hè?quote:
gedaan!quote:lezen
uhh, een instrument?quote:antwoorden![]()
ooh, hekjes springen! altijd fijnquote:hup hup
De lampjes zijn nog niet aan, als de lampjes aan zijn zal ik onmiddellijk een foto neerzetten Yuri!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Nesle, Wanneer krijgen we een foto van je mooi versierde huis te zien?
Of heb ik die foto al gemist?
Stukje naar bovenquote:
braaf schaapjequote:gedaan!
nopequote:uhh, een instrument?
enjoyquote:ooh, hekjes springen! altijd fijn
bedoel je nou dat het de naam van een provincie is?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:05 schreef dartfanaat het volgende:
een provincie in Thailand.
(thanx Etcetera, wist dat het een provincie was, maar niet meer waar)
nee, de thaise naam voor een provinciequote:Op zaterdag 16 december 2006 21:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bedoel je nou dat het de naam van een provincie is?
ah, dan snappen we elkaarquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:07 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
nee, de thaise naam voor een provincie
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:09 schreef cafca het volgende:
Steven Henry?
Jammerquote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Een Aziaat volgens mij.
Ik wil iets zeggen, maar het is nog te vroeg voor een hint.....quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook niet. Steven Henry (of Hendry?) was de enige snookeraar die ik bij naam kon verzinnen
Een Brit!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:09 schreef dartfanaat het volgende:
Wie is de regerend Wereldkampioen Snooker?
Lend me a quid, and I'll pay you back tomorrow.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:17 schreef dartfanaat het volgende:
'Het is een Schot
Of aan het kijken.....quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:20 schreef Supersheep het volgende:
Volgens mij zijn alle snookerfans aan het snookeren..
supersheep +1quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:22 schreef Supersheep het volgende:
speelt ie nu? dan ga ik voor Dott
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |