Het is besmettelijk. Ik betrap mezelf er ook op.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ilona vroeg net:"Is hier een ashtree?"
Wat is dat toch met die mensen die engels willen sprekenzonder het te kunnen...
Nathanael sprak met Sylvia, wilde eoa woord gebruiken (dit keer waarachtig een nederlands woord, kon het niet uitspreken waarop Sylvia zei:"je kunt beter geen moeilijke woorden gebruiken als je ze niet kunt uitspreken"
Ik zit nu op de kantoor-stream, moeilijk kiezen nuquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:48 schreef scanman01 het volgende:
Huub is flink aan het scoren. Prachtig die verhalen die hij nu vertelt over Brian en Nena
vertel ajb wat er in de War Room besproken wordt, want ik blijf in de Game Roomquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Plan de campagne, alsof NL dat niet had!
wat is dat plan dan volgens hun?quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:53 schreef SIRA het volgende:
verwijten ze Huub nou echt dat ie een plan heeft om te winnen ????
(en balen vervolgens dat het ook nog uit komt)
Misschien denkt ze dat ze zo poppie word omdat Bart op 1 staat.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:56 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk dat Sylvia op deze manier meer in beeld probeert te komen. Ik vind het jammer dat ze zich met die 2 inlaat. Dat siert haar niet vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |