Mijn OP is bedroevend, dus als een modje even de op uit de ander hierheen kan kopieeren.quote:Op maandag 18 december 2006 12:37 schreef Ambrosius het volgende:
De andere OP vond ik beter, maar goed, deze was eerder.
Maar zit je er zeker minimaal een jaar aanvast?quote:Op maandag 18 december 2006 13:29 schreef Joene het volgende:
Gelukkig kan je 2 maanden gratis film1 + sport 1 ontvangen.
https://www.multikabel.nl(...)en-tv/extra-zenders/quote:Op maandag 18 december 2006 13:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar zit je er zeker minimaal een jaar aanvast?
Dat niet iedereen multikabel heeft is mij volkomen duidelijk , ik heb het zelf wel . En heb zaterdag dus deze 2 maanden proef aangevraagd.quote:Op maandag 18 december 2006 13:39 schreef Ambrosius het volgende:
Niet iedereen heeft Multikabel, ik weet niet of dit ook geldt voor de andere kabelmaatschappijen?
Je vergeet Josephus Schenk!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
O.a. Barney en Ronald Scholten doen mee 'namens' Nederland. Daarnaast de nog onbekende 19 jarige Rico Vonck.
quote:Op maandag 18 december 2006 16:41 schreef borisz het volgende:
zijn er nog internet kanalen voor het darts?
een volgende uitslag
Steve Maish (ENG) - Wynand Havenga (ZAF) 2-3
Wat is er onduidelijk aan Purfleetquote:Op maandag 18 december 2006 17:05 schreef rubbereend het volgende:
kan de TT misschien wat duidelijker ofzo?
Echt een gouden kerel die Zuidafrikaan. Die stond me toch een partij te stuiteren bij elke goeie beurt.quote:Op maandag 18 december 2006 16:41 schreef borisz het volgende:
zijn er nog internet kanalen voor het darts?
een volgende uitslag
Steve Maish (ENG) - Wynand Havenga (ZAF) 2-3
Casema heeft in ieder geval hetzelfde aanbod. Alleen jammer dat ik niet duidelijk vind wat de normale maandtarieven voor een basis pakket digitaal zijn. En dat de hd decoder 300 euro kost word ik ook niet zo vrolijk vanquote:Op maandag 18 december 2006 13:39 schreef Ambrosius het volgende:
Niet iedereen heeft Multikabel, ik weet niet of dit ook geldt voor de andere kabelmaatschappijen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |