nightmare!!!!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:38 schreef Cee het volgende:
OMG Christian wordt de Serge van X-Factor.
Zeker weten wel. Sowieso al omdat Christian er níet uitziet als een nichterig gnoompje.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:43 schreef --Globe-- het volgende:
Christian heeft toch wel 100% meer talent dan Serge hoor.
1 van de 3 groepen...quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zijn er 3 winnaars of 1 van de 3 groepen?
Want in mijn ogen maakt niemand kans tegen die 6 meiden die bij de groepen zitten.
Nee ik ook niet, en gaf haar dan de wildcardquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:47 schreef Tamaartje het volgende:
Nadeche had natuurlijk door moeten gaan.. echt.. ik snap er niets van
Totaal niet interessant meer nee. Behalve als je een warm hard toedraagt aan onze donkere medemens. Dan zit je bij de jonge solisten goed.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:45 schreef SnowDoggg het volgende:
Vind het programma gelijk een stuk minder leukserieus
Het viel mij ook al op ja dat hij de "donkere" mensen had uitgekozen..quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Totaal niet interessant meer nee. Behalve als je een warm hard toedraagt aan onze donkere medemens. Dan zit je bij de jonge solisten goed.
'T enige leuke wat er nu nog tussen zit is de naamloze groep.
Wacht maar tot ze Christian straks ook zo'n makeover geven.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Zeker weten wel. Sowieso al omdat Christian er níet uitziet als een nichterig gnoompje.
Qua stem zeker, maar het heet nu de X-factor, waarbij ook uitstraling komt kijken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:47 schreef Tamaartje het volgende:
Nadeche had natuurlijk door moeten gaan.. echt.. ik snap er niets van
Ben het helemaal met je eens PeRi,quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:51 schreef PeRi het volgende:
Ik vond het een toffe aflevering! Echt helemaal! HJ's top 3 is echt perfect! Alleen had Genelva niet gehoeven, ik vind haar zó fake.
Die is volgende week ook zwanger....quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:51 schreef PeRi het volgende:
Ik vond het een toffe aflevering! Echt helemaal! HJ's top 3 is echt perfect! Alleen had Genelva niet gehoeven, ik vind haar zó fake.
Kloptquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:38 schreef Cee het volgende:
OMG Christian wordt de Serge van X-Factor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |