Ik schrijf net of je niet wilde schreeuwen. Is een serieuze vraag. Had ook jouw vraag kunnen beantwoorden en dan de vraag kunnen stellen. Hoe weet ik dan of het antwoord goed is????quote:
dan reken in mancheten foutquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:50 schreef cafca het volgende:
ohnee, nu zie ik hem, en ik mag maar één antwoord tegelijk geven
dikke deur, lange lijsquote:
onmiddellijk met dubbel L is gewoon goed hoorquote:
juist!quote:
Dit meen je toch zeker niet, of welquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:50 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Ik schrijf net of je niet wilde schreeuwen. Is een serieuze vraag. Had ook jouw vraag kunnen beantwoorden en dan de vraag kunnen stellen. Hoe weet ik dan of het antwoord goed is????
Jaquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:55 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dit meen je toch zeker niet, of wel![]()
Mijn godquote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:57 schreef cafca het volgende:en daar lees ik dan gewoon overheen..
Ben toch benieuwd of hier dus mensen zitten met de nodige kennis, die het antwoord wetenquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:57 schreef Nesle het volgende:
[..]
Mijn god, ik had die edit allang gezien man. Ging voor de gein er gewoon op in.
![]()
heb ik al gedaan in K&Wquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:02 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd of hier dus mensen zitten met de nodige kennis, die het antwoord weten![]()
ja, ik wil zelfs wel verklappen dat je het in thailand kunt vindenquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:03 schreef Nesle het volgende:
Hmm een changwat, klinkt als iets dan uit azie komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |