Ik schrijf net of je niet wilde schreeuwen. Is een serieuze vraag. Had ook jouw vraag kunnen beantwoorden en dan de vraag kunnen stellen. Hoe weet ik dan of het antwoord goed is????quote:
dan reken in mancheten foutquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:50 schreef cafca het volgende:
ohnee, nu zie ik hem, en ik mag maar één antwoord tegelijk geven
dikke deur, lange lijsquote:
onmiddellijk met dubbel L is gewoon goed hoorquote:
juist!quote:
Dit meen je toch zeker niet, of welquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:50 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Ik schrijf net of je niet wilde schreeuwen. Is een serieuze vraag. Had ook jouw vraag kunnen beantwoorden en dan de vraag kunnen stellen. Hoe weet ik dan of het antwoord goed is????
Jaquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:55 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dit meen je toch zeker niet, of wel![]()
Mijn godquote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:57 schreef cafca het volgende:en daar lees ik dan gewoon overheen..
Ben toch benieuwd of hier dus mensen zitten met de nodige kennis, die het antwoord wetenquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:57 schreef Nesle het volgende:
[..]
Mijn god, ik had die edit allang gezien man. Ging voor de gein er gewoon op in.
![]()
heb ik al gedaan in K&Wquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:02 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd of hier dus mensen zitten met de nodige kennis, die het antwoord weten![]()
ja, ik wil zelfs wel verklappen dat je het in thailand kunt vindenquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:03 schreef Nesle het volgende:
Hmm een changwat, klinkt als iets dan uit azie komt
hè?quote:
gedaan!quote:lezen
uhh, een instrument?quote:antwoorden![]()
ooh, hekjes springen! altijd fijnquote:hup hup
De lampjes zijn nog niet aan, als de lampjes aan zijn zal ik onmiddellijk een foto neerzetten Yuri!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Nesle, Wanneer krijgen we een foto van je mooi versierde huis te zien?
Of heb ik die foto al gemist?
Stukje naar bovenquote:
braaf schaapjequote:gedaan!
nopequote:uhh, een instrument?
enjoyquote:ooh, hekjes springen! altijd fijn
bedoel je nou dat het de naam van een provincie is?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:05 schreef dartfanaat het volgende:
een provincie in Thailand.
(thanx Etcetera, wist dat het een provincie was, maar niet meer waar)
nee, de thaise naam voor een provinciequote:Op zaterdag 16 december 2006 21:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bedoel je nou dat het de naam van een provincie is?
ah, dan snappen we elkaarquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:07 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
nee, de thaise naam voor een provincie
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:09 schreef cafca het volgende:
Steven Henry?
Jammerquote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Een Aziaat volgens mij.
Ik wil iets zeggen, maar het is nog te vroeg voor een hint.....quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook niet. Steven Henry (of Hendry?) was de enige snookeraar die ik bij naam kon verzinnen
Een Brit!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:09 schreef dartfanaat het volgende:
Wie is de regerend Wereldkampioen Snooker?
Lend me a quid, and I'll pay you back tomorrow.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:17 schreef dartfanaat het volgende:
'Het is een Schot
Of aan het kijken.....quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:20 schreef Supersheep het volgende:
Volgens mij zijn alle snookerfans aan het snookeren..
supersheep +1quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:22 schreef Supersheep het volgende:
speelt ie nu? dan ga ik voor Dott
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |