Neeh, lijkt me niet. Kwam ook maar op het idee door dat ik zelf met een half oog aan het kijken benquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]maar is valt dit nu niet onder opzoeken?
Ik ben juist gaan 'zoeken' op tv doordat je het over kijken had.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:26 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Neeh, lijkt me niet. Kwam ook maar op het idee door dat ik zelf met een half oog aan het kijken ben
Verre vanquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Pastors?
dartfanaat +1quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:35 schreef dartfanaat het volgende:
Frank du Mosch!
Hij lijkt er iniedergeval wel wat opquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Verre van
hint:
Werkte voor het Jeugdjournaal en het Journaal en is nu presentator van Netwerk
Zo snel mogelijk met dartpijltjes typen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:40 schreef Yurithemaster het volgende:
the embasy word chapionship en de naam is veranderd omdat ze een nieuwe sponsor hebben
Ik moet het goed rekenen. Weet je ook, en dat bedoelde ik eigenlijk (maar dat staat er niet) waarom ze een nieuwe sponsor hebben?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:40 schreef Yurithemaster het volgende:
the embasy word chapionship en de naam is veranderd omdat ze een nieuwe sponsor hebben
Jeejquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:44 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik moet het goed rekenen. Weet je ook, en dat bedoelde ik eigenlijk (maar dat staat er niet) waarom ze een nieuwe sponsor hebben?
Yurithemaster +1
Embassy is een sigaretten/sigaren-merk. Het anti-rook beleid in Engeland is zo streng dat evenementen niet de naam mogen dragen van zo'n merk.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Of nee had het te maken met de plaats wara het gedouden werd
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:55 schreef dartfanaat het volgende:
Jelle Klaassen
IK denk ff een makkelijke vraag om wat mensen te 'lokken'quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:00 schreef ChrisJX het volgende:
Ik doe niet eens de moeite om te gokken, als dartfanaat () al een antwoord heeft gegeven
Hoi ChrisJXquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:00 schreef ChrisJX het volgende:
Ik doe niet eens de moeite om te gokken, als dartfanaat () al een antwoord heeft gegeven
1 van de drie is juist, helaas niet op de juiste plekquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:05 schreef ChrisJX het volgende:
Ik volg in het weekend het nieuws nooit...
Respectievelijk André Rouvoet, Maxime Verhagen en Mirjam Sterk dan maar.
Ook 1 goed. Helaas niet de juiste plekquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:06 schreef Yurithemaster het volgende:
rouvoet 2de, 3de is bos?, talent is de niuwe voorzitster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |