abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46217350
quote:
Op zondag 11 februari 2007 21:03 schreef Omnifacer het volgende:
Snappen jullie overigens waar al die commotie rondom Oleguer vandaan komt? Zo schokkend vond ik die uitspraken niet...
Ach, het ligt allemaal wat gevoelig in Madrid, zijn daar snel op hun teentjes getrapt.
quote:
Op zondag 11 februari 2007 21:05 schreef jojomen4 het volgende:
Helemaal niet als je er rekening mee houd dat die jongen Down Syndrom heeft.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46218032

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 11 februari 2007 @ 21:40:32 #203
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_46218923
Iedereen weet dat Oleguer een pesthekel heeft aan Madrid, de centrale overheid etc. Waarom moet Kelme dan toch zijn sponsorcontract verbreken als hij bepaalde uitlatingen doet? Ze wisten toch vantevoren wat ze in huis haalden?
pi_46240697

Anyway, Cruijff laat zich horen...
quote:
Cruijff: ‘Barça moet grondig renoveren’

De reden dat FC Barcelona momenteel minder goed draait dan de voorgaande seizoenen, is volgens Johan Cruijff logisch. De oud-trainer van onder meer Ajax schrijft in zijn column van de Spaanse krant Lavanguardia dat een grondige renovatie in de selectie van trainer Frank Rijkaard een hoop goed zal doen.

"Voetbal bestaat uit golfbewegingen. Een succesteam kent een cyclus van 3 tot 4 jaar. Zo ook het huidige team van Frank Rijkaard. Aan het eind van dit seizoen moet vanaf het fundament opnieuw worden gebouwd aan een selectie met spelers die weer de honger, balans en opofferingsgezindheid hebben, hetgeen nodig is voor het behalen van successen," aldus Cruijff.

Ondanks dat de Catalanen de eerste plek van de Primera División innemen, is de ploeg niet meer zo ‘onaantastbaar’ als vorig seizoen. Of er aan de slag zal worden gegaan met de uitspraken van Cruijff zal aankomende zomer gaan blijken.
pi_46241283
quote:
Op maandag 12 februari 2007 16:07 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]

Anyway, Cruijff laat zich horen...
[..]
ja net als Oranje zeker
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_46241448
quote:
Op maandag 12 februari 2007 16:21 schreef Flashwin het volgende:

[..]

ja net als Oranje zeker
Goed plan, laten we Sprockel kopen..
pi_46241475
quote:
Op maandag 12 februari 2007 16:25 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Goed plan, laten we Sprockel kopen..
!
pi_46241867
Maar om even serieus in te gaan op Cruijff zijn plan...

Ik zie niet wat er mis is met de huidige selectie.je hebt een aanvalshoede van swerelds beste spelers die allemaal hun piek nog moeten bereiken. Het middenveld is een goede mix van eraring (Deco/Edmilson/Xavi) en jeugd (Iniesta/Motta). De verdeging is ook niks mis mee (hoewel Marquez af en toe van die acties heeft )..allemaal ervaren rotten in Puyol, Thuram, Gio, Zambrotta.

Ik snapo niet waarom Cruijff zo nodig van zich moet laten horen...terwijl dit Barca, in tegenstelling tot wat er wordt gezegd) even sterk, zo niet sterker bezig is dan vorig seizoen. (was op VI.nl een bericht over, de statistieken van dit jaar waren geowon beter dan die van vorig jaar)

Er zit een hoge druk op die spelers en zeer hoge verwachtingen, dus bij elk gelijkspel wordt er moord en brand geschreeuwd. Beetje onnodig imho en Cruijff moet hier ook niet aan meedoen
pi_46242470
Ik begrijp het ook niet helemaal, wat vers bloed is nooit verkeerd (al vind ik dat nu nog niet nodig)
Maar Cruijff heeft het over: ''Aan het eind van dit seizoen moet vanaf het fundament opnieuw worden gebouwd ''

Alsof Barca in een diepe crisis verkeerd, ik heb dat idee helemaal niet, spelers die lang geblesseerd zijn geweest komen weer terug en het gaat langzaam maar zeker steeds beter draaien, gister was het gewoon goed.

ok, er zaten wat mindere (soms slechte) wedstrijden tussen, maar ik heb nooit het idee gehad dat we daar niet bovenop komen..

Ach ja, we zullen zien.
Komende weken een zooi zware maar vooral belangerijke wedstrijden..
  dinsdag 13 februari 2007 @ 15:12:30 #210
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46259510
En Eto'o schud de boel nog ff wakker. Lekker hoooooooor!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46259895
Ach, goed teken.. betekent dat hij weer op scherp staat.
Hij heeft soms van die uitspattingen, maar dat hebben wel meer geniale voetballers.
Kortom, niets aan het handje.

Zorg jij nu maar dat je die Robinho koest houdt..
  dinsdag 13 februari 2007 @ 15:27:32 #212
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_46259991
Denk dat Rijkaard en Eto'o er wel uitkomen
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:42:06 #213
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46269524
Knonne, ik zie net de filmpjes van z'n uitbarstingen en daar gaat ie wel flink tekeer. Denk dat dit wel wat stof op doet waaien. En binnen de kleedkamer schijnt het ook niet allemaal koek en ei te zijn.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46270368
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:42 schreef jojomen4 het volgende:
Knonne, ik zie net de filmpjes van z'n uitbarstingen en daar gaat ie wel flink tekeer. Denk dat dit wel wat stof op doet waaien. En binnen de kleedkamer schijnt het ook niet allemaal koek en ei te zijn.
Inderdaad, dit krijgt echt nog wel een staartje. Hij heeft het ook over 2 kampen in de kleedkamer. Aan de ene kant heb je Eto'o en Laporta en aan de andere kant de Brazilianen en Rosell (en Rijkaard?).
pi_46270647
Klinkt niet best, ik dacht dat het allemaal pais en vree was bij Barca.
That's all folks!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:29:58 #216
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46271896
Rijkaard zit iig niet bij het Rosell-camp Rosell wilde Rijkaard het liefst nooit bij Barca hebben en heeft een grote lobby gevoerd om Scolari binnen te halen in de eerste maanden dat Rijkaard er zat en het nog niet lekker liep. Dat was volgens mij de hoofdreden voor de breuk tussen Laporta en z'n toen nog grote maat Rosell. Laporta steunt Frenk dus wel.
pi_46272393
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:29 schreef jojomen4 het volgende:
Laporta steunt Frenk dus wel.
Nou, dan komt Laporta in een behoorlijk lastige situatie; wie gaat-ie steunen als Eto'o en Rijkaard het niet bijleggen?

Smerig eigenlijk, al die politieke spelletje.
pi_46272937
Beetje opgeblazen gedoe allemaal. Denk zelf dat er weinig aan de hand is .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_46273168
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:50 schreef RayMania het volgende:
Beetje opgeblazen gedoe allemaal. Denk zelf dat er weinig aan de hand is .
Dat is toch altijd zo. Eind van de week is alles weer in orde en praat niemand er meer over, als dat al niet eerder geval is. Natuurlijk begrijp ik dat veel Real-fans dolgraag hopen dat Barcelona dergelijke problemen heeft, maar ik denk ze Barcelona dan even verwarren met hun eigen club
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_46285205
Even afwachten hoe het met Eto'o gaat aflopen, in de Catalaanse media zijn ze niet erg positief ...
Morgen schijnt er een persconferentie te komen met Rijkaard, Ronaldinho, Puyol en Eto'o, maar 100% zeker is dat niet.
Eto'o weigert excuses aan te bieden, volgens Eto'o is hij niet ingevallen omdat de dokter had gezegd dat hij sowieso 15 minuten moest warmlopen, en dat was nog niet gebeurd, dus durfde hij het niet aan..
Even afwachten dus..
pi_46285940
Eto'o is zo boos dat ie zich nu gaat afreageren door als een gek goals te maken

Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 14 februari 2007 @ 09:50:44 #222
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46288503
Eto'o zijn uitspraken zijn wat hard en provocerend.. maar in principe heeft ie denk ik wel een beetje gelijk. De dokter zou hem verteld hebben dat ie 15 minuten moet fietsen zodat z'n knie'tje warm wordt. Die kan kreeg die niet bij deze wedstrijd daarom weigerde die.

Er is iig wel duideljk een kleine oorlog gaande tussen Eto'o en Ronaldinho.. das iig goed nieuws.
pi_46291410
quote:
'Eto'o spaart Rijkaard maar baalt van Ronaldinho'

14/2/2007 11:30

De Spaanse pers heeft het druk de uitlatingen van Samuel Eto'o te duiden. De nieuwste conclusie is dat de Kameroense spits van Barcelona zijn woede vooral richt op Ronaldinho.
'We kunnen niet allemaal vriendjes zijn, maar ik accepteer het niet dat een ploeggenoot een emmer stront over me heen gooit', verwees Eto'o zonder zijn naam te noemen naar Ronaldinho op de zender Cadena Ser.

Ronaldinho had maandag laten weten dat hij meende dat Eto'o met zijn weigering om in te vallen zijn eigen ego boven het teambelang had gesteld. De trefzekere aanvaller bestrijdt dat ten stelligste. 'Ik denk altijd aan de groep. Dat is het enige waaraan ik altijd denk.'

Toch meende Eto'o dat hij de aanval van Ronaldinho niet kon negeren. 'Als iemand je ergens op aanspreekt, móet je soms reageren. (...) Ik kan niet gelukkig zijn als ik lieg. Mijn geweten is schoon.'

Eto'o benadrukte dat hij niet boos is op coach Frank Rijkaard. 'Ik heb hém geen slecht persoon genoemd. Zij die van rellen houden, interpreteren dat zo. (...) Als el mister (de trainer) me vijf minuten wil laten spelen, dan moet hij me een kwartier gunnen om op te warmen. Mijn knie heeft dat nodig.'
elke dag op Vi.nl weer een nieuw bericht erover

idd, het lijkt nu vooral op Ronaldinho gericht te zijn. Maar het zal wel loslopen..eenmaal op het veld zullen ze weer als vanouds elkaar vinden en gol na gol scoren
pi_46291594
Wat een soap.

Maar qua soapgehalte ligt Real nog ver voor. Net als alle andere records overigens
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_46292861
quote:
Knuffelende Eto'o en Dinho begraven strijdbijl

14/2/2007 12:33

De verbale strijd tussen Samuel Eto'o en Ronaldinho lijkt voorbij. Op de training woensdag omhelsden de twee vedetten van Barcelona elkaar als teken dat de strijdbijl is begraven.
Een drie dagen durende polemiek lijkt daarmee ten einde. Alle commotie begon zondag, toen Eto'o in het duel met Racing Santander weigerde in te vallen toen Frank Rijkaard hem vlak voor tijd de dug-out uitstuurde.

Met de werkweigering verloor Eto'o volgens Ronaldinho het teambelang uit het oog. De Kameroener vatte dat op als belediging en verweet de Braziliaan op zijn beurt in duidelijke taal zich oncollegiaal te hebben uitgelaten. De rel kreeg meer body omdat Eto'o ook repte van een tweedeling in de selectie van de Catalanen.

Eto'o legde later uit dat hij niet wilde spelen omdat hij te weinig tijd had om warm te draaien en zijn pas herstelde knie klaar te stomen.
hebben we dat ook weer gehad.

de pers maakt er gewoon meer van dan het is
  woensdag 14 februari 2007 @ 12:47:46 #226
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_46293021
En ze leefden nog lang en gelukkig...
pi_46293056
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 12:47 schreef Omnifacer het volgende:
En ze leefden nog lang en gelukkig...
pi_46293180
Eto'o is net een klein kind als ie boos is. Even een snoepje geven en een kusje op de wond en alles is weer goed..

[ Bericht 22% gewijzigd door venomsnake op 14-02-2007 13:44:31 ]
pi_46293255
-edit: foute grap-

[ Bericht 96% gewijzigd door dndiek op 14-02-2007 13:11:57 ]
pi_46304403
pi_46307984
pi_46308085
Zie hem springen dan...
  woensdag 14 februari 2007 @ 21:41:23 #233
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46311113
Jeetje, dat ziet er wel natuurlijk en echt uit.
pi_46315022
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 21:41 schreef jojomen4 het volgende:
Op het veld zal wel blijken hoe echt het is
pi_46316457
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 21:41 schreef jojomen4 het volgende:
en jij bent komt helemaal niet gefrustreerd over
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:37:57 #236
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46317103
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:22 schreef Flashwin het volgende:

[..]

en jij bent komt helemaal niet gefrustreerd over
Omdat jij een Barca bril op hebt en niet ziet dat het nep overkomt? In de secondes erna gunnen ze elkaar geen blik. Leg anders ff uit waarom ik gefrustreerd overkom.
  Trouwste user 2022 donderdag 15 februari 2007 @ 05:58:41 #237
7889 tong80
Spleenheup
pi_46320972
Goed opgelost Frankie

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:12:21 #238
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46348037
Deco laat vandaag in een interview weten dat de grote knuffel tussen Dinho en Eto'o een grap was om de vrede te laten zien (marca.com).

Gelukkig zag ik het toch goed en ben ik onwijs gefrustreerd.
pi_46348601
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:12 schreef jojomen4 het volgende:
Deco laat vandaag in een interview weten dat de grote knuffel tussen Dinho en Eto'o een grap was om de vrede te laten zien (marca.com).

Gelukkig zag ik het toch goed en ben ik onwijs gefrustreerd.
Je bron is Marca ?
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_46349352
Geloof er helemaal niets van.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:28:13 #241
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46353512
Ik geloof er ook niks van. Volgens mij heeft Deco dit interview nooit gegeven en verzint Marca zulke dingen om kranten te verkopen. Wat denken jullie?

http://www.marca.com/edic(...)sarrollo/740197.html
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:30:53 #242
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46353575
Owja.. dit is het Barca topic. Marca meld vandaag ook dat of Ronaldinho of Eto'o aan het einde van het seizoen Barcelona zullen verlaten om geld te genereren om Ronaldo binnen te halen. Dit was allemaal al bedacht voor de rel. Cruijff heeft natuurlijk ook al geroepen dat het tijd is om spelers te veranderen en aangezien die het normaal gesproken voor het zeggen heeft daar kan dat best gebeuren.

Het zou natuurlijk geweldig zijn als ze Ronaldinho verkopen en Ronaldo daarna naar Real Madrid gaat.
pi_46353600
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:30 schreef jojomen4 het volgende:
Het zou natuurlijk geweldig zijn als ze Ronaldinho verkopen en Ronaldo daarna naar Real Madrid gaat.

Je noemt Real maar je bedoelt natuurlijk Barça...
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:39:59 #244
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46353749
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef dndiek het volgende:

[..]

Je noemt Real maar je bedoelt natuurlijk Barça...
Ik bedoel Real.
pi_46353772
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:39 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ik bedoel Real.
Dan bedoel je geen Ronaldo
pi_46354152
quote:
Deco: 'Omhelzing Eto'o was fictief'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 16 februari om 00:40

In verklaringen aan Radio Marca heeft Anderson Luis de Souza, beter bekend als Deco, enkele opmerkelijke uitspraken gedaan. De middenvelder van FC Barcelona analyseerde de situatie rondom de koploper van de Primera División na de perikelen rondom Samuel Eto’o.

De Portugees international gaf onder meer aan dat de aanvaller uit Kameroen vanwege verschillende omstandigheden onder druk stond en dat het zeker niet makkelijk is om na een zware blessure weer het oude niveau op te pakken. Met name de gedrevenheid van Eto’o speelt een belangrijke rol in de ontstane situatie van de afgelopen dagen.

De teleurstelling om niet het gehele seizoen te kunnen deelnemen en daarmee prijzen als de topscorerstitel, genaamd Pichichi, of de Gouden Bal in de wacht te slepen, wegen zwaar volgens Deco. “Iedereen kent Samuel nu wel. Hij is een winnaar, die moeilijk weet om te gaan met het feit dat anderen hem voorbij streven. Bovendien let iedereen op hem en dat veroorzaakt een enorme druk, je moet er maar mee om weten te gaan.”

Over de innige omhelzing tussen Eto’o en Ronaldinho was de spelverdeler uit Sao Bernardo don Campo eerlijk. “De omhelzing was meer een theaterstuk. De pers wilde nieuws vers van de pers hebben en beiden spraken af om elkaar te omarmen. Let wel: Er zijn geen problemen. Alles was vantevoren al opgelost en ze wilden slechts zien hoe de aanwezigen zouden reageren.”

Volgens de 39-voudig international hoeft niet de gehele kleedkamer goed met elkaar om te gaan. “Een team dat wil winnen kan in theorie niet verdeeld zijn. We spelen bij Barcelona om altijd te winnen, daarvoor krijgen we elke maand een flink bedrag voor overgemaakt. We moeten gewoon aan de richtlijnen van de trainer voldoen.”

“Ik heb nooit problemen in de selectie gezien. We werken dagelijks samen en iedere speler heeft zo zijn vrienden, om wat voor reden dan ook. We hoeven niet elkanders vriend te zijn, dat gebeurt in elk bedrijf wel. De resultaten moeten er wel zijn natuurlijk.”

Ook het thema Cristiano Ronaldo kwam ter sprake. Volgens Deco komt het dribbelwonder van Manchester United veel beter tot zijn recht in de Catalaanse metropool dan in de Spaanse hoofdstad. “Hopelijk speelt hij volgend seizoen voor Barça. Het is namelijk een ideale club. Vele grote clubs hebben zich geïnteresseerd voor hem, maar een club als Barça past gewoon veel beter bij hem dan Real Madrid. Kijk alleen maar naar het klimaat, de stad (…).”
  vrijdag 16 februari 2007 @ 01:10:22 #247
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46354424
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:41 schreef dndiek het volgende:

[..]

Dan bedoel je geen Ronaldo
Ook die bedoel ik.
pi_46354442
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:10 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ook die bedoel ik.
Dan snap ik deze opmerking niet
  vrijdag 16 februari 2007 @ 01:12:54 #249
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46354475
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:58 schreef venomsnake het volgende:

[..]
We hoeven elkaars vrienden niet te zijn, dat gebeurd in elk ander bedrijf wel. Mijn god Deco! Ga eens echt werken. Alsof iedereen elkaars vriendje is op een kantoor en elkaar over de bol aait. Hoe ver wil je van de realiteit af leven zeg.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 01:13:33 #250
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46354485
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:11 schreef dndiek het volgende:

[..]

Dan snap ik deze opmerking niet
Cristiano Ronaldo.
pi_46354511
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:13 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Cristiano Ronaldo.
ok duidelijk tijd om te gaan slapen
  vrijdag 16 februari 2007 @ 01:15:34 #252
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46354533
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:14 schreef dndiek het volgende:

[..]

ok duidelijk tijd om te gaan slapen
Weltrusten!
pi_46368934
quote:
'Laatste seizoen voor Rijkaard'

Volgens de Spaanse krant AS zal Frank Rijkaard aan het einde van dit seizoen opstappen als trainer van Barcelona. De 44-jarige Nederlander zou ernstige persoonlijke problemen hebben.

De krant heeft de informatie verkregen uit 'zeer goed geïnformeerde bronnen' uit de omgeving van Rijkaard. Zelf wil hij niet op de speculaties reageren, terwijl ook de Catalaanse club geen commentaar wil geven.

Het contract van Rijkaard loopt nog tot medio 2009. De oud-bondscoach heeft echter wel een clausule laten opnemen, waardoor hij kan vertrekken als hij dit mocht willen.

De Spanjaarden hebben meteen een lijst gepubliceerd met de mogelijke opvolgers van Rijkaard. Op het lijstje zijn de namen van Marco van Basten, Ronald Koeman, Marcello Lippi en Bernd Schüster te vinden.
Marco van Basten...
pi_46368956
quote:
'Rijkaard na dit seizoen weg bij Barcelona'

16/2/2007 14:18

Frank Rijkaard vertrekt aan het einde van het seizoen bij Barcelona, beweren enkele grote Spaanse sportbladen. AS en El Mundo Deportivo berichten dat de trainer op 30 juni officieel zijn contract laat ontbinden.
Volgens beide kranten zou Rijkaard het tijd vinden op te stappen na vier seizoenen als hoofdcoach van Barcelona. AS meldt tevens dat de trainer ook wil stoppen omdat hij 'ernstige persoonlijke problemen' heeft. El Mundo Deportivo weet daarentegen dat Rijkaard van plan is een sabbatsjaar te nemen, om bij te komen van alle hectiek.

Volgens kwaliteitskrant El Pais en het Catalaanse blad Sport zou de directie van Barcelona vrezen dat Rijkaard zijn contract na afloop van het seizoen laat ontbinden. De verbintenis loopt nog tot medio 2009, maar bevat een clausule die het mogelijk maakt om na een seizoen de samenwerking te beëindigen.

Sport schrijft dat Rijkaard uiterlijk 30 maart moet laten weten of hij zijn huidige verbintenis verlengt of dat hij van plan is te vertrekken. Diezelfde krant voegt daar aan toe dat Bernd Schuster en Marco van Basten de belangrijkste kandidaten zijn Rijkaard op te volgen. AS noemt naast dit tweetal ook nog Ronald Koeman.

Tot nu toe is Rijkaard zeer succesvol geweest bij Barcelona. In 2005 en in 2006 veroverde zijn ploeg de Spaanse titel, in het laatste jaar won Barça ook nog de Champions League. Momenteel is de Catalaanse club koploper van de Primera División.
Is eigenlijk niet zo een slecht idee van Frenk..de verwachtingen worden elk jaar hoger en het maakt niet uit wat hij de afgelopen jaren gepresteerd heeft, bij een langere slechte reeks zal er om zijn hoofd worden geeist. Hopelijk wint hij dit jaar nogmaals de CL en landstitel, dan gaatie echt weg als een van de beste trainers van Barca ooit.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:05:25 #255
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_46368985
Ik zag het ook net... Latren we hopen dat het geen Van Basten of Schuster wordt, dan nog liever Koeman. Zou het erg zijn als Rijkaard vertrekt?
pi_46369064
Als het maar niet Jose wordt, die wil ik nog ff houden.

Zouden de fans daar ook niet erg waarderen, denk ik.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_46369073
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:05 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zag het ook net... Latren we hopen dat het geen Van Basten of Schuster wordt, dan nog liever Koeman. Zou het erg zijn als Rijkaard vertrekt?
Nou, andere trainers zullen heus wel met succes kunnen voortborduren op wat hij heeft gecreerd. MAar laten we wel eerlijk wezen, de mani9er waarop hij dit Barca de afgelopen jaren heeft laten voetballen is geweldig geweest. Barca heeft onder Rijkaard het voetbal gespeeld zoals het voetbal zou moeten zijn. Ik heb er van genoten in ieder geval. Hopelijk dat een andere trainer hetzelfde voort kan zetten.

Dus niet alleen de successen, maar ook het spel.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:09:57 #258
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_46369138
Sluit ik me volledig bij aan.

De chemie zal wel weg zijn, 'houdbaarheidsdatum' verstreken...
pi_46369189
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:05 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zou er niet blij mee zijn als Rijkaard vertrekt, hij straalt rust uit, behaald resultaten en weet goed met bepaalde spelers om te gaan.

Maar hoe komen ze in hemelsnaam op V.Basten..
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:08 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Nou, andere trainers zullen heus wel met succes kunnen voortborduren op wat hij heeft gecreerd. MAar laten we wel eerlijk wezen, de mani9er waarop hij dit Barca de afgelopen jaren heeft laten voetballen is geweldig geweest. Barca heeft onder Rijkaard het voetbal gespeeld zoals het voetbal zou moeten zijn. Ik heb er van genoten in ieder geval. Hopelijk dat een andere trainer hetzelfde voort kan zetten.

Dus niet alleen de successen, maar ook het spel.
Eens!
pi_46369306
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:03 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Marco van Basten...
Mijn god, wat een kutnamen allemaal. Koeman, Van Basten .
pi_46369333
Van Basten wordt het toch niet, die wil zijn karwei afmaken
pi_46369457
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:15 schreef VoreG het volgende:
Van Basten wordt het toch niet, die wil zijn karwei afmaken
welke is dat ook alweer? wk2010 of was het ek2012??
pi_46369759
quote:
Op het lijstje zijn de namen van Marco van Basten, Ronald Koeman, Marcello Lippi en Bernd Schüster
Als je dan toch één uit dat lijstje moet kiezen, doe dan Koeman maar..
pi_46369860
Tweede comeback van Van Gaal zou wel wat zijn
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:31:15 #265
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_46369896
Dacht er ook effe aan... Andries Jonker als assistent! Of Wim Koevermans, ook zo'n KNVB-lul
pi_46370125
quote:
Xavi hoopt dat Rijkaard blijft

FC Barcelona-middenvelder Xavi heeft Frank Rijkaard aangespoord om komende zomer aan te blijven als trainer van de Catalaanse club. De Spaanse international reageert hiermee op de geruchten dat de Nederlandse oefenmeester na dit seizoen vertrekt uit Nou Camp.

Volgens de Spaanse krant AS zou Rijkaard 'ernstige persoonlijke problemen' opgeven als reden voor zijn vertrek. De oefenmeester, die de laatste weken in verband werd gebracht met Chelsea en AC Milan, mag door een clausule in zijn contract zelf bepalen wanneer hij vertrekt bij FC Barcelona.

Xavi hoopt echter vurig dat Rijkaard ook komend seizoen aanblijft als trainer. "Ikzelf en ook de rest van het team hopen dat hij blijft", aldus de middenvelder tegenover het lokale radiostation RKB. "Hij heeft de controle in de kleedkamer en geniet bovendien het vertrouwen van de gehele ploeg."

"Rijkaard is het soort trainer waar je altijd op kan rekenen .De deur van zijn werkkamer staat altijd voor ons open. Onder hem hebben we al vele prijzen gewonnen en daarmee kunnen we ook de komende seizoenen doorgaan. Rijkaard is voor ons de perfecte coach en ook een fantastisch mens."

Ondertussen is de Spaanse geruchtenmachine over de eventuele opvolging van Rijkaard losgebarsten. Een drietal namen blijven steeds de revue passeren. Bernd Schuster (Getafe), Juande Ramos (Sevilla) en Marco van Basten (bondscoach Nederland) lijken de voornaamste kandidaten.
pi_46370133
Koeman, Van Basten, jullie helpen Real wel
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:50:18 #268
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_46370502
Koeman zou niet eens zo'n slechte optie zijn. Ik vind dat hij het bij PSV goed doet. Bovendien heeft hij daar zo veel krediet, mensen willen voor hem door het vuur gaan.
pi_46370866
Gewoon blijven, of ruil met Van Basten
pi_46372330
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:50 schreef Omnifacer het volgende:
Koeman zou niet eens zo'n slechte optie zijn. Ik vind dat hij het bij PSV goed doet. Bovendien heeft hij daar zo veel krediet, mensen willen voor hem door het vuur gaan.
Komt bovendien nog bij dat ie een FC Grunn verleden heeft..
pi_46395029
quote:
Rijkaard sluit vertrek korte termijn uit

De laatste dagen stonden de Spaanse kranten weer vol met het nieuws dat Frank Rijkaard aan het einde van dit seizoen zal vertrekken bij FC Barcelona. De Nederlandse trainer bestempelt deze berichten als geruchten en ontkende snel te vertrekken bij de Catalanen.

"Dit soort geruchten heb je altijd bij een club als Barcelona. Zeker als er iets aan de hand is. Maar een vertrek bij Barça aan het einde van het seizoen is niet aan de orde,” reageert Rijkaard tijdens zijn wekelijkse persconferentie.

Er werden ook al namen in verband gebracht die de functie van Rijkaard op moeten gaan volgen. Naast de Nederlandse bondscoach Marco van Basten en PSV-trainer Ronald Koeman werd ook de naam van Bernd Schuster genoemd.

Een ander punt waar hij volop mee in het nieuws kwam, was zijn botsing met aanvaller Samuel Eto’o. Maar inmiddels is mede door Carles Puyol alle kou weer uit de lucht. “Ik wil de groep en de aanvoerder feliciteren dat de kwestie snel en in alle openheid is opgelost.“
  zaterdag 17 februari 2007 @ 12:35:59 #272
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46395270
Eto'o wordt misschien uit de selectie gelaten zodat die tegen Liverpool meer minuten kan maken ofzo. De reden begrijp ik niet echt want hij kan net zo goed morgen 20 minunten spelen en tegen Liverpool 60. Of zou die na 1 wedstrijd al helemaal uitgeput zijn en 2 weken moeten herstellen?

Ben benieuwd.
pi_46396248
Hmm, jammer. Ik had gehoopt op REM tegen Valencia.
Hoop stiekem toch dat ie mee doet.

Maar ik heb ergens gelezen dat Eto'o hoopt de volle 90m tegen Liverpool te kunnen spelen.
En hij moet natuurlijk wel fit zijn voor El Classico
pi_46397455
Ik wil een -mijns inziens- geweldige post inzake de hele kwestie rondom Eto'o van een ander forum (Bigsoccer.com) hier quoten. Het is gewoon de poster zijn persoonlijke visie op de kwestie maar ik denk dat hij "spot on" is!
quote:
Quote:
Originally Posted by FMF_LFP
If E'to's attitude resentment and general envy towards his teammates he could very well the boot and this would diminish tensions in the locker room if they are true. Let's be objective we know of E'tos temper and he has shown it in the field in the past which he just blows up.
There's nobody who knows the situation at Barca better than the management and players themselves. With that said, if the press asks the players and the management how things are going in the locker room, it would be stupid to say that there's a bad locker room atmosphere if it can be hidden by the team.

You really think Eto'o resents his teammates? The way he plays on the field, the way he gives it his 100%, the way he came back from injury ahead of schedule to return to the squad, the way he can't stand watching his team lose from the sidelines? Eto'o drips every drop of sweat for his team. Don't make the mistake of buying into the media and thinking that Eto'o was "Jealous of his teammates." Eto'o has worked his ass off since his injury to return to the pitch. He's worked overtime while others arrive to practice late.

Eto'o's absence won't make the locker room atmosphere better. Eto'o was simply pointing out a problem that was already there. A cancer that he wants to get rid of. And as Real Madrid Castilla coach Michel said, what Eto'o said was only "the tip of the iceberg"
quote:
Quote:
Originally Posted by malicia
It's Marca for crissakes.

And honestly, the Eto'o thing is getting all blown out of proportion. Yeah, he's high-strung. Deco used to be kinda whiny that way too & is calmed down. A lot of players have had their moments. I'm waiting to see how it develops...
Eto'o is like a child. He has a pure heart. Though he may talk TOO fast sometimes, he's always honest and he always speaks from his heart. The media cannot stop blaming and condemning Eto'o for his actions, but most media sources have no F***Ing Idea of what they're talking about or what's going on.

Actually, I think that for once, Eto'o DID think about what he was going to say. There's no doubt that his words have shaken up the locker room, but it wasn't for calling out Dinho or Rijkaard, it was because he uncovered the horrible atmosphere that takes place behind Camp Nou doors. External forces like Rossel and Cruyff are twisting and changing the way things work at Barca, and Eto'o simply had the balls and tell people that it's hurting the team.

Rijkaard brings Eto'o in vs. Osasusna @ EL SADAR, one of the most difficult away visits, in a match where Barca hardly has any control on attack. And this is Eto'os first game back from Injury...

Then Rijkaard promises Eto'o 30 minutes vs. Racing. Gives him 5. Eto'o was not jealous of Dinho, nor was he jealous of Lio. He was sour because Rijkaard promised him a recovery schedule, and he didn't keep his word. But instead of telling the press this, he tells the press that ETO'O DID NOT WANT TO PLAY, while the president makes up shit about Eto'o not having warmed up enough. Eto'o could have warmed up as little as possible, if Rijkaard would have kept his word, Eto'o would have jumped right in.

The biggest thing he did though, was to uncover a duel between Laporta and Rossel. It seems that ROnaldinho and Deco lead a group of so called "Brazilians" who still support and listen to Ex Vice-President Sandro Rossell, who left Barcelona a year and a half after Laporta took over. Rossell was the man who brought Dinho to Barcelona, along with a handful of other players. With the two groups (Laportas vs. Rossels) pulling in different directions, Eto'o is stuck in the middle, being the puppet of both groups. He says "Me pasan por detras para darme a palos." - "They pass behind me and hit me with sticks."

He also clearly says that Rossel's group should be worried, because he's returning and he will score goals.

Don't be fooled. If you think Ronaldinho sweats for the team more than Eto'o, you should shove Huevos in your mouth. Even while injured, Eto'o has sweat so much more than Dinho has all season.

I love Eto'o. He's a saint. But no doubt that what he has said will affect the team. And notice how quiet the Barcelona captain, Puyol, has become. He's also in the middle of this with Eto'o. More importantly, he knows how much Eto'o dedicates not only to the team, but more importantly, to his team-mates. That's why he doesn't speak against Eto'o.

Ronaldinho is a Ill-mouthed ********-face who deserves little if no respect. I'd rather kiss C. Ronaldo's feet than cheer for that lazy sonuvabicth.

http://www.cuatro.com/multimedia/video.html?xref=20070213ctoultnot_1.Ves&view=alta Video of Eto'os comments after the game (In Spanish)

I feel so bad for the way Rijkaard and Ronaldinho hypocritcally disrespected Eto'o.

And if you all don't beleive me, well let me just tell you to keep an eye on Puyol. The man who bleeds Barca and Catalunya. Let him tell you the truth.

[ Bericht 0% gewijzigd door Flashwin op 17-02-2007 14:07:53 ]
pi_46398161
Dat gezeik tussen Laporta en Rossel moet ook maar eens ophouden, die 2 waren notabene vrienden van elkaar.
In de reportage BBC - Inside Barcelona (hier te downloaden) zie je al dat er een strijd tussen die 2 gaat onstaan op het einde.
Er zal best een kern van waarheid zitten in de post hierboven, maar een oordeel durf ik er niet over te geven aangezien ik gewoon ook niet weet wat er precies gaande is.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 15:37:39 #276
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46399949
En Eto'o is dus uit de selectie gelaten voor de partij van morgen. Dit maakt mij benieuwd naar of die woensdag in de basis zal beginnen.
pi_46402243
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 15:37 schreef jojomen4 het volgende:
En Eto'o is dus uit de selectie gelaten voor de partij van morgen. Dit maakt mij benieuwd naar of die woensdag in de basis zal beginnen.
Bron?
pi_46402858
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 17:08 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Bron?
Eto\'o niet mee naar Mestalla
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_46432714
quote:
Laporta ontkent Ronaldo-geruchten

Barcelona-voorzitter Joan Laporta ontkent alle interesse van zijn club in de Portugees Cristiano Ronaldo. De afgelopen weken gonsde het van de geruchten dat de getalenteerde dribbelaar van Manchester United komende zomer wel eens de overstap zou kunnen maken naar Spanje.

Ondanks dat Laporta toegeeft een liefhebber te zijn van het spel van de 22-jarige aanvaller, laat hij tevens weten te veel respect te hebben voor Manchester United om zomaar in onderhandeling te gaan met één van de spelers van de Engelse club.

“Hij is een speler die Manchester toebehoort,” laat hij weten in de Engelse krant de Sunday Mail. “Ik onderhoud een goede relatie met hun technisch directeur, David Gill, en we hebben geen bod uitgebracht op Cristiano Ronaldo.”

”Natuurlijk,” voegt hij daar aan toe. “Hij is een van de beste spelers in de wereld, en hij is jong. Maar we zijn tevreden met de spelers die we nu hebben en we zullen geen bod uitbrengen op welke speler dan ook,” aldus de Catalaanse preses.
Anyway, Vanavond de zware uitwedstrijd tegen Valencia..
pi_46438522
Getver, 2-1 verloren bij Valencia.

Eerste helft was redelijk, 2e helft was met name in het begin minder.
2 counters en hopla, 2-0. zelfs nog bijna 3-0

Ronaldinho in blessuretijd nog met de 2-1, maar dat mocht niet meer baten.
Messi viel goed in, paar goede acties.

Woensdag Livepool!!
pi_46438585
Ja jammer man hopelijk dat het Liverpool een stuk beter gaat met Eto'o en Messi in de basis
pi_46451000

De 16e van Ronaldinho.
pi_46460387
Geruchten gaan dat mocht een eventuele transfer van Ronaldo mislukken, Robben de volgende kandidaat is.
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 februari 2007 @ 13:49:53 #284
7889 tong80
Spleenheup
pi_46488532
Morgen een mooie wedstrijd te zien bij de NOS

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46490147
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:49 schreef tong80 het volgende:
Morgen een mooie wedstrijd te zien bij de NOS

Hopelijk een revanche op de halve finale UEFA Cup van een aantal jaar geleden.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:36:58 #286
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46505549
Eto'o zit niet in de selectie voor de wedstrijd tegen Liverpool! Wheheheh alles is koek-en-ei in Barcelona hoor!
pi_46507271
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:36 schreef jojomen4 het volgende:
Eto'o zit niet in de selectie voor de wedstrijd tegen Liverpool! Wheheheh alles is koek-en-ei in Barcelona hoor!
Eto'o is nog niet helemaal herstelt.. Dus dit was te verwachten lijkt me..

Victor Valdés, Jorquera, Puyol, Thuram, Oleguer, Márquez, Belletti, Gio, Zambrotta, Iniesta, Deco, Motta, Xavi, Giuly, Ronaldinho, Saviola, Gudjohnsen and Messi.

Dit is volgens mij een goede selectie. Ja Eto'o gaat net als altijd gemist worden, maar als Saviola gewoon wordt opgesteld ipv Gudjohnsen ben ik blij
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  Trouwste user 2022 woensdag 21 februari 2007 @ 17:49:26 #288
7889 tong80
Spleenheup
pi_46532239
Messi weer beschikbaar

pi_46532330
Ronnie gaat weer schitteren!
pi_46532510
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:36 schreef jojomen4 het volgende:
Hij is nog niet volledig hersteld van zijn blessure,
quote:
Samuel Etoo: "Por el momento no estoy listo"
Samuel Etoo explicó su ausencia de la lista del Barcelona para el partido contra el Liverpool en Liga de Campeones alegando que no está completamente recuperado de su lesión.

"Por el momento no estoy listo. Quiero volver con el Barça al cien por cien y no es el caso todavía", señaló el delantero blaugrana al diario francés 'L'Equipe'.

Etoo quiso evitar cualquier polémica con Frank Rijkaard, y aseguró que siempre le consulta antes de convocarle o dejarle fuera de la lista. "En cada ocasión hemos dialogado con el entrenador. Siempre me ha preguntado mi opinión", afirmó.
Bron: Marca
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:49 schreef tong80 het volgende:
Messi weer beschikbaar

De vraag is alleen of hij voor de volle 90m kan spelen....
pi_46532607
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:57 schreef venomsnake het volgende:

De vraag is alleen of hij voor de volle 90m kan spelen....
Idd, denk dat Guily gewoon start en Messi er in de tweede helft in wordt gegooid
pi_46532910
Mwah, ik denk dat ik met Messi zou beginnen, en dan maar kijken hoe lang ie het vol houdt.
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:36:31 #293
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46540348
Voor iedereen die altijd heeft geroepen dat Valdes geen topkeeper is:

Whehehhe
pi_46542459
Kutzooi,
verdiend verloren..

Grote bagger zooi, wat een kutweek weer.
Fuck it..

er moet een wonder gebeuren willen we niet uit de CL liggen..

Barca is niet in vorm, helaas..

pi_46542701
eh tja..
We liggen er nog niet uit..
pi_46542741
Ze vielen me erg tegen.
pi_46542887
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:41 schreef pinkplatinum het volgende:
eh tja..
We liggen er nog niet uit..

wat baaaaaaaaaaaaaaaaaal ik zeg..

We moeten sowieso 2x scoren daar, gaat ENORM lastig worden.
Wat hoop ik dat Eto'o dan wedstrijdfit is zeg.

We hebben een wondertje nodig.
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:45:34 #298
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46542896
Whehhee

[afbeelding]

Zal Van Bommel dit vanavond ook doen thuis omdat Barca niet zonder hem kan?
pi_46542939
pi_46542944
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:45 schreef jojomen4 het volgende:
Whehhee
[afbeelding]
waarom wist ik dat je dat plaatje zou gaan posten..?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')