, luiers
of een omslagdoek achterlaten, dan hoeft de kersverse moeder ook niet meer
elke dag alles te wassen om een verschoninkje te kunnen doen.Het gaat vooral
om luchtige spulletjes, van natuurlijk materiaal, welke kleur maakt niet
uit. Bent U uit de kleine kinderen en ruimt U de kasten op, mag ik dan deze
kleinste kleertjes van U hebben om daar uit te delen? Het gaat om de eerste
ondersteuning na de bevalling- een klein gebaar, maar je zal maar niets
hebben...alvast heel hartelijk bedankt, Wilma, verloskundige.
Ik krijg geen pm naar je toe...hoe kan dat nouquote:Op donderdag 21 december 2006 12:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Sjak... ik heb toch wat rompertjes gevonden en die stuur ik gewoon op, het idee dat Thijs nu nog iets goeds doet, is wel een fijne gedachte
als je mij je adres even zou willen pmen dan kan ik ze op de post doen
quote:Het gaat over die rompertjes voor Aruba.
Ik heb ze uitgezocht, heb alleen niet zo veel kleintjes, dat zijn er maar een paar.
De meeste zijn maat 74, hebben ze daar echt niks aan?
En korte of lange mouwen, maakt dat nog wat uit? Heb beiden namelijk.
Tnx, had gisteren alleen geen tijd om de dozen door te spitten dus dat komt van de week wel, ik laat het je wel ff weten danquote:Op donderdag 21 december 2006 15:13 schreef Vicky het volgende:
SeaOfLove, ik wil ze tegen die tijd wel ff ophalen hoor
Ben elke vrijdagavond sowieso in Delft
beter voor oud&nieuw posten, de tarieven worden flink opgehoogd per 1/1.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:55 schreef Gwennert het volgende:
oooh ik heb de envelop hier ook nog steeds liggen... zal hem direct schrijven, en na oud en nieuw posten.. zou zo jammer zijn als de rompers opgeblazen worden
![]()
ik heb mijn collegaatje ook gevraagd, na de vakantie vraag ik het opnieuw, mocht ze meedoen, stuur ik ze je gewoon toe!
liefs Daphne
Tipjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:47 schreef Meimeltje het volgende:
Die van mij gaan ook vandaag naar het postkantoor
Thnx, maar ze staan hier al in een doosje klaarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:04 schreef lily het volgende:
[..]
Tipje
Regel zelf een doos want die moet op het postkantoor apart betaald worden en je betaald al gauw 3 euro voor een doos....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |