mooi het is gelukt dus..quote:Op maandag 1 november 2004 16:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dankje.
Ik ben naar het reisbureau geweest, heb geen creditcard namelijk dus kan niet via Internet boeken helaas. 5 december stijg ik op richting Lima!
Heb er nu al heel veel zin in!
Ik heb het gemerkt inderdaad. De laagste tarieven waren al niet meer beschikbaar, die van 550 euro van Continental bijvoorbeeld. KLM zat al aan de 1300 euro zelfs.quote:Op maandag 1 november 2004 16:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik hoop dat je op tijd bent, de lage tarieven beginnen al aardig vol te lopen voor z-amerika heb ik gemerkt. zelf heb ik van de week 746 euro voor een retourtje SP moeten aftikken. (wel rechtstreekse vlucht)
Ik vlieg inderdaad met Iberia. Vartig was ook een optie, net zoals Air France alleen met die laatste zou ik een terugreis hebben die 36 uur zou duren. Dan maar wat meer betalen en Iberia vliegen.quote:Op maandag 1 november 2004 16:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
mooi het is gelukt dus..vlieg je via Sao paulo, dan zitten we waarschijnlijk in dezelfde vlucht..
![]()
edit , heb ff gechecked, je vliegt waarschijnlijk met iberia via Madrid denk ik?
tof, dat het gelukt is, ben je al de rest van je trip aan het plannen? ga je alleen of met vrienden/kenissen? Ik had zelfs ook gekozen voor iets meer betalen ipv 100 euro goekoper, maar een giga omweg, een vervelende transfer in Houston en twee dagen extra kwijt met continentalquote:Op maandag 1 november 2004 16:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vlieg inderdaad met Iberia. Vartig was ook een optie, net zoals Air France alleen met die laatste zou ik een terugreis hebben die 36 uur zou duren. Dan maar wat meer betalen en Iberia vliegen.
Als ik de volgende keer meer tijd heb wil ik ergens anders een tussenstop maken en dan daar wat langer vertoeven.
Ik heb dezelfde keuze gemaakt. Air France maakte tussenstops in Parijs en de VS en met nogal lange wachttijden. Er was er ook eentje die 2 tussenstops maakte in de VS. Dan betaal ik liever wat meer en alleen ´n tussenstop in Madrid.quote:Op maandag 1 november 2004 17:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
tof, dat het gelukt is, ben je al de rest van je trip aan het plannen? ga je alleen of met vrienden/kenissen? Ik had zelfs ook gekozen voor iets meer betalen ipv 100 euro goekoper, maar een giga omweg, een vervelende transfer in Houston en twee dagen extra kwijt met continental
Portugees spreek ik niet, Spaans een klein beetje en ik versta wat. Ben wel bezig Spaans te leren overigens. In Venezuela begreep ik redelijk wat de mensen zeiden, maar echt zelf actief meedoen in het gesprek is toch weer wat anders. Met handen en voeten lukt het vaak wel.quote:Op maandag 1 november 2004 17:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ga wel een probleem met de taal krijgen, ik spreek niks portugees en spaans. Ik heb me wel voorgenomen om een paar basic zinnetjes te leren en de vervoegingen van zijn hebben en doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |