quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:40 schreef -Angelus- het volgende:
Zo zie je maar atheisten geen respect voor hun vader.
Of 35, 36. Weet het niet precies meer (quote:
En in hoeverre is klagen over één van je ouders die een complete idioot is (Als je nu gaat schreeuwen "Puberaal gedrag !!" dan wil ik best wel een discussie met mijn vader regelen om het aan te tonenquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:41 schreef Maerycke het volgende:
Nog een kutkind dat over z'n ouders zit te klagen op het forum. Leuk kinderen.. je zou er zo niet aan beginnen
je bent zelf 12?quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:45 schreef Secretus het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Of 35, 36. Weet het niet precies meer ()
[..]
En in hoeverre is klagen over één van je ouders die een complete idioot is (Als je nu gaat schreeuwen "Puberaal gedrag !!" dan wil ik best wel een discussie met mijn vader regelen om het aan te tonen) anders dan klagen over iemand anders buiten je gezin ?
Zat ik ook al te denken. Reborn christian nadat 'ie op z'n 18 een minderjarig meisje zwanger had geneukt?quote:
Ik woon in Antwerpenquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:46 schreef isama het volgende:
je vader stemt zeker SGPen je woont in staphorst...
Tja, zo gaat het.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zat ik ook al te denken. Reborn christian nadat 'ie op z'n 18 een minderjarig meisje zwanger had geneukt?
serieus?quote:
NIET DOEN! staphorst is echt een kutdorp!, ik ken een paar van die staphorsters, je vader zou er goed tussen passen...quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:52 schreef Secretus het volgende:
[..]
Ik woon in AntwerpenMaar hij zou er geen problemen mee hebben om naar Staphorst te verhuizen denk ik.
Dat was ik oorspronkelijk ook van plan, om "The God Delusion" van Richard Dawkins als cadeau te geven. Maar zoveel geld ga ik niet aan zijn cadeau verspillen, en waarschijnlijk zou ik er nog straf voor krijgen ook.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:53 schreef AffenStrudel het volgende:
Geef hem een goed boek ofzo.
Evolutietheorie zou een goed begin zijn.
Nee, maar ik denk dat het niet echt een verschil zal maken in hoeverre ik serieus genomen word, als ik mijn echte leeftijd vermeld.quote:
Ja, en woorden als Christenfundamentalist, zedig,atheist, enzo heeft hij van de juf geleerdquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:54 schreef -skippybal- het volgende:
serieus?
Nou ik heb hier een jongetje in de straat worden en die gebruikt op z'n 10e allemaal dikke nerdie woordenquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:59 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Ja, en woorden als Christenfundamentalist, zedig,atheist, enzo heeft hij van de juf geleerd![]()
nee, van Fok! duh...quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:59 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Ja, en woorden als Christenfundamentalist, zedig,atheist, enzo heeft hij van de juf geleerd![]()
Pesies, dan is TS toch wel erg wijs voor zijn leeftijd, of de fundamentalistische pa was er vroeg bij metg zijn onzedelijke gedrag.quote:
Idd, want anders ga je naar de hel .Echt waarquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:07 schreef Secretus het volgende:
Ik heb het wel even opgeschoond van de scheldwoorden die er zijn doorgeglipt, wil niet al te respectloos overkomen
Ze zit gelukkig niet aan een leiband, maar ik herinner me wel een gesprek tussen mijn moeder en mijn vader, waarin mijn moeder aangaf dat ze niet in het letterlijke woord van de bijbel geloofde maar in een algemene hogere macht, "God'.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:11 schreef Nembrionic het volgende:
Houdt je pa ook je moeder in de kast als hij van huis gaat of mag ze wel gewoon vrij rondlopen?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:15 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Idd, want anders ga je naar de hel.Echt waar
Het lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk dat jij met dit taalgebruik een 9-jarige bent. Erg ongeloofwaardig wat mij betreft.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:15 schreef Secretus het volgende:
[..]
Ze zit gelukkig niet aan een leiband, maar ik herinner me wel een gesprek tussen mijn moeder en mijn vader, waarin mijn moeder aangaf dat ze niet in het letterlijke woord van de bijbel geloofde maar in een algemene hogere macht, "God'.
Ik weet niet hoe vaak je iemand voor "Ongelovige!" kan uitmaken tijdens een gesprek, maar toen ben ik de tel kwijtgeraakt.
Ik denk dat je misschien per ongeluk een keertje te weinig hebt gerefreshedquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:18 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk dat jij met dit taalgebruik een 9-jarige bent. Erg ongeloofwaardig wat mij betreft.
Aangezien het misschien voor verwarring zorgt: Ik ben 15.quote:Nee, maar ik denk dat het niet echt een verschil zal maken in hoeverre ik serieus genomen word, als ik mijn echte leeftijd vermeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |