De Treinreiswinkel misschien?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:49 schreef jeoren het volgende:
Wat is de goedkoopste manier om je Trans Siberie Express-ticket te regelen behalve het zelf ter plekke te (laten) kopen?
Mijn vaste adviezen: Nizhnij Novgorod en Kazan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:25 schreef Blik het volgende:
Maar even een kickje, heb wat advies nodig
Willen volgend jaar met de TransMongolië express gaan reizen. Hebben al bedacht dat we sowieso stops gaan maken in Irkoetsk en Ulaan-Bator. Echter vind ik 4 dagen achter elkaar in de trein (stuk naar Irkoetsk) eigenlijk te lang. Ben dus op zoek naar 1 of 2 interessante stops tussen Moskou en Irkoetsk in.
iemand adviezen?
En waarom speciaal naar die plaatsen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:28 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Mijn vaste adviezen: Nizhnij Novgorod en Kazan.
Kan uit eigen ervaring zeggen dat die heel prettig zijn om 1-2 dagen te bezoeken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:29 schreef Blik het volgende:
[..]
En waarom speciaal naar die plaatsen?
Permquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:25 schreef Blik het volgende:
Maar even een kickje, heb wat advies nodig
Willen volgend jaar met de TransMongolië express gaan reizen. Hebben al bedacht dat we sowieso stops gaan maken in Irkoetsk en Ulaan-Bator. Echter vind ik 4 dagen achter elkaar in de trein (stuk naar Irkoetsk) eigenlijk te lang. Ben dus op zoek naar 1 of 2 interessante stops tussen Moskou en Irkoetsk in.
iemand adviezen?
Ik wil ook in september gaan, maar dan in 2011. Hoe heb jij de tickets geboekt, en hoeveel was je ervoor kwijt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Ik heb vanmorgen de bijbehorende vluchten geboekt; wij gaan in september.
Lijkt me ook cool om te doen, dan ga je echt van Nederland naar China met de trein. Het traject naar Moskou is echter minimaal 2maal zo duur en je moet een duur visum voor Wit-Rusland kopen.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:24 schreef Babbelzz het volgende:
ben benieuwd, wij willen dit gaan doen in periode april-juli volgend jaar, en dan te beginnen met treinreis vanuit Utrecht CS?
Als je het iets slimmer aanpakt ben je goedkoper uit, en zonder Wit-Russisch visum.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:19 schreef Blik het volgende:
[..]
Lijkt me ook cool om te doen, dan ga je echt van Nederland naar China met de trein. Het traject naar Moskou is echter minimaal 2maal zo duur en je moet een duur visum voor Wit-Rusland kopen.
Ik heb gewoon gezocht naar goedkope tickets (enkeltjes zijn altijd akelig duur, trouwens - die wil je echt niet kort vantevoren boeken), en heb nu een vlucht Brussel-Moskou geboekt, en een terugvlucht Seoul-Brussel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:23 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik wil ook in september gaan, maar dan in 2011. Hoe heb jij de tickets geboekt, en hoeveel was je ervoor kwijt?
Lokquote, wie weet kun je ons tips geven als Ruslandkenner.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |