Die vetten zijn jammergenoeg iets minder gezond dan een scheutje olijfolie.quote:Op donderdag 28 december 2006 08:59 schreef Vereentjes het volgende:
[..]
die vetten zitten wel in je vlees ofzo en ik heb nog never olie IN de stomer er bij gedaan![]()
klopt, maar volgens mij mag het niet in dat ding.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:26 schreef sampoo het volgende:
[..]
Die vetten zijn jammergenoeg iets minder gezond dan een scheutje olijfolie.
Volgens mij heeft het ook weing zin, het wordt toch weg gestoomd.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:00 schreef Vereentjes het volgende:
[..]
klopt, maar volgens mij mag het niet in dat ding.
Hoezo weggestoomd? Het blijft allemaal lekker vetting denk ik?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:07 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het ook weing zin, het wordt toch weg gestoomd.
Oh...ok op die manier. Ik dacht dat je bedoelde dat de boel met het water verdampte.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:55 schreef Curiosity het volgende:
Je vet iets in, maar doordat er damp (stoom) terecht komt op het gerecht loopt het er met het water weer vanaf.
Dus aan het eind van de bereidingstijd ligt je olie onderin het opvangbakje.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:35 schreef Tally het volgende:
Ik gebruik hem nu 4 jaar elke dag..
Ik doe er de groenten en de aardappeltjes in stomen..
Het vlees doe ik wel op het gasfornuis..
Gewoon omdat ik het vlees dan lekkerder vind..
Ik kan niet zonder..
Heb voor mijn moeder er nu ook eentje gekocht..
Gegeven met de kerst..! Vind het ook helemaal top!
Nee, stoom komteruit. Maar het ruikt bijna niet. Niet zoals een pan gehaktballen in jus op het vuur ofzo. Gewoon keukendeur dichthouden en je ruikt bijna niets.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:43 schreef Rapaille het volgende:
Stomme vraag, maar blijft alle stoom in het apparaat? Ik wil namelijk zo'n ding wel kopen maar niet als dan mijn hele huis naar het eten ruikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |