abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 november 2004 @ 16:53:08 #101
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23000712
quote:
Op maandag 1 november 2004 16:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dankje.

Ik ben naar het reisbureau geweest, heb geen creditcard namelijk dus kan niet via Internet boeken helaas. 5 december stijg ik op richting Lima!

Heb er nu al heel veel zin in!
mooi het is gelukt dus.. vlieg je via Sao paulo, dan zitten we waarschijnlijk in dezelfde vlucht..

edit , heb ff gechecked, je vliegt waarschijnlijk met iberia via Madrid denk ik?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23000819
quote:
Op maandag 1 november 2004 16:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

ik hoop dat je op tijd bent, de lage tarieven beginnen al aardig vol te lopen voor z-amerika heb ik gemerkt. zelf heb ik van de week 746 euro voor een retourtje SP moeten aftikken. (wel rechtstreekse vlucht)
Ik heb het gemerkt inderdaad. De laagste tarieven waren al niet meer beschikbaar, die van 550 euro van Continental bijvoorbeeld. KLM zat al aan de 1300 euro zelfs.

Ik ga niet via Sao Paulo... maar niet getreurd, wellicht komen we elkaar nog eens tegen in het vliegtuig!

Lijkt me wel gezellig overigens om Fokkers tegen te komen in het vliegtuig, zeker op een lange vlucht.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_23000846
quote:
Op maandag 1 november 2004 16:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

mooi het is gelukt dus.. vlieg je via Sao paulo, dan zitten we waarschijnlijk in dezelfde vlucht..

edit , heb ff gechecked, je vliegt waarschijnlijk met iberia via Madrid denk ik?
Ik vlieg inderdaad met Iberia. Vartig was ook een optie, net zoals Air France alleen met die laatste zou ik een terugreis hebben die 36 uur zou duren. Dan maar wat meer betalen en Iberia vliegen.

Als ik de volgende keer meer tijd heb wil ik ergens anders een tussenstop maken en dan daar wat langer vertoeven.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 1 november 2004 @ 17:08:55 #104
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23001037
quote:
Op maandag 1 november 2004 16:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik vlieg inderdaad met Iberia. Vartig was ook een optie, net zoals Air France alleen met die laatste zou ik een terugreis hebben die 36 uur zou duren. Dan maar wat meer betalen en Iberia vliegen.

Als ik de volgende keer meer tijd heb wil ik ergens anders een tussenstop maken en dan daar wat langer vertoeven.
tof, dat het gelukt is, ben je al de rest van je trip aan het plannen? ga je alleen of met vrienden/kenissen? Ik had zelfs ook gekozen voor iets meer betalen ipv 100 euro goekoper, maar een giga omweg, een vervelende transfer in Houston en twee dagen extra kwijt met continental

Ik ga wel een probleem met de taal krijgen, ik spreek niks portugees en spaans. Ik heb me wel voorgenomen om een paar basic zinnetjes te leren en de vervoegingen van zijn hebben en doen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23001077
quote:
Op maandag 1 november 2004 17:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

tof, dat het gelukt is, ben je al de rest van je trip aan het plannen? ga je alleen of met vrienden/kenissen? Ik had zelfs ook gekozen voor iets meer betalen ipv 100 euro goekoper, maar een giga omweg, een vervelende transfer in Houston en twee dagen extra kwijt met continental
Ik heb dezelfde keuze gemaakt. Air France maakte tussenstops in Parijs en de VS en met nogal lange wachttijden. Er was er ook eentje die 2 tussenstops maakte in de VS. Dan betaal ik liever wat meer en alleen ´n tussenstop in Madrid.

De rest van m´n trip ga ik nu plannen. In elk geval Macchupichu, als je in Peru bent moet je daar gewoon naar toe natuurlijk!
pi_23001107
quote:
Op maandag 1 november 2004 17:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

Ik ga wel een probleem met de taal krijgen, ik spreek niks portugees en spaans. Ik heb me wel voorgenomen om een paar basic zinnetjes te leren en de vervoegingen van zijn hebben en doen.
Portugees spreek ik niet, Spaans een klein beetje en ik versta wat. Ben wel bezig Spaans te leren overigens. In Venezuela begreep ik redelijk wat de mensen zeiden, maar echt zelf actief meedoen in het gesprek is toch weer wat anders. Met handen en voeten lukt het vaak wel.
pi_24318710
Bericht verplaats naar nieuw topic: [Centraal] Peru

[ Bericht 90% gewijzigd door ExCibular op 31-12-2004 19:06:27 ]
  maandag 18 april 2005 @ 19:22:34 #108
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_26329970
terugvind/meeleespost
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueńos" Alfredo Di Stefano
pi_26331004
In februari ben ik dus met KLM gevlogen, dat beviel me echt veel beter dan Iberia, waarmee ik in December vloog.
pi_26395446
Met KLM hoef je ook niet over te stappen.

Volgende keer moet je in Peru laten boeken, dat kan best veel schelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26408876
Dat heb ik uit laten zoeken, dat scheelt inderdaad wel wat. Voor 500 dollar kan je naar Peru, retourtje.

KLM stopt wel onderweg overigens, anderhalf uur op Bonaire.
pi_26408886
Je kan ook gewoon een ticket Ams-Lima boeken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26408896
En dan?
pi_26452835
Betaal je misschien het zelfde bedrag in Dollars, wat je in Nederland in Euro's betaalt
pi_26453954
Nog wel goedkoper ook, voor 500-600 dollar kan ik naar Peru, dat krijg je hier in euro's niet eens voor elkaar.
pi_26453958
550 euro vanaf Brussel als je er op tijd bij bent met Continental Airlines is het goedkoopste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')