In het heelal bestaat er geen noordenquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het noorden?
onmogelijk, tenzij door toevalquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:19 schreef Nesle het volgende:
Naar de aarde toe?
Wijst de staart overal een bepaalde kant op of bijvoorbeeld alleen in ons zonnestelsel?quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:24 schreef ChillyWilly het volgende:
hint: De staart bestaat voornamelijk uit geladen deeltjes (ionen)
De komeet heeft alleen binnen het zonnestelsel een staartquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wijst de staart overal een bepaalde kant op of bijvoorbeeld alleen in ons zonnestelsel?
De deeltjes worden meegevoerd met de zonnewindquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:27 schreef Supersheep het volgende:
Weg van de zon lijkt me logischer (in ons zonnestelsel iig)
quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:30 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
De deeltjes worden meegevoerd met de zonnewind![]()
Supersheep +1
Ook bij andere sterren in de buurt lijkt me danquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:29 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
De komeet heeft alleen binnen het zonnestelsel een staart![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ook bij andere sterren in de buurt lijkt me dan
Is een antilope, maar niet diegene die ik zoekquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:33 schreef Flitspaal het volgende:
Impala?
Nesle +1quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:34 schreef Nesle het volgende:
Springbok?
JE VERDERFT ONS SPEL!quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:41 schreef Solingjan het volgende:
Er lopen hier toch aardig wat slimme mensen rond die mij vast kunnen helpen.
Wat is een ONDERPLEZIER het heeft iets te maken met een dakgoot. Heeft iemand ooit van dit begrip gehoord?
Of waar zou je er achter kunnen komen wat het betekent. Wij zouden dat graag willen weten.
edit: Nou niet gelijk gaan schreeuwen dat ik jullie spelletje bederf. Maar aantwoord kan ook naar K&W. Dank dank![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:44 schreef Supersheep het volgende:
Sonneveld, Kan en Hermans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |