Idd, helemaal eens met de keuze van HJ. Nadèche keek ook echt alsof ze vond dat ze door had moeten gaan en daarna leek ze nog duidelijk te willen maken dat zij die wildcard eigenlijk verdiende. Ze had echt de uitstraling van een zandvlo.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben de enige ofzo die Nadeche er terecht uit vind.
Haar stem was goed, maar totaal niet bijzonder, ze klonk nog heel jong. Geen apart stemgeluid. En de gemiddelde zoutzak staat er nog beter bij op het podium.
Mwa er zijn natuurlijk ook forums exclusief voor een bepaald aantal leden, waar verder niemand op kan kijken en dus niet echt openbaar zijn.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is een contaminatie![]()
Een forum is al openbaar. Je zou het ook een alliteratie kunnen noemen.
Maar reageren op een forum zegt niet dat je je niet aan de grondwet moet houden, waaronder rascistische opmerkingen.
Ga daar dan je gal spuwen. Maar doe het niet hier. Hier gaat het over de X-factor.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mwa er zijn natuurlijk ook forums exclusief voor een bepaald aantal mensen waar verder niemand op kan kijken en dus niet echt openbaar zijn.
Ja inderdaad, laten we 't lekker simpel houden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga daar dan je gal spuwen. Maar doe het niet hier. Hier gaat het over de X-factor.
zekerquote:Op zondag 17 december 2006 00:03 schreef SpecialGuest het volgende:
www.xfactor.nl heeft een mooie update ondergaan.![]()
Ik vond hem op het podium wel tof, hij maakte er een goede show vanquote:Op zondag 17 december 2006 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat ik Christian toch toffer vind dan ik eerst dacht
Fir3quote:Op zondag 17 december 2006 01:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vond hem op het podium wel tof, hij maakte er een goede show van.
Volgens mij heeft ie een goede stem voor lekkere stevige rockmuziek, waar ik dus wel van hou.
Ik denk dat je dan nog 2 weekjes moet wachtenquote:Op zondag 17 december 2006 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond de uitzending een beetje tegenvallen. Ik heb vrij weinig muziek gezien, en daar hoopte ik toch wel op.
Beetje jammer ja. We hebben bijvoorbeeld amper iets gezien van die studio-opnames.quote:Op zondag 17 december 2006 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond de uitzending een beetje tegenvallen. Ik heb vrij weinig muziek gezien, en daar hoopte ik toch wel op.
Alsof Idols ooit alleen om de stem ging...quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is niet alleen de stem meer. Het gaat om het TOTAAL-plaatje. Stem, uitstraling en performance.
Kunt beter als eerst zeggen een jamaiquote:Op zondag 17 december 2006 14:27 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Alsof Idols ooit alleen om de stem ging...
Ik noem een Jim![]()
Jamai kon iig nog enigszins zingen..quote:Op zondag 17 december 2006 14:36 schreef Woelli het volgende:
[..]
Kunt beter als eerst zeggen een jamai![]()
hoeveel albums heeft die ook alweer uitbracht![]()
Mooi ja.quote:Op zondag 17 december 2006 15:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_IRFPaEYStE
Dat NL maar zoiets mag voortbrengen
Technisch zingt ze geweldig (Whitney en Mariah zouden willen dat ze live zo klonken, dat idee..) maar ik mis op één of andere manier toch een stukje gevoel/personality in de zang.. t is allemaal zó glad en feilloos.. nog ff een scherper randje of wat meer emotie/expressie en dan is t perfect..quote:Op zondag 17 december 2006 15:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_IRFPaEYStE
Dat NL maar zoiets mag voortbrengen
Hier sta ik wel achter. Christian is best okee qua zang, maar net als bij Genelva vind ik 'm niet 'echt' overkomen on stage. Genelva is dan nog wel een stuk faker dan Christian. Dat de wildcard naar haar is gegaan is, in HJ's geval, niet echt verrassend eigenlijk. De zgn. X-factor moet natuurlijk wel naar z'n portomonnee gaan, en Genelva zal ws. kneedbaarder zijn dan de rest van de afvallers. Maargoed, mijn voorkeur ligt ook meer in de echtheid en het gevoel wat een artiest in de nummers kan leggen, dan de hipheids-factor, en imo winnen Nadeche en Jeroen het daarmee van Christian en Genelva.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:53 schreef Californian_dreamer het volgende:
onbegrijpelijk dat HJ Christian door liet gaan in plaats van Nadeche. eigenlijk al onbegrijpelijk dat hij door is.
en dan geeft HJ tot overmaat van ramp de wildcard aan Genelva, terwijl Nadeche deze in mijn ogen verdiende.
onbegrijpelijke uitslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |