Ik heb nog ergens een foto waar mijn zus me als opmaakpop heeft gebruikt en ik heel zwoel uit mijn oogjes keek. Mijn moeder heeft daarna wel aan mijn zus gevraagd of ze het niet meer wilde doen want ik vond het een beetje te leuk. Als ik hem ooit vind dan probeer ik hem wel op het internet te krijgen. Het is helaas geen digitale foto.quote:Op zondag 17 december 2006 01:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Jogy zou een knap meisje zijn.
Op mij? Zo ja danquote:
Doe jij ook mee trouwens?quote:Op zondag 17 december 2006 01:27 schreef Shirley het volgende:
Jogy die meedoet?Jaaaaa...jij wordt Mr. Fok! crew dan! Waar kan ik stemmen???????/
Ik? Welnee....ik ben geen narcist, totaal niet vol van mezelf, en zit niet te wachten op rukposts. En daarbij, ik zou toch nooit winnen.quote:
Oh:quote:Op zondag 17 december 2006 01:27 schreef Shirley het volgende:
Jogy die meedoet?Jaaaaa...jij wordt Mr. Fok! crew dan! Waar kan ik stemmen???????/
quote:Stemmen doe je door middel van een mailtje. Stuur een mailtje met de twee namen (één babe en één hunk dus) naar het volgende emailadres: misstique@fok.nl, onder vermelding van; Stemmen Crewverkiezingen. Vergeet niet je username te vermelden!
Echwel!quote:Op zondag 17 december 2006 01:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik? Welnee....ik ben geen narcist, totaal niet vol van mezelf, en zit niet te wachten op rukposts. En daarbij, ik zou toch nooit winnen.
da's geheim he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 december 2006 01:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Echwel!
en trouwens
[afbeelding]
Hij blijft leuk![]()
.
quote:Op zondag 17 december 2006 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
da's geheim he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Zie je! Had je best kunnen winnen!quote:Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Whahaha....gek!quote:
Ik schaar mezelf niet onder de noemer ''babes'' Maar dat ligt meer aan mijn interpretatie van het woord 'babe'
Ik vind iig dat er meer hunks in de crew zitten.
Back in business.![]()
He wat raar, ik heb het precies andersomquote:Op zondag 17 december 2006 01:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whahaha....gek!
Ik schaar mezelf niet onder de noemer ''babes'' Maar dat ligt meer aan mijn interpretatie van het woord 'babe'
Ik vind iig dat er meer hunks in de crew zitten..
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |