ik wil het dan in Twente doen, daar kan je ook een minor doenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:17 schreef Renesite het volgende:
Ik ga bestuurskunde doen in Leeuwarden denk ik. Het voordeel daaraan is dat je ook minors bedrijfskunde kan gaan doen, en het sluit aan op mijn vooropleiding. in 3 jar
Dan vind ik het brede wel heel fijnquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:19 schreef xannie90 het volgende:
[..]
ik wil het dan in Twente doen, daar kan je ook een minor doen
bijvoorbeeld psyochologie, of bedrijfskunde idd
En het mooie op het Thorbecke is dat je ook heel veel zelfstudie hebt, veel verschillende soorten toetsing. En die 3 jaar, keuze minors. Alles klinkt wel tofquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:25 schreef xannie90 het volgende:
het lijkt me ook erg cool om politicologie erbij te hebben
ik vind t nmlk allemaal intressant enzo en heb er een duidelijke mening voer (oftewel ik zit hier thuis te denken van wat een stomme mensjes daar in die kamer, dat kan veel beter etc)
ben jij dat met een kerstmuts<--?
rechten... 4 uur per week enzo... nee hoor. ik vind alles best maar dát noem ik nou juist geen studiequote:Op zaterdag 16 december 2006 22:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
Allebei flauwekulmodestudies. Ga rechten doen![]()
Waarom twijfel je tussen die twee dan? Het zijn namelijk compleet verschillende studies. Bedrijfskunde is (in Rotterdam iig) zeer micro-economisch ingericht. Veel economie, veel wiskunde.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:40 schreef xannie90 het volgende:
hallo mensen,
na orientatie op al die studies die er aangeboden worden, ben ik geeidndigd bij bedrijfskunde en bestuurskunde.
Twente lijkt mij de leukste universiteit en ik ben ook van plan hier mijn studie te gaan volgen...
maar nu is de vraag aan jullie,
wat zijn de voor en nadelen van bestuurskunde?
wat zijn de voor en nadelen van bedrijfskunde?
waarom zou ik voor bedrijskunde moeten kiezen of juist voor bestuurskunde?
nou alvast bedankt he!
Dan moet je het zeker doenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:40 schreef xannie90 het volgende:
jep
bestuurskunde trekt qua vakkenpakket inderdaad op het moment iets meer mijn voorkeur. Waarscheinlijk omdat ik er meer bij pas aangezien mijn grote mond, discussie etc
Het is allemaal geen studie. Wat moet een opleiding tot arbeider nou in het wetenschappelijke onderwijs?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:32 schreef xannie90 het volgende:
rechten... 4 uur per week enzo... nee hoor. ik vind alles best maar dát noem ik nou juist geen studie
@renesite:
schattig
dat klinkt mooi :|quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan moet je het zeker doen![]()
Wat ook mooi is van bestuurskunde in Leeuwarden, ze durven er te beweren dat je er baan zeker bent, er nog nooit een student werkeloos van het Thorbecke afgekomen is.
Opzich een heel mooi vooruitzicht.
Zeggen ze er ook bij wat voor banen dat zijn? Van 9 tot 5 cijfertjes invullen in het lokale stadhuis is ook een baan, maar niet een heel mooi vooruitzichtquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan moet je het zeker doen![]()
Wat ook mooi is van bestuurskunde in Leeuwarden, ze durven er te beweren dat je er baan zeker bent, er nog nooit een student werkeloos van het Thorbecke afgekomen is.
Opzich een heel mooi vooruitzicht.
Rechten is geen natuurkunde oid, maar het is toch echt harder werken en moeilijker dan bestuurskunde en bedrijfskunde.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:32 schreef xannie90 het volgende:
[..]
rechten... 4 uur per week enzo... nee hoor. ik vind alles best maar dát noem ik nou juist geen studie
@renesite:
schattig
Ja, wel fatsoenlijke vanaf je uitstroomrichting. Doorgaans als ambtenaar of bij de waterschappen enzo. Maar ook niet als verwerker hoor, dat zijn de administratieve medewerkers.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zeggen ze er ook bij wat voor banen dat zijn? Van 9 tot 5 cijfertjes invullen in het lokale stadhuis is ook een baan, maar niet een heel mooi vooruitzicht![]()
Harder werken veel lezen aan dikke pillen en droge stof. Ik durf zéker niet te beweren dat het makkelijk is. Máár er zijn een heleboel mensen die het kiezen omdat ze het niet weten. Dat zegt ook niet 1 2 3 dat het een verschrikkelijk moeilijke studie is.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Rechten is geen natuurkunde oid, maar het is toch echt harder werken en moeilijker dan bestuurskunde en bedrijfskunde.
laat me raden je doet rechten?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Rechten is geen natuurkunde oid, maar het is toch echt harder werken en moeilijker dan bestuurskunde en bedrijfskunde.
Nou ik heb zowel Bestuurskunde als Rechten vakken gevolgd. En ik kan je verzekeren dat er voor de Bestuurskunde vakken een stuk harder gewerkt moest worden dan voor de Rechten vakken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar die mensen vallen veelal in het eerste jaar af. De uitval bij een rechtenstudie is heel groot. Maar ik geef toe, heel belangrijk is of je jezelf kunt motiveren vele lange saaie teksten te lezen. Maar dat is ook een kwaliteit.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:48 schreef Renesite het volgende:
Harder werken veel lezen aan dikke pillen en droge stof. Ik durf zéker niet te beweren dat het makkelijk is. Máár er zijn een heleboel mensen die het kiezen omdat ze het niet weten. Dat zegt ook niet 1 2 3 dat het een verschrikkelijk moeilijke studie is.
Volwaardige rechetnvakken? Welke als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nou ik heb zowel Bestuurskunde als Rechten vakken gevolgd. En ik kan je verzekeren dat er voor de Bestuurskunde vakken een stuk harder gewerkt moest worden dan voor de Rechten vakken.
Ik vind het ook zeer zekerquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar die mensen vallen veelal in het eerste jaar af. De uitval bij een rechtenstudie is heel groot. Maar ik geef toe, heel belangrijk is of je jezelf kunt motiveren vele lange saaie teksten te lezen. Maar dat is ook een kwaliteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |