Ik dacht vandaag in de Volkskrant gelezen te hebben in een artikel over Ronald de Boer dat ie bij zijn club speelde daar in Qatarquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:03 schreef __________ het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar die Marcello is gebleven. Het zou de opvolger en gelijke zijn van Romario toen.
die waren toch uit dezelfde lichting als Eric Regtop ?quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:24 schreef Beschouw het volgende:
Robbie Rijnink en Mustapha Yücedag bij Ajax.
In de sprint liet hij z'n tanden zien als een woeste hond en het leek alsof hij windkracht 12 tegen had.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Peter Möller, PSV
Ik weet niet eens meer hoe die kerel eruit ziet, maar ik zal z'n manier van rennen nooit vergeten, dat was op z'n minst merkwaardig te noemen. Had meer weg van een losgeslagen bok.
Dat was Claudio.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:53 schreef Thetallguy het volgende:
Ik dacht vandaag in de Volkskrant gelezen te hebben in een artikel over Ronald de Boer dat ie bij zijn club speelde daar in Qatar
niks onbekends aan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:42 schreef Bjoro het volgende:
Ajax: Ole Tobiassen en John Veldman
hebben iig voor de club weinig betekendquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |