Jees, als je daar ergens aan het eind staat weet je toch ook wel dat je kansloos bent?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:09 schreef mindgames het volgende:
Om even terug te komen op dé rij:
check dit filmpje.
Ik vroeg me ook echt af waarom mensen om 11:15 nog aansloten in de rij...quote:Op maandag 19 februari 2007 18:21 schreef JeroenV het volgende:
Jees, als je daar ergens aan het eind staat weet je toch ook wel dat je kansloos bent?
Shit zegquote:Op maandag 19 februari 2007 18:09 schreef mindgames het volgende:
check dit filmpje.
Schouderklopje voor de gene die mij kan spotten in dit filmpje, ik sta er wel echt inquote:Op maandag 19 februari 2007 18:09 schreef mindgames het volgende:
check dit filmpje.
quote:
suc6! Ondertussen nog andere kandidaten voor het 'Spot Goover in een kansloos lange rij spel' ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:18 schreef Leonos het volgende:
Ik zoek vanavond weer even, moet nu weg
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:16 schreef Reticulin het volgende:
Vet filmpjeZie mezelf alleen nergens terug, terwijl ik toch zo'n zes personen van het meisje dat het laatste kaartje had af zou moeten staan. Herken verder ook helemaal niemand die in de rij bij mij in de buurt stond.
Enne...hier live (wat mindere kwaliteit helaas) de nieuwe single Brianstorm! http://www.youtube.com/watch?v=cFKn1si6dPA
Klinkt errug vet!![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:16 schreef Reticulin het volgende:
Vet filmpjeZie mezelf alleen nergens terug, terwijl ik toch zo'n zes personen van het meisje dat het laatste kaartje had af zou moeten staan. Herken verder ook helemaal niemand die in de rij bij mij in de buurt stond.
Enne...hier live (wat mindere kwaliteit helaas) de nieuwe single Brianstorm! http://www.youtube.com/watch?v=cFKn1si6dPA
Klinkt errug vet!![]()
Ok de eerste die mij in dat filmpje kan herkennen krijgen een biertje van me!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef mindgames het volgende:
En hier nog een filmpje van de rij....![]()
27 seconden!quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Ok de eerste die mij in dat filmpje kan herkennen krijgen een biertje van me!
(Hier is de rij nog niet vooruit gegaan, vorige filmpje al wel...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |